Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åja alltid trodd det man skulle vente 2 timer. Aiai hvordan skal man holde seg i 4Det er 4 timer for at det evt skal være nok hcg i urinen til å vises på test, hvis man tisser for ofte så blir ikke konsentrasjonen av hcg i urinen stor nok, når det er så tidlig som nå. Når man har mer hcg i blodet vil det skilles ut større mengder i urinen enn nå, og man vil få tydeligere strek selv på ukonsentrert urin![]()

Nei det kan du siÅja alltid trodd det man skulle vente 2 timer. Aiai hvordan skal man holde seg i 4![]()

Det er jo helt sykt, faktisk. Er vel «ingen» som får positiv på dag 18 om den var negativ på dag 16?Ikke bare det, de sa hvis negativ på dag 16 så skulle jeg fortsette med alle medisiner til dag 18 og teste igjen… veldig sent!
Ja, helt enig!Fryktelig sent da?? Særlig hvis en pleier å få mensen på dag 12-14?
Ja, da er det verre å testeHelt enigFor min del så er vi heldigvis på ferie hos mamma frem til søndag så når vi e 5+ personer i en liten leilighet med 1 bad så blir lite muligheter for testing og!
![]()

4 timer å holde seg før en tar en testMener du 4 timer for at en stigning skal vises eller at man skal holde seg i 4 timer også ta en test?
Det er utfordrende til tider skal jeg si degÅja alltid trodd det man skulle vente 2 timer. Aiai hvordan skal man holde seg i 4![]()

jeg har nå gjort det man ikke skal gjøre, nemlig sjekket den tørka testen min og tatt bilde av den, og der er fremdeles skyggen på rett plass

Kan se den, håper det utvikler seg!Altså i frykt for å bli helt gæren her, så må noen stoppe meg..jeg har nå gjort det man ikke skal gjøre, nemlig sjekket den tørka testen min og tatt bilde av den, og der er fremdeles skyggen på rett plass
la på «dramatisk varm» filteret og den kom enda mer til syne!
Orker seriøst ikke om dette bare er tull
ligner veldig på det som skjedde 8dpo sist jeg ble gravid, men tør ikke å håpe etter et megaskuffende år
Vis vedlegget 476141
Ser streken ja, men klarer ikke se om den er rosaAltså i frykt for å bli helt gæren her, så må noen stoppe meg..jeg har nå gjort det man ikke skal gjøre, nemlig sjekket den tørka testen min og tatt bilde av den, og der er fremdeles skyggen på rett plass
la på «dramatisk varm» filteret og den kom enda mer til syne!
Orker seriøst ikke om dette bare er tull
ligner veldig på det som skjedde 8dpo sist jeg ble gravid, men tør ikke å håpe etter et megaskuffende år
Vis vedlegget 476141

Tok en til nå, men er heeelt blenda og har begynt å spotte litt! Så tenker nok TR er rett rundt hjørnetHar du forresten bilde av testen din? Så kan vi andre se på den for deg?
Dette er mine i dag, følte jeg måtte svi av to når jeg så skyggen så vidt det var
Vis vedlegget 476132