IKM uke 52

Nå er jo alle sine sykluser forskjellige, men umiddelbart tenker jeg at dette ser ut som normale follikulærsvingninger, og at eggløsning fremdeles lar vente på seg. Men så lenge dere har lagt aksjer allerede så har dere uansett ikke gått glipp av EL denne perioden, og det er jo det viktigste!

Jeg har stresset en del med å gå glipp av EL tidligere sykluser, så strategien denne syklusen er aksjelegging annenhver dag fra ferdig mens til positiv EL test, også hver dag i perioden med positiv test:dance018

Nå er jo alle sine sykluser forskjellige, men umiddelbart tenker jeg at dette ser ut som normale follikulærsvingninger, og at eggløsning fremdeles lar vente på seg. Men så lenge dere har lagt aksjer allerede så har dere uansett ikke gått glipp av EL denne perioden, og det er jo det viktigste!

Jeg har stresset en del med å gå glipp av EL tidligere sykluser, så strategien denne syklusen er aksjelegging annenhver dag fra ferdig mens til positiv EL test, også hver dag i perioden med positiv test:dance018
ja, er nok bare naturlig! Det skiller seg bare fra mine tidligere temper osv, som er lave helt til El har skjedd, men livet skjer og kroppen er et mysterium :hilarious: Jeg håper på positiv test de neste dagene, de pleier som regel å være positive/sterke over 1-2 dager. Den kommer nok, til en utålmodig sjel! kjenner bittelitt smerter på høyre side i dag og, så nå skal jeg holde meg noen timer :smiley-bounce012

ja, er nok bare naturlig! Det skiller seg bare fra mine tidligere temper osv, som er lave helt til El har skjedd, men livet skjer og kroppen er et mysterium :hilarious: Jeg håper på positiv test de neste dagene, de pleier som regel å være positive/sterke over 1-2 dager. Den kommer nok, til en utålmodig sjel! kjenner bittelitt smerter på høyre side i dag og, så nå skal jeg holde meg noen timer :smiley-bounce012
Kroppen er virkelig et mysterium :pompus: og jeg kjenner meg sååå godt igjen i at man blir utålmodig! Håper på positive EL tester til alle sammen ASAP!

Da kom endelig stigningen skikkelig! :) tipper EL er i mandag :D
1000014586.jpg

Åååå men dere som blir gravid denne måneden her kommer dere jo litt i starten av september termin gruppen. Det er jo litt gøy å være tidlig ute i en termin gruppe da :nailbiting: :hilarious: Første dame ut med de største UL bildene, første som får vite skjønnet osv :happy:
Det hadde vært så kos :Heartred

Og det ventes og det ventes på eggløsning :hilarious: Premom anslår i morgen, men hvis disse testene fortsetter å være så lave så blir den nok flytta på.. vil bare at det skal komme så vi kan prøve igjen! :alien
IMG_3842.png

Så mange som kan drive og teste allerede, mens jeg må vente sånn helt til onsdag :smiley-ashamed004 Er jo alltid i slutten av alle ikm grupper nå :smiley-ashamed004
Kjenner følelsen. Har nesten alltid ikm på søndager... skulle hatt tidligere i uka sist syklus, men så ble el forsinka og ikm en søndag allikevel :happy3

Ikke så mye å skryte av enda den grafen min, men den ser iallefall slik ut

1000014928.jpg

Ga meg selv en tempepause under mens så er det påan igjen nå :hello2

Og det ventes og det ventes på eggløsning :hilarious: Premom anslår i morgen, men hvis disse testene fortsetter å være så lave så blir den nok flytta på.. vil bare at det skal komme så vi kan prøve igjen! :alien
Vis vedlegget 475379
1000014588.jpg

Sånn har mine tester sett ut de siste dagene! Tok plutselig fart her idag :) har lagt aksjer onsdag, fredag og idag, så får vi se om det blir en runde i morgen også :joyful: Vi skal ha vennegjengen på julebord her idag, så har allerede tatt resorb på morgenen, og skal ta ny nå før folk kommer for å prøve å holde på så mye væske jeg kan ;) og ikke ta helt av med alkoholen :smiley-ashamed004:happy090

Vis vedlegget 475384
Sånn har mine tester sett ut de siste dagene! Tok plutselig fart her idag :) har lagt aksjer onsdag, fredag og idag, så får vi se om det blir en runde i morgen også :joyful: Vi skal ha vennegjengen på julebord her idag, så har allerede tatt resorb på morgenen, og skal ta ny nå før folk kommer for å prøve å holde på så mye væske jeg kan ;) og ikke ta helt av med alkoholen :smiley-ashamed004:happy090
Spennende!! Håper min plutselig skyter i været den og :love017 Kos deg med julebord:Heartred jeg skal i 30 års lag, og håper dette er siste alkoholkosen på lenge :angelic::cat:

Ja blir spennende å se hvordan den utvikler seg. Aner ikke hvorfor temp er så høy? Tempa ikke så tidlig sist syklus så mulig den synker litt nå frem mot el.
Ja, generelt sett synker den helt til rett før EL, så begynner den å stige :) Men den skal starte med å gjøre et kjempe fall ned de første dagene da

Back
Topp