IKM UKE 52

Visste at det var dumt av meg å teste nå.. er alene med ungene i dag og lite planer så nå blir det en lang kjip dag hvor jeg bare går rundt å tenker det ikke gikk denne gangen heller.. 9 dpo (tror jeg) i dag og hadde svak svak strek sist på 9.. jeg haaaater denne uvissheten ….
92F086E9-F59C-4005-BC35-47D0EF9C862F.jpeg

Sniker - opplevd det samme. Tok litt tid før streken kom og jeg er gravid. Når jeg var 10 dpo tok det 2-3 minutter før streken kom, mens når jeg var 14 dpo kom den innen 1 minutt. Virker som at når hcg er høyere, kommer streken raskere?
Masse lykke til :Heartred
Så spennende! Da får jeg bare se i morgen da :wacky:
Blir jo så spent og!! :Heartred

Føler egentlig at TR er på vei... Men tok en tidligstrimmel fra BP i dag, den ble sånn her etter 1,5-2 minutter... Så nå er jeg litt usikker igjen :wacky: tidligere når de har vært blenda har det ikke kommet strek noen gang, bare vært helt hvit...
Dette må da være noe?! :Heartred :smiley-bounce012

12 dpo -
IMG_2156.jpegBekymrer meg veldig at streken ikke er sterkere, hadde håpet at det skulle være markant forskjell fra i går. Begge er 10 ul/l i sensitivitet og tatt etter 4 minutter. Dagens er ikke tatt på morgenurin.

Men kvalme i hele går og i dag.

Her er gårdagens:
IMG_2145.jpeg

Jeg testet ikke el riktig denne mnd, så vet ikke når EL starta, bare når den slutta så hvis jg skal følge alle symptomer, tappen, utflod .. så er jeg ca 9 dro idag . Jeg har gansk fast syklus på 26/27 dager . Idag er 27 dager siden siste tante rød . Jeg har vært tom for tester i jula, å den ene testen jeg tok nå på 2 urin der jeg måtte presse ut noen dråper … bare forde jeg ikke har tolmodighet å vente .. men blendahvit test
Men tante rød er enda ikke kommet å banket på det er til å bli sprø av dett her stakkar samboer, jeg sitter jo å leser nesten mer om dette og følger dere andre her inne mer enn hva jeg er hjemme for tiden ‍♀️
Håpe på en positiv test snart så jeg slipper sitte grodd i forumet

Jeg testet ikke el riktig denne mnd, så vet ikke når EL starta, bare når den slutta så hvis jg skal følge alle symptomer, tappen, utflod .. så er jeg ca 9 dro idag . Jeg har gansk fast syklus på 26/27 dager . Idag er 27 dager siden siste tante rød . Jeg har vært tom for tester i jula, å den ene testen jeg tok nå på 2 urin der jeg måtte presse ut noen dråper … bare forde jeg ikke har tolmodighet å vente .. men blendahvit test
Men tante rød er enda ikke kommet å banket på det er til å bli sprø av dett her stakkar samboer, jeg sitter jo å leser nesten mer om dette og følger dere andre her inne mer enn hva jeg er hjemme for tiden ‍♀️
Håpe på en positiv test snart så jeg slipper sitte grodd i forumet
Og bare for å legge til , jeg har hatt mye stikkinger i venstre eggstokk. Frem til siste dagene . Har egentlig hatt Jens murringer siden 14 dpo . Oppblåst . Og forstoppelse siden da også. Kjennes ut som noen putta en ballong i magen min
Men så forsvant alle symptomer for et par dager siden .. kun skikkelig mens murringer ..

så jg har litt mistet trua på denne mnd .

Så har jeg hatt loation aktig utflod helt siden 16 dpo. Har det enda . Tappen har holdt seg egentlig helt likt frem til idag . Da gikk den lenger ned å fløyelsmyk å ta på. Men den kjennes annerledes ut . Jeg har fødet (på 4mnd MA ) så jeg skjønner ikke om den er lukket eller åpen . Men igår var den på n måte snurpet igjen , men sånn dn var idag har jeg ikke kjent den før .

Mn jeg tør ikke si noe av dette er tegn før positiv test, og jeg tør ikke håpe stort da jeg har blodtype som gjør det vanskelig å bære frem barn , samt vi testet spermen til samboer, å den viste deg å være litt lavere .. men antallet kan holde , kan bare ta litt lenger tid ❤️

Kjente jeg trengte få ut litt tanker

Noen som har testet for AMH/eggreserve her inne?
Jeg fikk svar fra legen i dag at den lå på 5, og at det var innenfor referanse verdien, men at jeg hadde "for lite egg reserve igjen".
For lite for hva da? 5 er vel fortsatt innenfor normalen, selv om det er lavt?
Kjenner jeg stresser såå mye nå :banghead:

Klarte ikke å dy meg, tok en ny test etter jobb og det kom en svak strek der og etter ca. 2,5 minutt. En test, men tok flere bilder... Urinen var ganske utvannet :hungover:

Vedlegg

• PXL_20231227_144703881.jpg
    PXL_20231227_144703881.jpg
    2,7 MB · Visninger: 149
  • PXL_20231227_144614829.jpg
    PXL_20231227_144614829.jpg
    2 MB · Visninger: 147
  • PXL_20231227_144559730.jpg
    PXL_20231227_144559730.jpg
    1,4 MB · Visninger: 148
Back
Topp