kråkesølv
Flørter med forumet
Nå er jo alle sine sykluser forskjellige, men umiddelbart tenker jeg at dette ser ut som normale follikulærsvingninger, og at eggløsning fremdeles lar vente på seg. Men så lenge dere har lagt aksjer allerede så har dere uansett ikke gått glipp av EL denne perioden, og det er jo det viktigste!
Jeg har stresset en del med å gå glipp av EL tidligere sykluser, så strategien denne syklusen er aksjelegging annenhver dag fra ferdig mens til positiv EL test, også hver dag i perioden med positiv test
Jeg har stresset en del med å gå glipp av EL tidligere sykluser, så strategien denne syklusen er aksjelegging annenhver dag fra ferdig mens til positiv EL test, også hver dag i perioden med positiv test

Jeg håper på positiv test de neste dagene, de pleier som regel å være positive/sterke over 1-2 dager. Den kommer nok, til en utålmodig sjel! kjenner bittelitt smerter på høyre side i dag og, så nå skal jeg holde meg noen timer 
og jeg kjenner meg sååå godt igjen i at man blir utålmodig! Håper på positive EL tester til alle sammen ASAP!
Er jo alltid i slutten av alle ikm grupper nå

Vi skal ha vennegjengen på julebord her idag, så har allerede tatt resorb på morgenen, og skal ta ny nå før folk kommer for å prøve å holde på så mye væske jeg kan 
Kos deg med julebord