IKM uke 52

Så gøy å se alle testene som dukker opp! Jeg tok en tidlig igjen i dag, men er bare svake streker ennå og ikke nok til kamera fanger opp☹️ forbereder meg på at det ikke går veien denne gang men er bare 10dpo så kanskje kanskje!
Har du forresten bilde av testen din? Så kan vi andre se på den for deg?

Dette er mine i dag, følte jeg måtte svi av to når jeg så skyggen så vidt det var :hilarious:
IMG_3947.jpeg

Testekjøret begynt, 7 DPO (tror jeg, plutseligindre også). Har bare vanlig make sure så visste jo den ville være negativ men klarte ikke å la være:laughing002

Føler den :sorry: føler jeg ser antydning til skygge på babyplan vanlig i dag og, men vanskelig/umulig å få med på bilde. Jeg er 9dpo, og jeg har testet positivt 8 og 9 de gangene jeg har vært gravid tidligere :(
Men betyr ikke at man ikke kan ha en litt sen implantasjon en annen gang da. Dessuten er det bare tidlig 9 dpo :happy: Tester selv positivt 7-9 dpo men gir ikke opp før 11 dpo. Blir det senere enn det hadde jeg mistenkt kjemisk umiddelbart :hilarious:

Haha ja, må selv vente til søndag før det går an å i det hele tatt teste positivt, men ønsker å vente til tirsdag :facepalm:
Jeg har egentlig fått testdato 31.12 fra klinikken (satt inn 5 dagers, fryseforsøk), men det er jo 20 dager etter eggløsning, så det er helt umulig. Skjønner ikke hvorfor den dagen er satt så penge etter. Har jo fått positiv test 9dpo tidligere (6 og 7 dager etter innsett av 2 og 3-dagers embryo).

Men betyr ikke at man ikke kan ha en litt sen implantasjon en annen gang da. Dessuten er det bare tidlig 9 dpo :happy: Tester selv positivt 7-9 dpo men gir ikke opp før 11 dpo. Blir det senere enn det hadde jeg mistenkt kjemisk umiddelbart :hilarious:
Blir helt skada i tankegangen bare :hilarious: de gangene jeg har fått strek etter 9dpo så har det faktisk som regel vært kjemisk her også, så å ikke få strek innen utgangen av 9dpo er bare skummelt :bag:

Jeg har egentlig fått testdato 31.12 fra klinikken (satt inn 5 dagers, fryseforsøk), men det er jo 20 dager etter eggløsning, så det er helt umulig. Skjønner ikke hvorfor den dagen er satt så penge etter. Har jo fått positiv test 9dpo tidligere (6 og 7 dager etter innsett av 2 og 3-dagers embryo).
Oi, 20 dager er jo kjempe sent! Det nå vel være en feil? Typ 1 uke bom :hilarious:

Jeg prøver å vente med testing til lørdag, helst søndag, men det er veldig vanskelig, særlig når jeg ser alle testene her :hilarious:
Helt enig :arghh: For min del så er vi heldigvis på ferie hos mamma frem til søndag så når vi e 5+ personer i en liten leilighet med 1 bad så blir lite muligheter for testing og!:smiley-angelic006

Mener du 4 timer for at en stigning skal vises eller at man skal holde seg i 4 timer også ta en test?
Det er 4 timer for at det evt skal være nok hcg i urinen til å vises på test, hvis man tisser for ofte så blir ikke konsentrasjonen av hcg i urinen stor nok, når det er så tidlig som nå. Når man har mer hcg i blodet vil det skilles ut større mengder i urinen enn nå, og man vil få tydeligere strek selv på ukonsentrert urin :Heartred

Back
Topp