Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Dette må jo være noe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må jo være noe

Uten tvil noe!

Er absolutt noe der ja!
Krysser alt jeg har av fingre og tærTusen takk! Håper så veldig at spiren sitter denne gangen!

Ja 2023 har hvert dritt . 3 positive graviditetstester og alle tre gikk i dass bokstavelig talt . Vet liksom ikke hvor lang tid jeg skal gi det heller , har passert 40 og skulle vel ikke ha flere etter det . Også hadde jeg celleforandring og skulle inn på sjekk i desember igjen . Og hver fang mensen nærmer seg slutt , blir jeg super lysten på gubben og vi har det fint i to uker også æ er det dpo land , super spennende for meg , men for samboern er jeg et trollJa, vi får prøve på nytt. Men blir så inni helsike nedtur likevel. Da røk hele 2023 på "ingenting".
Ingen sex lyst og pms troll . 13DPO idag litt rusten ob så slusene åpner seg i morgen tidlig tenker jeg .Bp sine har hvert noen små djevler på skygge , men så absolutt kan det være strek . Jeg har fått blank 11DPO og positiv 12DPO . Så mye muligMelder meg inn her også! Vi har prøvd i 6 mnd uten hell. Er 11 dpo i dag og fikk disse. Jeg vet ikke om jeg ser noe, er ivertfall veldig svak synst jeg for 11 dpo, men skal sies att jeg fikk svak strek 18 dpo sist svangerskap, så kan hende jeg ikke produserer mye hcg, ellers så har jeg tatt feil av EL. Hva trur dere?![]()

Ville heller stolt på den fra Make sure, den var jo kjempefin! Har du flere? Eventuelt babyplan?Herregud.. kan noen stanse meg!
Svidde av en test ofte fra RFSU i tillegg til tidligtest... har vel aldri fått positiv på TO fra RFSU før IKM tidligere (om jeg legger godvilje til kan jeg skimte noe).
Vis vedlegget 423227
Vis vedlegget 423230
Ja, man blir helt irrasjonell av dette her... Jeg rakk kun én positiv test i 2023. Frykter at det ikke blir flere hvis én i året og påfølgende SA blir normen. Men det har jo gått bra to ganger før, så det MÅ jo gå igjen!Ja 2023 har hvert dritt . 3 positive graviditetstester og alle tre gikk i dass bokstavelig talt . Vet liksom ikke hvor lang tid jeg skal gi det heller , har passert 40 og skulle vel ikke ha flere etter det . Også hadde jeg celleforandring og skulle inn på sjekk i desember igjen . Og hver fang mensen nærmer seg slutt , blir jeg super lysten på gubben og vi har det fint i to uker også æ er det dpo land , super spennende for meg , men for samboern er jeg et trollIngen sex lyst og pms troll . 13DPO idag litt rusten ob så slusene åpner seg i morgen tidlig tenker jeg .
Tester igjen i morgen med MS. Har planer om digital på IKM.Ville heller stolt på den fra Make sure, den var jo kjempefin! Har du flere? Eventuelt babyplan?
Ja har tre fra før , det sa de på sykehuset også , for jeg spurte om vi kunne få noe hjelp og de sa alle at det er ikke det å bli gravid som er problemet deres , dere har hvert Max uheldig med to ma på rappen og den kjemiske er ikke så rart for livmora har hvert gjennom litt . Så fikk beskjed om å prøve igjen så lenge vi følte at helsa og psyken tillot det. Det gjør den jo enda …merkelig nok .Ja, man blir helt irrasjonell av dette her... Jeg rakk kun én positiv test i 2023. Frykter at det ikke blir flere hvis én i året og påfølgende SA blir normen. Men det har jo gått bra to ganger før, så det MÅ jo gå igjen!
Var det tre dere hadde fra før? Vi får trøste oss med at vi er relativt fruktbare i hvert fall. <3
Og det har skjedd et par mnd etter ma også har jeg blitt gravid etter det . Så da får jeg ha et håp i januar med runde to med wild yam . Biter på hver gang med sånt haha .Gratulerer! For en fin strek!11 dpo og denne !!!!
Vis vedlegget 423171
Ja, hva gjør wild yam? Noen som har prøvd å ta det i tillegg til andre reseptbelagte midler, eller blir det "for mye"?Ja har tre fra før , det sa de på sykehuset også , for jeg spurte om vi kunne få noe hjelp og de sa alle at det er ikke det å bli gravid som er problemet deres , dere har hvert Max uheldig med to ma på rappen og den kjemiske er ikke så rart for livmora har hvert gjennom litt . Så fikk beskjed om å prøve igjen så lenge vi følte at helsa og psyken tillot det. Det gjør den jo enda …merkelig nok .
Men det er to ganger i år som jeg har fått en sånn skikkelig slimpropp ut før mens , lang seig , nesten som el slim bare ikke blankt Så virker som høna rydder oppOg det har skjedd et par mnd etter ma også har jeg blitt gravid etter det . Så da får jeg ha et håp i januar med runde to med wild yam . Biter på hver gang med sånt haha .
Stort kanskje dette !!
Oi oi oi!!11 dpo og denne !!!!
Vis vedlegget 423171
Jippi!!! Nå skal den sitte
Nå vil jeg se hjertelyd på TUL! Har jo vært gravid i over 6 mnd til sammen i 2023, men kun tom fostersekk og ingen fosterJippi!!! Nå skal den sitte![]()

Blank her også 8DPO!Jeg hadde tenkt å vente til 10 dpo men det gikk ikke. 8 dpo og blank. Håper jeg klarer å vente til i morgen kveld hvertfall. Har hatt en del stikkinger og økt hvit utflod så har egentlig hatt litt troen men alltid skummelt med hvite tester… sukk Vis vedlegget 423240