IKM UKE 52

Blank her også 8DPO!
Ja hadde bare veldig svak 9 dpo sist mnd, men da endte det også i kjemisk etter 5 dager, så jeg vil så gjerne bare ha sterk strek med en gang… håper så inderlig på en liten strek i morgen kveld…!!! Dagene har gått litt i ett det siste med mye sykdom i hus, så har ikke rekki å fåt tenkt så mye men nå kjenner jeg veldig på det…!

Ja hadde bare veldig svak 9 dpo sist mnd, men da endte det også i kjemisk etter 5 dager, så jeg vil så gjerne bare ha sterk strek med en gang… håper så inderlig på en liten strek i morgen kveld…!!! Dagene har gått litt i ett det siste med mye sykdom i hus, så har ikke rekki å fåt tenkt så mye men nå kjenner jeg veldig på det…!
Krysser fingrene for deg :signs003

Hvordan går det med dere som har passert IKM?
@4.mannpåvei, @onske, @Karogalaro og @Sprettball1 ? :Heartpink
Det går fint, skal løpe til butikken i morgen for å kjøpe test hvis ikke tr dukker opp i natt:hilarious: har igrunn mistet håpet fullstendig, men har samtidig noen symptomer som kan minne om graviditet, som selvsagt også kan skyldes alt mulig annet:happy:vil bare ha svar på det ene eller andre nå kjenner jeg.

Det går fint, skal løpe til butikken i morgen for å kjøpe test hvis ikke tr dukker opp i natt:hilarious: har igrunn mistet håpet fullstendig, men har samtidig noen symptomer som kan minne om graviditet, som selvsagt også kan skyldes alt mulig annet:happy:vil bare ha svar på det ene eller andre nå kjenner jeg.
Det verste er å ikke vite! Forrige PP var det en stor lettelse da TR endelig kom.. negative tester og ingen TR flere dager over IKM - man kan jo bli tullete av mindre...

Jeg hadde tenkt å vente til 10 dpo men det gikk ikke. 8 dpo og blank. Håper jeg klarer å vente til i morgen kveld hvertfall. Har hatt en del stikkinger og økt hvit utflod så har egentlig hatt litt troen men alltid skummelt med hvite tester… sukk Vis vedlegget 423240
Min var helt blank på 10 dpo og tydelig strek på 11 dpo. Hold ut, det kan ennå snu :Heartred

Så blenda test som går an og negativ Clearblue ultratidlig digital (tok ikke bilde av testen, men tro meg- hvitere enn snø). :rolleyes:Til tross for bare 10 DPO, så føler jeg alt håp er ute ettersom jeg hadde tydelig strek 10 DPO med førstemann. Vet jo at dette kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap, men allikevel føles det ut som denne prøveperioden ikke gikk som ønsket.:happy090

Tja hva kan man si? 13dpo, ikm i morgen. Føler jeg kan skimte noe i virkeligheten igjen, men det må være streksynet mitt som ser syner :hilarious: Da blir det nok ikke en 3. mann på oss helt enda allikavel. Går faktisk greit. Jeg ble forlovet for litt under en uke siden så da blir nok fokuset bryllup først og så får vi aktivt prøve etter bryllupet heller :Heartred nå venter jeg bare på at tr skal komme på besøk.
20231227_065840.jpg

Føler egentlig at TR er på vei... Men tok en tidligstrimmel fra BP i dag, den ble sånn her etter 1,5-2 minutter... Så nå er jeg litt usikker igjen :wacky: tidligere når de har vært blenda har det ikke kommet strek noen gang, bare vært helt hvit...

Vedlegg

• PXL_20231227_060908419.MP.jpg
    PXL_20231227_060908419.MP.jpg
    5,1 MB · Visninger: 146
Føler egentlig at TR er på vei... Men tok en tidligstrimmel fra BP i dag, den ble sånn her etter 1,5-2 minutter... Så nå er jeg litt usikker igjen :wacky: tidligere når de har vært blenda har det ikke kommet strek noen gang, bare vært helt hvit...
Oi! Den streken er jo rosa tilogmed!

Og dette bildet er ca. 20 sekunder etter, men før de hadde gått 5 minutter... Noen som har opplevd at det tar litt tid før streken kommer og har vært gravide?

Vedlegg

• PXL_20231227_060950904.jpg
    PXL_20231227_060950904.jpg
    1,9 MB · Visninger: 154
Og dette bildet er ca. 20 sekunder etter, men før de hadde gått 5 minutter... Noen som har opplevd at det tar litt tid før streken kommer og har vært gravide?
Jeg har opplevd det. Men da hadde jeg svakere strek enn deg. De strekene du har er jo så sterke at man ikke trenger å myse :) Vil tippe det der er babystrek jeg altså :)

Så blenda test som går an og negativ Clearblue ultratidlig digital (tok ikke bilde av testen, men tro meg- hvitere enn snø). :rolleyes:Til tross for bare 10 DPO, så føler jeg alt håp er ute ettersom jeg hadde tydelig strek 10 DPO med førstemann. Vet jo at dette kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap, men allikevel føles det ut som denne prøveperioden ikke gikk som ønsket.:happy090
Min var blenda på 10 dpo og tydelig på 11 dpo <3

Sniker - opplevd det samme. Tok litt tid før streken kom og jeg er gravid. Når jeg var 10 dpo tok det 2-3 minutter før streken kom, mens når jeg var 14 dpo kom den innen 1 minutt. Virker som at når hcg er høyere, kommer streken raskere?
Masse lykke til :Heartred

Back
Topp