IKM UKE 52

Hater å få forhåpninger, men har mensenlignende kramper, kvalm av og på. Får aldri mensensmerter før dagen før IKM, og jeg er bare 2 DPO i dag.

Egget er jo fremdeles i egglederen, så vet at det uansett ikke er pga babyhormoner. Hater at man er så obs på alle kroppslige tegn før IKM i prøveperioder :sorry:
kan det være el er litt sein og det er el smerter. Noen har de før, noen under og non etter el. Hvis eggstokken væsker ut i julen etter eggposen sprikker kan man få vondt og føle seg uvel.

Var negativ xflere i dag, har vært i venninnelag og drukket en del vin og cider. Småbrisen og det føles godt å kunne slappe av, det som skjer det skjer.. men egentlig vil jeg bare ha positiv test så jeg ikke tenker mer på om vi skal ha en tredje.. Ingen dårlig samvittighet nå, og venter fortsatt på positiv test. De to siste dagene er de mini «symptomene» vekke, men håper fortsatt :angelic:hvis ikke det klaffer nå, så tror jeg det blir pause en stund.. er 9 dpo, 10 nå siden det er over midnatt:hilarious: håper dere andre klarer å slappe av så mye som mulig i julehøytiden og får positive tester :Heartpink

Bikket til 8 dpo og nå har den isende følelsen i niplene gått over til rimelig ømme pupper på sidene mot armhulene. Biter meg merke i dette, da jeg kun har hatt veldig ømme pupper når jeg har vært gravid. Men alt kan skje i dpo land. Har kun makesure digitale igjen også, så slipper å tenke på å begynne å teste sånn med en gang :wacky:

9DPO tok testen en time senere idag fordi det er juleferie og minsten sov :nailbiting: Vil jo ikke at den skal ned da:arghh:

Vedlegg

• IMG_5214.jpeg
    IMG_5214.jpeg
    864,2 KB · Visninger: 67
kan det være el er litt sein og det er el smerter. Noen har de før, noen under og non etter el. Hvis eggstokken væsker ut i julen etter eggposen sprikker kan man få vondt og føle seg uvel.
Eggløsning var for 3 dager siden i dag, så er ikke EL-smerter i hvert fall :Heartred

Har endometriose, så har sterke smerter da jeg har EL, og kjenner det godt så snart EL har skjedd.

Haha, jeg er håpløs! Hadde noen tidligstrimler fra babyplan som jeg tenkte å bruke for å teste i dag. Hadde også to vanlige strimler, og klarte å ta feil... Så jeg testet med vanlig, og den ble selvfølgelig negativ i dag! Da venter jeg en dag eller to og tester med tidlig :-)

Haha, jeg er håpløs! Hadde noen tidligstrimler fra babyplan som jeg tenkte å bruke for å teste i dag. Hadde også to vanlige strimler, og klarte å ta feil... Så jeg testet med vanlig, og den ble selvfølgelig negativ i dag! Da venter jeg en dag eller to og tester med tidlig :)
Fort gjort i morgentimene :laughing002
Krysser fingrene for deg i kveld, i morgen eller om to dager! :Heartred

Kan du ikke ta en test? Jeg er så spent :bag:
Du assa , skjønner at folk ryker på en smell altså om det sp er kake smell, test smell, røykesmell osv osv :nailbiting: Jeg skal tenke på det , prøve være litt sterk . Første juleferiedagen og har en million ting og ærend som må taes :laughing002kanskje jeg får tissa ikveld …

Tok en tidligtest også, klarte ikke å dy meg :wacky:
Men den var like negativ som den vanlige... Følte i starten at det hadde klaffet, men nå er jeg jammen usikker! Skjønner at jeg er SYKT heldig som har fire barn fra før, men kjenner fortsatt på skuffelsen over å ikke se to streker :oops:

Forrige syklus tok jeg noen tester som gav svakt utslag, ca. 10 dpo, men jeg fikk jo mensen så jeg har antatt at det var noe feil med testene! Nå begynner jeg å helle mer og mer mot kjemisk siden testene alltid er helt hvite ellers! Både før og etter den gangen :rolleyes: jaja, fortsatt noen dager med "håp" igjen da :Heartred

Hopper inn litt forsiktig her også med EL i dag.

LoffiMagen - B3 - PP3- EL 22.12 - IKM 31.12/01.01

Har noen erfaring med valmed graviditetstest? Er de kjent for lurestreker? 9/10 dpo og egentlig null symptomer what so ever. valmed sin var ikke tidligtest, altså slår den ut på 25. Tok en tidligtest og og den vises knapt noe strek på, så ble usikker på om de er kjent for rosa lurestreker. Synes godt i virkeligheten, usikker på hva som kommer frem på bildet her.

Vedlegg

• Snapchat-1486205588.jpg
    Snapchat-1486205588.jpg
    397,6 KB · Visninger: 143
Back
Topp