IKM uke 52

Som vil si at jeg må vente heeeelt til klokka 14, aaaah så lenge til :hilarious: får pakke inn litt gaver i mens. Har ferie denne uka, egentlig litt dritt for da vil jeg bare gå på do hele tiden :p

20251218_132148.jpg

Den ble jo negativ den, men måtte åpne opp for å se og det er to streker på den. Men aner ikke hvordan disse testene er inni da :hilarious:
Nei, må nok bare holde ut og vente til i morgen med ny test slik at jeg får tatt på morgenurin istedenfor :smiley-ashamed004
Vet ikke helt om jeg tørs og håpe på noe men, ett liiite håp ble tent her nå :nailbiting:

Det er 4 timer for at det evt skal være nok hcg i urinen til å vises på test, hvis man tisser for ofte så blir ikke konsentrasjonen av hcg i urinen stor nok, når det er så tidlig som nå. Når man har mer hcg i blodet vil det skilles ut større mengder i urinen enn nå, og man vil få tydeligere strek selv på ukonsentrert urin :Heartred
Åja alltid trodd det man skulle vente 2 timer. Aiai hvordan skal man holde seg i 4 :wtf:

Altså i frykt for å bli helt gæren her, så må noen stoppe meg.. :hilarious: jeg har nå gjort det man ikke skal gjøre, nemlig sjekket den tørka testen min og tatt bilde av den, og der er fremdeles skyggen på rett plass :p la på «dramatisk varm» filteret og den kom enda mer til syne!
Orker seriøst ikke om dette bare er tull :facepalm:

ligner veldig på det som skjedde 8dpo sist jeg ble gravid, men tør ikke å håpe etter et megaskuffende år :sorry:

IMG_3955.jpeg

Altså i frykt for å bli helt gæren her, så må noen stoppe meg.. :hilarious: jeg har nå gjort det man ikke skal gjøre, nemlig sjekket den tørka testen min og tatt bilde av den, og der er fremdeles skyggen på rett plass :p la på «dramatisk varm» filteret og den kom enda mer til syne!

ligner veldig på det som skjedde 8dpo sist jeg ble gravid, men tør ikke å håpe etter et megaskuffende år :sorry:

Vis vedlegget 476141
Kan se den, håper det utvikler seg!

Vis vedlegget 476141
Ser streken ja, men klarer ikke se om den er rosa :smiley-angelic001

Eg er uvel og trøtt. 7 dpo. Enten blir eg også sjuk, eller?? Har kjent tak i magen og lysken dei siste dagane, men det er på både høgre og venstre side, så veit egentlig ikkje kva eg skal legge i det. Eg trur eg testar på søndag som er 10 dpo, sjølv om eg ikkje har hatt tidlige testar før. Berre vil ha det ute av verden før juleveka :happy090

Back
Topp