JaaaÅå tenk så koselig om man fikk runde av året med en positiv test![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaÅå tenk så koselig om man fikk runde av året med en positiv test![]()

Hahah, dette er så gøyJeg er bare 1 eller 2 dpo siden el ble litt senere enn forventet, MEN jeg joiner testing fra og med julaftenSkjønner at det ikke er realistisk med noen form for strek før 26 eller 27 for min del...men det er jo så gøy og jeg har maaange tester liggende denne gangen
![]()
jeg tenkte at jeg hadde masse tester, men måtte visst kjøpe noen fler
Jeg har begynt testing så du er ikke helt ensom ganingHvor mange dpo har dere kommet til? Er det flere som snart starter med testing eller er jeg ensom galning?![]()
hvor mange dpo er du? Har du troa?Jeg har begynt testing så du er ikke helt ensom ganing

Jaaa håper det! Nå er det akkurat 2 min inn i dpo2, haha!Åh ja enig, dagene fylles iallfall med hygge og mennesker, så det må vel gå litt fortere
Når tenker du å begynne å teste?
ja ! Vi har hatt det så gøy siste dagene med sykdom i hus og så alt henger helt på halv 8 og har en million ting å gjøre før vi får besøk på fredag, men dpo dager gjør meg helt handlingslammet så det blir nok en del jeg glemmerHåper uken og helgen går raskt![]()
Trudde jeg var ca 7 dpo men viser seg at jeg har topp på eltest nå så da er det vell over i dpo-land imorgen.hvor mange dpo er du? Har du troa?![]()
Hahah det er fort gjort, plutselig sitter man der med en test i hånden uten å ha fått med seg at pakken ble åpnetJaaa håper det! Nå er det akkurat 2 min inn i dpo2, haha!
Jeg håper jeg klarer å vente til 10 dpo, men det er nok bare å gi opp så ryker vel på dag 8 sikkertsist begynte 6 eller 7 og det var bare kjipt. Sist syklus fikk jeg svaaaake streker 10 eller 9 dpo så forventer ikke noe før det, men jeg har NULL selvkontroll når testene bare ligger der å roooooper
![]()
Tenker det er helt lov! Men man blir jo så skuffa uansett om man vet at det er for tidlig for to streker. Hadde blitt det om testen ble tatt i dag, 1 dpo også. Tragisk 
Jeg føler på det samme, helt handlingslammetja ! Vi har hatt det så gøy siste dagene med sykdom i hus og så alt henger helt på halv 8 og har en million ting å gjøre før vi får besøk på fredag, men dpo dager gjør meg helt handlingslammet så det blir nok en del jeg glemmer![]()
tenker ikke på noe annet enn neste test og prøvingen, helt koko.. men julen kommer uansett og så lenge man er med de man ønsker så går det fint om noe går i glemmeboka
jeg har fri på Fredag å håper å få gjort mye da
Skjønner, kanskje egget ikke slapp da du trodde og at kroppen forsøker på nytt nå. Håper det blir spireTrudde jeg var ca 7 dpo men viser seg at jeg har topp på eltest nå så da er det vell over i dpo-land imorgen.
Den ser jo lovende ut så langtspennende 7DPO tenkte å drøye til juleaften med test …men det spørs på testtøsa![]()
Jeg begynner vanligvis ved 8DPO , men tenkte være sterk til minst 10DPO
![]()
det er lurt å vente, men så utrolig kjedelig og lange dagene blir

Er det isende heletiden eller når du er borti niplene? Jeg kan kjenne den isende følelsen når jeg er borti nippelen6 dpo her og har tidvis hatt typ isende brystvorter fra og til i hele natt. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det annet at det er en isende følelse. Veldig merkelig. Noe som har opplevd det?![]()
Virker sånn . Så da er det bare å krysse fingreSkjønner, kanskje egget ikke slapp da du trodde og at kroppen forsøker på nytt nå. Håper det blir spire
Jenter, hva skal jeg gjøre? Jeg har holdt forumaktiviteten på et minimum denne PP-en fordi jeg la merke til at alt gravidfokuset stresset meg fælt. Nå har jeg kommet meg helt til 9 DPO og blitt skjør helt av meg selv.Går på letrozol, ovitrelle og duphaston nå, så for en gangs skyld vet jeg når EL og IKM er.
Nei helsike heller - 38 - B3 - PP3 etter MA/SA (PP6) - EL 11.12. - IKM 25.12.