Har hatt slim i 3-4 dager nåSupert, satser på å gjøre det samme denne ukaHar fått EL-slim allerede da, noen som vet om det er vanlig å få det så tidlig? Tolker det uansett som et godt tegn!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt slim i 3-4 dager nåSupert, satser på å gjøre det samme denne ukaHar fått EL-slim allerede da, noen som vet om det er vanlig å få det så tidlig? Tolker det uansett som et godt tegn!

Krysser fingrene for at EL drøyer til mannen din er hjemme igjenCD13 super kramper , 0,15 på test . Hadde EL CD13 sist , pleier å ha på 16-17 . Håper bare det ikke slipper enda , men nå er det dag to med super murringertemper og tester og venter på mannen som er hjemme torsdag .
Han er 25 -30 mil unna
![]()

Hvor lang er syklusen din, og når pleier du vanligvis å få EL?Lite som skjer her…

Samma her , pleier å bli action rundt CD16-17 her . Men merkelig nok kom el CD13 sistLite som skjer her…
, han har sagt at det kan være sjans for at han kan rekke i morgen kveld . Kan jo aldri verden rekke dette
hatt så smerter nå å tror det slipper nå ikveld .Du trenger ikke å få peak før i morgen, da vil EL skje ca 12-48 timer etterpå (?). Så jeg tror og håper dere rekker det med aksjer i morgenJeg er så nervøs for at egget slipper . Samboern kommer hjem torsdag, han har sagt at det kan være sjans for at han kan rekke i morgen kveld . Kan jo aldri verden rekke dette
hatt så smerter nå å tror det slipper nå ikveld .
men jeg hadde veldig smerter samme dag som peak, så kan hende egget mitt slapp på samme dag som peak? Eller er ikke det mulig? Jeg vet ikke 
Jeg aner ikke hva som er rett, men jeg hadde smerter i går når jeg hadde peakTestene er fortsatt høye, nådde peak i går. Tempen begynner stige, så regner med EL er nå/har skjedd?I dag har jeg skikkelige EL-smerter. Andre som har opplevd det, etter at testene har nådd peak?
![]()
lite smerter i dag, dagen etter peak.Dette er første gang jeg tester ordentlig etter EL. Forrige pp tok jeg bare tre tester fordelt på tre dager, og tror basert på de at topp var CD14 og EL da CD15. Mine to siste sykluser har vært på 28 dager. Så satser på ca det samme nåHvor lang er syklusen din, og når pleier du vanligvis å få EL?![]()
Men blir spennende å se mer nøyaktig på testene!Hva med deg?Hvor lang er syklusen din, og når pleier du vanligvis å få EL?![]()

Krysser fingrene for at den kommer til helgen slik som ventetSkjer ikke noe enda her, jeg venter det jo ikke før til helgen men jeg er så ekstremt utålmodig … sukk
Men rare er at jeg enda blør litt.. bare spotting de siste to dagene, men pleier aldri ha mensen mer enn 3-5 dager så dag 9 er så uvantantar det er pga den kjemiske, men er så redd eggløsning bare skal la vente på seg i evigheter… sukk…
Vis vedlegget 422129

Vi er mange her som venter EL til helga heheHatt skikkelig el smerter /kramper siden mandag , begynte å murre søndag . Håper det holder jeg også , dette året har hvert langt med to MA. Mener jeg hadde el smerter tre dager føre sist også . Håper hvertfall det holder . Dette er det kjipeste med samboer som jobber borte .Du trenger ikke å få peak før i morgen, da vil EL skje ca 12-48 timer etterpå (?). Så jeg tror og håper dere rekker det med aksjer i morgenmen jeg hadde veldig smerter samme dag som peak, så kan hende egget mitt slapp på samme dag som peak? Eller er ikke det mulig? Jeg vet ikke
![]()

Jaa, forstår at året har vært langt da.. håper veldig for dere denne gangenHatt skikkelig el smerter /kramper siden mandag , begynte å murre søndag . Håper det holder jeg også , dette året har hvert langt med to MA. Mener jeg hadde el smerter tre dager føre sist også . Håper hvertfall det holder . Dette er det kjipeste med samboer som jobber borte .![]()