Ser absolutt ut som en spire detteOg dette bildet er ca. 20 sekunder etter, men før de hadde gått 5 minutter... Noen som har opplevd at det tar litt tid før streken kommer og har vært gravide?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser absolutt ut som en spire detteOg dette bildet er ca. 20 sekunder etter, men før de hadde gått 5 minutter... Noen som har opplevd at det tar litt tid før streken kommer og har vært gravide?
Så spennende! Da får jeg bare se i morgen daSniker - opplevd det samme. Tok litt tid før streken kom og jeg er gravid. Når jeg var 10 dpo tok det 2-3 minutter før streken kom, mens når jeg var 14 dpo kom den innen 1 minutt. Virker som at når hcg er høyere, kommer streken raskere?
Masse lykke til![]()

Dette må da være noe?!Føler egentlig at TR er på vei... Men tok en tidligstrimmel fra BP i dag, den ble sånn her etter 1,5-2 minutter... Så nå er jeg litt usikker igjentidligere når de har vært blenda har det ikke kommet strek noen gang, bare vært helt hvit...

BabystrekOg dette bildet er ca. 20 sekunder etter, men før de hadde gått 5 minutter... Noen som har opplevd at det tar litt tid før streken kommer og har vært gravide?

Tatt ny?Føler egentlig at TR er på vei... Men tok en tidligstrimmel fra BP i dag, den ble sånn her etter 1,5-2 minutter... Så nå er jeg litt usikker igjentidligere når de har vært blenda har det ikke kommet strek noen gang, bare vært helt hvit...
12 dpo -
Vis vedlegget 423289Bekymrer meg veldig at streken ikke er sterkere, hadde håpet at det skulle være markant forskjell fra i går. Begge er 10 ul/l i sensitivitet og tatt etter 4 minutter. Dagens er ikke tatt på morgenurin.
Men kvalme i hele går og i dag.
Her er gårdagens:
Vis vedlegget 423290

Nei, tenkte å ta en ny test i morgenTatt ny?

Og bare for å legge til , jeg har hatt mye stikkinger i venstre eggstokk. Frem til siste dagene . Har egentlig hatt Jens murringer siden 14 dpo . Oppblåst . Og forstoppelse siden da også. Kjennes ut som noen putta en ballong i magen minJeg testet ikke el riktig denne mnd, så vet ikke når EL starta, bare når den slutta så hvis jg skal følge alle symptomer, tappen, utflod .. så er jeg ca 9 dro idag . Jeg har gansk fast syklus på 26/27 dager . Idag er 27 dager siden siste tante rød . Jeg har vært tom for tester i jula, å den ene testen jeg tok nå på 2 urin der jeg måtte presse ut noen dråper … bare forde jeg ikke har tolmodighet å vente .. men blendahvit test
Men tante rød er enda ikke kommet å banket på det er til å bli sprø av dett her stakkar samboer, jeg sitter jo å leser nesten mer om dette og følger dere andre her inne mer enn hva jeg er hjemme for tiden
Håpe på en positiv test snart så jeg slipper sitte grodd i forumet

Ja! Klar og tydelig!ser dere strek?