Skjønner godt følelsen!Jenter, hva skal jeg gjøre? Jeg har holdt forumaktiviteten på et minimum denne PP-en fordi jeg la merke til at alt gravidfokuset stresset meg fælt. Nå har jeg kommet meg helt til 9 DPO og blitt skjør helt av meg selv.
I dag så jeg en liten lyserød prikk i all utfloden på dopapiret. Har litt løs mage og er uhorvelig trøtt (men har ikke sovet godt på mange dager, så)... Får selvsagt forhåpninger, samtidig som jeg skjelver og kaldsvetter. Hver lutealfase har vært ulik, så det kan jo like gjerne være PMS.
Jeg har egentlig ikke tenkt å teste før IKM den 25., fordi jeg vil ikke få falske forhåpninger/sorger på grunn av kjemisk eller sen implantasjon, og jeg vil heller ikke være lei meg på julaften. Men... Bør jeg da i det hele tatt drikke rødvinsgløgg eller juleøl? Den ene siden av meg tenker: "Test på julaften, så vet du!" Den andre sier: "Vent. Du er ikke gravid før testen er positiv. Nyt julaften som om du ikke driver og prøver i det hele tatt, og ta gleden eller sorgen som den kommer første juledag."
Synspunkter?
Ser jeg ikke står på lista (skjønner at det glipper, altså!), så før meg gjerne opp.![]()
Jeg tenker å teste 10 dpo på julaften. Tenker at visst den er negativ så kan jeg legge ballen død med en gang, ta et glass eller to og nyte resten av julen sammen med familien. Og kjenner jeg meg selv rett så ryker det nok noen tester før det også

Synes du er superflink visst du har kommet til 9 dpo og ikke testet enda

hvordan er det med deg ?