IKM uke 52

Min skyggestrek i går ettermiddag var borte i dag :smiley-ashamed004
Men 6dpo så nå skal jeg vente til tirsdag før jeg tar noen flere tester :happy:

1000010961.jpg
Veldig tydelig på grafen at jeg er 1 dpo i dag, selv om første positive el-test var CD13 :oops:

Vet ikke helt hva jeg skal si om temp grafen min jeg haha! Den pleier å stige 2 dager før EL og duppe ned dagen etter EL. Den har jo egentlig gjort det da :smiley-ashamed004 Satser på at den begynner å stige i morgen 1 dpo da :hilarious:

Screenshot_20251214_134251_FF App.jpg

Vet ikke helt hva jeg skal si om temp grafen min jeg haha! Den pleier å stige 2 dager før EL og duppe ned dagen etter EL. Den har jo egentlig gjort det da :smiley-ashamed004 Satser på at den begynner å stige i morgen 1 dpo da :hilarious:

Vis vedlegget 475923
Jeg feirer jo jul denne helgen her siden jeg skal offshore i julen, så blir litt drikke hver dag (fredag, lørdag, søndag). Tar det generelt bare som et godt tegn at jeg ikke har dukket for mye eller for sent når kroppstemperaturen min ikke stiger noe særlig disse dagene. Har opplevd tidligere at bare 2 glass har gjort at jeg har sovet dårligere og fått høyere kroppstemperatur. Har holdt meg til 2 glass til maten på fredag og lørdag. Ser ut som at det går fint :) Har ellers drukket veldig lite de andre prøveperiodene. Men denne gangen har jeg bestemt meg for å unna meg noen glass :happy:

Ble sånn familiesammenkomst fredag, vennefeiring i går og "jul" med familien i dag. Koselig at alle ville blir med å feire tidlig jul med meg da :happy:

Testa med en liten temp nå i kveld bare for å se. Vet det ikke kan sammenlignes helt med morgentemp og tempgraf. Men hadde 36.75 i dag tidlig og 37.39 nå. Er stort temp hopp vil jeg si. Så morgendagens temp blir spennende! :hello2
1000015122.jpg

Tempdropp 1 dpo??? :think005 Ikke helt det jeg forventa i dag kan du si. Måtte dobbelt og trippelsjekke, men tempen stemte den... Dette skjedde sist mnd også
1000015134.jpg

Jeg har følt meg helt sykt trøtt i helgen. Sovnet på sofaen mellom 20 og 21 både lørdag og søndag. Er bare 7 dop i dag, så lurer på om det er noen andre som har fått slike symptomer så tidlig? Har ingen andre symptomer, ikke engang ømme bryster som jeg har hatt tidligere.

Jeg har følt meg helt sykt trøtt i helgen. Sovnet på sofaen mellom 20 og 21 både lørdag og søndag. Er bare 7 dop i dag, så lurer på om det er noen andre som har fått slike symptomer så tidlig? Har ingen andre symptomer, ikke engang ømme bryster som jeg har hatt tidligere.
Jeg blir veldig trøtt uka før tr kommer uansett om jeg er gravid eller ei. Tror jeg reagerer på progesteron. Eneste forskjellen er at om tr kommer så går det over, kommer hun ikke så blir jeg enda trøttere :hilarious:

Husker ikke når jeg ble trøtt når jeg ble gravid sist, men var ganske tidlig. Fikk påvist b12, jern og folat mangel, så nå tar jeg høydose b12 hver dag siden jeg ikke visste om b12 mangelen min. Har mye mer energi hver dag :happy: Tenkte å ta en lav dose jern hver dag fra jeg tester positivt også siden det i multivitamin tablettene mine ikke var godt nok.

Ellers hadde jeg ekstremt lite symptomer. Hadde liksom bare murringer i livmor.

Back
Topp