Min skyggestrek i går ettermiddag var borte i dag
Men 6dpo så nå skal jeg vente til tirsdag før jeg tar noen flere tester
Men 6dpo så nå skal jeg vente til tirsdag før jeg tar noen flere tester

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det var iallfall skikkelig hopp!Vis vedlegget 475921Veldig tydelig på grafen at jeg er 1 dpo i dag, selv om første positive el-test var CD13![]()
Vet ikke helt hva jeg skal si om temp grafen min jeg haha! Den pleier å stige 2 dager før EL og duppe ned dagen etter EL. Den har jo egentlig gjort det daSatser på at den begynner å stige i morgen 1 dpo da
Vis vedlegget 475923
Jeg feirer jo jul denne helgen her siden jeg skal offshore i julen, så blir litt drikke hver dag (fredag, lørdag, søndag). Tar det generelt bare som et godt tegn at jeg ikke har dukket for mye eller for sent når kroppstemperaturen min ikke stiger noe særlig disse dagene. Har opplevd tidligere at bare 2 glass har gjort at jeg har sovet dårligere og fått høyere kroppstemperatur. Har holdt meg til 2 glass til maten på fredag og lørdag. Ser ut som at det går fintVet ikke helt hva jeg skal si om temp grafen min jeg haha! Den pleier å stige 2 dager før EL og duppe ned dagen etter EL. Den har jo egentlig gjort det daSatser på at den begynner å stige i morgen 1 dpo da
Vis vedlegget 475923

Ååå skikkelig spennende!Hadde litt blodig utflod idag, krysser alt jeg har for at dette er festeblødning![]()
![]()

Så spennende! Hvor mange dpo nå?Hadde litt blodig utflod idag, krysser alt jeg har for at dette er festeblødning![]()
![]()

7dpo idag! Testetrangen er stor, men har bestemt meg for å vente til 10 dpoSå spennende! Hvor mange dpo nå?![]()

Du er sterk hvis du klarer å vente etter i dag!!7dpo idag! Testetrangen er stor, men har bestemt meg for å vente til 10 dpo![]()

Oi men det er jo høyt å ha den tempen med mindre du akkurat har vært veldig fysisk aktiv!Testa med en liten temp nå i kveld bare for å se. Vet det ikke kan sammenlignes helt med morgentemp og tempgraf. Men hadde 36.75 i dag tidlig og 37.39 nå. Er stort temp hopp vil jeg si. Så morgendagens temp blir spennende!Vis vedlegget 475940
Haha nei aktiv har jeg ikke vært! Har vært stuck på sofaen, og nå i senga men eggløsningssmerterOi men det er jo høyt å ha den tempen med mindre du akkurat har vært veldig fysisk aktiv!
Hehe jaa, blir spennende å se fremoverDu er sterk hvis du klarer å vente etter i dag!!![]()

Ikke helt det jeg forventa i dag kan du si. Måtte dobbelt og trippelsjekke, men tempen stemte den... Dette skjedde sist mnd ogsåJeg blir veldig trøtt uka før tr kommer uansett om jeg er gravid eller ei. Tror jeg reagerer på progesteron. Eneste forskjellen er at om tr kommer så går det over, kommer hun ikke så blir jeg enda trøttereJeg har følt meg helt sykt trøtt i helgen. Sovnet på sofaen mellom 20 og 21 både lørdag og søndag. Er bare 7 dop i dag, så lurer på om det er noen andre som har fått slike symptomer så tidlig? Har ingen andre symptomer, ikke engang ømme bryster som jeg har hatt tidligere.

Husker ikke når jeg ble trøtt når jeg ble gravid sist, men var ganske tidlig. Fikk påvist b12, jern og folat mangel, så nå tar jeg høydose b12 hver dag siden jeg ikke visste om b12 mangelen min. Har mye mer energi hver dagJeg har følt meg helt sykt trøtt i helgen. Sovnet på sofaen mellom 20 og 21 både lørdag og søndag. Er bare 7 dop i dag, så lurer på om det er noen andre som har fått slike symptomer så tidlig? Har ingen andre symptomer, ikke engang ømme bryster som jeg har hatt tidligere.
Tenkte å ta en lav dose jern hver dag fra jeg tester positivt også siden det i multivitamin tablettene mine ikke var godt nok.