Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, nå tok det virkelig av her!Litt av en morgen da med 3 positive tester her inne![]()
Det er en strek det ja! Og rosaVis vedlegget 476128
Okei, nå blir det spam fra meg her.. jeg måtte bare gå ned å se på testen en siste gang, spesielt etter at chat gpt påsto at det var en strek der.. og nå ser jeg den også, og streken er rosa
Dette er jo da sikkert litt for lenge etter, så må ta en ny en for å vær sikker, men HJELP!!!!

Er det langt til byen?Ja, nå gleder jeg meg ekstremt til i morgen
Nesten så jeg vurderer å kjøre til byen for å kjøpe clearblue tidlig test
I 2014 når jeg fikk svaaaak positiv på strimmeltest, så fikk jeg en tydelig positiv på clearblue sin tidligtest

Ca 25min kjøringEr det langt til byen?![]()

Hahaha så braCa 25min kjøring
Viste testen til samboeren nå også, og han ser streken og er like gira på å kjøre til byen for å kjøpe clearblue![]()
Da blir det en liten roadtrip!@mamat2prinsesser&4prinser hvordan går det med dine tester? Var det faktisk bare skygger på de i går?![]()

Føler denSå gøy å se alle testene som dukker opp! Jeg tok en tidlig igjen i dag, men er bare svake streker ennå og ikke nok til kamera fanger oppforbereder meg på at det ikke går veien denne gang men er bare 10dpo så kanskje kanskje!
føler jeg ser antydning til skygge på babyplan vanlig i dag og, men vanskelig/umulig å få med på bilde. Jeg er 9dpo, og jeg har testet positivt 8 og 9 de gangene jeg har vært gravid tidligere