Jeg testa positivt på tidligtest på 11 dpoVurderer test i morgen, hadde EL. 11.-13. des. Så blir 9-11 dpo, er det noen vits?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testa positivt på tidligtest på 11 dpoVurderer test i morgen, hadde EL. 11.-13. des. Så blir 9-11 dpo, er det noen vits?
kan det være el er litt sein og det er el smerter. Noen har de før, noen under og non etter el. Hvis eggstokken væsker ut i julen etter eggposen sprikker kan man få vondt og føle seg uvel.Hater å få forhåpninger, men har mensenlignende kramper, kvalm av og på. Får aldri mensensmerter før dagen før IKM, og jeg er bare 2 DPO i dag.
Egget er jo fremdeles i egglederen, så vet at det uansett ikke er pga babyhormoner. Hater at man er så obs på alle kroppslige tegn før IKM i prøveperioder![]()
Så absolutt er det verd å teste daVurderer test i morgen, hadde EL. 11.-13. des. Så blir 9-11 dpo, er det noen vits?
Mange får jo svake streker ved 9-10 . Har gjort det selv , men jeg har også hatt negativ 11DPO og positiv 12DPO .
hvis ikke det klaffer nå, så tror jeg det blir pause en stund.. er 9 dpo, 10 nå siden det er over midnatt
håper dere andre klarer å slappe av så mye som mulig i julehøytiden og får positive tester 

Oi men så artig det var så liktJeg har også 13-åring, 10-åring og en på snart 5![]()
God julehelg alle sammen, vi drar på juleferie idag
Absolutt! Fikk positiv 8 DPO med nr. 2, tydelig positiv 10 DPO med nr. 1.Vurderer test i morgen, hadde EL. 11.-13. des. Så blir 9-11 dpo, er det noen vits?

Eggløsning var for 3 dager siden i dag, så er ikke EL-smerter i hvert fallkan det være el er litt sein og det er el smerter. Noen har de før, noen under og non etter el. Hvis eggstokken væsker ut i julen etter eggposen sprikker kan man få vondt og føle seg uvel.
Fort gjort i morgentimeneHaha, jeg er håpløs! Hadde noen tidligstrimler fra babyplan som jeg tenkte å bruke for å teste i dag. Hadde også to vanlige strimler, og klarte å ta feil... Så jeg testet med vanlig, og den ble selvfølgelig negativ i dag! Da venter jeg en dag eller to og tester med tidlig![]()

Kan du ikke ta en test? Jeg er så spent9DPO tok testen en time senere idag fordi det er juleferie og minsten sovVil jo ikke at den skal ned da
![]()

Du assa , skjønner at folk ryker på en smell altså om det sp er kake smell, test smell, røykesmell osv osvKan du ikke ta en test? Jeg er så spent![]()
Jeg skal tenke på det , prøve være litt sterk . Første juleferiedagen og har en million ting og ærend som må taes
kanskje jeg får tissa ikveld …

Venter i spenningDu assa , skjønner at folk ryker på en smell altså om det sp er kake smell, test smell, røykesmell osv osvJeg skal tenke på det , prøve være litt sterk . Første juleferiedagen og har en million ting og ærend som må taes
kanskje jeg får tissa ikveld …