Hvordan er CM?Høh... Fast kryss på cd9, striplete kryss hvis jeg fjerner den positive eltesten. Tør ikke å begynne på progesteron enda hvertfall, dette stoler jeg ikke på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er CM?Høh... Fast kryss på cd9, striplete kryss hvis jeg fjerner den positive eltesten. Tør ikke å begynne på progesteron enda hvertfall, dette stoler jeg ikke på![]()
Jeg har hatt noe slim til og fra, deriblant en dag jeg følte at jeg tisset på meg, men kom endel slim. Nå er det ikke noe særlig av noentingHvordan er CM?
jeg testet med å legge inn en fiktiv temp imorgen (36,42 og under fjerner krysset), så går visst bare se. Men ser dårlig ut ifht å skulle begynne på progesteron, så hvis dette krysset stemmer så blir det en kort syklus som vanlig
jeg har også hatt vonde pupper siden mens startet, så lite symptomer jeg kan stole på 
Jeg har bare brukt Clearblue Advanced Digital Eggløsningstest sjøl. Den lilla.Hvilke EL-tester bruker dere og hvilke apper kan man bruke til å lese disse? Jeg har bare prøvd testene fra Normal hittil. Ser mange nevner premom-appen, kan den lese disse testene? Noen som vet?
Tanken var å melde meg inn i begge, da syklusen ofte er veldig i kluss etter en spontanabort. Så jeg vet rett og slett ikke når jeg vil få mensen eller hvor lang syklus jeg. Jeg har ikke har hatt mensen etter uttak av p-stav 21. August. Fikk klaff på første eggløsning med positiv test 3.nov. Og spontanabort 18/19.Nov. Jeg har ikke målt med eggløsningstester, men kun gjettet på eggløsningsdato ut i fra å holde følge med livmorhals, åpning og utflod. Så delvis gjetting.Du er selvfølgelig velkommen til p henge er på IKM uke 52, men du hører vel til uke 51?![]()
Kjenner igjen den der! Bare at vi har en trassen 3 åring og en veslevoksen 8 åringNoen ganger lurer jeg på hvorfor vi prøver på en tredjemann (midt i en krangel med minstemann på straks 6år, han er sta som et esel)![]()
![]()
Samme her , føler brått jeg har hundre IKM grupperJeg ble med i tre forskjellige ikm-grupper den ene syklusen, el ville aldri komme (kom på cd27 istedenfor 13/14)det er litt kjipt
men koselig om du skulle komme
![]()

Jeg tror jeg må begynne å tro på at el er overstått, men fortsatt skeptisk![]()
Hvis tempen øker imorgen også, så begynner jeg på progesteron,tror jeg. Og bytter gruppe til 51![]()
Nå begynner det å murre i stokkene mine og skal banne på at jeg får el i måra
fuck fuck
på forrige syklus hadde peak på CD 15. selv om jeg har regelmessig syklus så kan eggløsning variere syklus til syklus. Er glad for at jeg begynte med el-testere siden siden måned. Jeg har betalingsversjonenKommer dpo automatisk på den grafen ?
Aha jeg får drøye med den betalinga , bruker nok på testerJeg har betalingsversjonenprøvingen drøyer ut, så fant ut at jeg ville ha den
![]()
Har prøvd ett år nå , men siden problemet vårt ikke er å bli gravide , men å beholde så får vi ikke gi opp enda 
Jeg nærmer meg et halvt år uten noen positive testerAha jeg får drøye med den betalinga , bruker nok på tester![]()
Har prøvd ett år nå , men siden problemet vårt ikke er å bli gravide , men å beholde så får vi ikke gi opp enda
![]()
kanskje en vakker dag... En vakker dag som julekvelden 2023Jeg nærmer meg et halvt år uten noen positive testerkanskje en vakker dag...
![]()

de aner ikke hvor kostbart tiss er for oss
ungen kom i hælene opp trappa og jg trodde jeg skulle rekke å stikke pinnen under dåsa, men ungen kommer å glaner og jeg later som ingenting …… det ble super blenda LH test 
Nei, den var det ikke mye reaksjoner fraDet er jo fanden ikke rå å få tissa , satt i ob, skifte ob, tisse på pinne , duppe pinne i urinbeger MED EN 4 ÅRING I HUSde aner ikke hvor kostbart tiss er for oss
ungen kom i hælene opp trappa og jg trodde jeg skulle rekke å stikke pinnen under dåsa, men ungen kommer å glaner og jeg later som ingenting …… det ble super blenda LH test
![]()