Fortsatt sjanse 24-36 timer etter!Da er min positiv , søren også , for samboern får jeg ikke før i morgen ettermiddag![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt sjanse 24-36 timer etter!Da er min positiv , søren også , for samboern får jeg ikke før i morgen ettermiddag![]()
![]()
![]()
Har ikke "peaket" i premom appen, men ei bra økning. Kaaanskje han får hviletid lørdag, krysser fingrene
Må ha vært fantastisk å bli gravid med første barnet etter at dere møtte så mye motgang i startenVi slet dessverre med habituell abort før vi ble gravide med førstemann. Mistet 3 ganger, i uke 6, 8 og 14. Var 26 år da jeg ble gravid med 2020-barnet, og det tok ca. 6 mnd. Med 2021-barnet tok det ca. 3 mnd.
Vi føler oss veldig heldige med de 2 vi har, og tar det absolutt ikke forgitt å kunne bli foreldre en tredje gang.
Gleder meg til å følge deg på reisen! Førstemann er alltid litt ekstra spesiell![]()
Må ha vært tungt da det sto på. Gjorde dere noe spesielt da det lyktes den gangen? 
Men jeg har troa på at det kommer en tredje
Gleder meg til å følge deg også!

Krysser fingrene!Er så spent jeg nå og livredd for at det er for sent . Samboern er straks hjemmeVi skal slenge iPaden til minsten og gjemme oss haha
![]()
Samme situasjon her, men tror vi rakk det i går kveld 
Da vil jeg absolutt si at EL er i dag, og at du er 1 DPO i morgen! Sender deg masse babystøvGod morgen jenter!
Jeg fikk knall positiv el test i går morges, bare nesten positiv i går kveld og negativ i dag. Bør jeg da ta utgangspunkt at el er i dag, og 1 dpo i morgen? Hadde mye el smerter i går og fikk lagt inn aksjer på kvelden
Blir spennende førjulsdager fremover for oss nå![]()

Det høres riktig utGod morgen jenter!
Jeg fikk knall positiv el test i går morges, bare nesten positiv i går kveld og negativ i dag. Bør jeg da ta utgangspunkt at el er i dag, og 1 dpo i morgen? Hadde mye el smerter i går og fikk lagt inn aksjer på kvelden
Blir spennende førjulsdager fremover for oss nå![]()

Ja, det var virkelig helt spesielt! Følte meg som verdens heldigste hele veien, til tross for at jeg var livredd for å miste igjenMå ha vært fantastisk å bli gravid med første barnet etter at dere møtte så mye motgang i startenMå ha vært tungt da det sto på. Gjorde dere noe spesielt da det lyktes den gangen?
Fin måte å se det påMen jeg har troa på at det kommer en tredje
Åå takkGleder meg til å følge deg også!

Premom sier 1dpo i dag selv om eggløsningstesten er mye sterkere i dag enn i går. Skjønner ikke helt det der.Vis vedlegget 422291
Maks fertilitet og smilefjes på Clearblue lilla i går kveld (høy i går morgest). I dag har jeg smerter på venstre side av magen og føler meg ganske kvalm (!). Har ikke pleid å bli kvalm rundt eggløsning, så håper det ikke er omgangssjuke eller noe sånt.
Tok en Babyplan-eggløsningstest i dag ved lunsjtider og den er tydelig positiv. Da kan jeg vel regne med at EL er i natt eller i morgen og 1dpo lørdag?
Vis vedlegget 422292

Ut fra testene dine ville jeg sagt at eltest først er positiv i dag, selv om jeg ser lengre oppe at du fikk fast smilefjes på CB før i dag. Jeg stoler mest på disse strimmeltestene selvPremom sier 1dpo i dag selv om eggløsningstesten er mye sterkere i dag enn i går. Skjønner ikke helt det der.
Vis vedlegget 422297Vis vedlegget 422298