IKM UKE 52

Hvordan er CM?
Jeg har hatt noe slim til og fra, deriblant en dag jeg følte at jeg tisset på meg, men kom endel slim. Nå er det ikke noe særlig av noenting :p
Eltesten kom ut som 0,00 idag, men får fortsette å teste :hilarious: jeg testet med å legge inn en fiktiv temp imorgen (36,42 og under fjerner krysset), så går visst bare se. Men ser dårlig ut ifht å skulle begynne på progesteron, så hvis dette krysset stemmer så blir det en kort syklus som vanlig :wacky: jeg har også hatt vonde pupper siden mens startet, så lite symptomer jeg kan stole på :hilarious:

Hvilke EL-tester bruker dere og hvilke apper kan man bruke til å lese disse? Jeg har bare prøvd testene fra Normal hittil. Ser mange nevner premom-appen, kan den lese disse testene? Noen som vet?
Jeg har bare brukt Clearblue Advanced Digital Eggløsningstest sjøl. Den lilla.

Screenshot_20231209_121056.jpg
EL-testene og temp har tydeligvis bestemt seg for å samkjøre :laughing021

Du er selvfølgelig velkommen til p henge er på IKM uke 52, men du hører vel til uke 51?:)
Tanken var å melde meg inn i begge, da syklusen ofte er veldig i kluss etter en spontanabort. Så jeg vet rett og slett ikke når jeg vil få mensen eller hvor lang syklus jeg. Jeg har ikke har hatt mensen etter uttak av p-stav 21. August. Fikk klaff på første eggløsning med positiv test 3.nov. Og spontanabort 18/19.Nov. Jeg har ikke målt med eggløsningstester, men kun gjettet på eggløsningsdato ut i fra å holde følge med livmorhals, åpning og utflod. Så delvis gjetting.

Jeg tror jeg må begynne å tro på at el er overstått, men fortsatt skeptisk :shy: :p
Hvis tempen øker imorgen også, så begynner jeg på progesteron,tror jeg. Og bytter gruppe til 51 :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20231210-070529.png
    Screenshot_20231210-070529.png
    248,2 KB · Visninger: 52
Jeg ble med i tre forskjellige ikm-grupper den ene syklusen, el ville aldri komme (kom på cd27 istedenfor 13/14) :wacky: det er litt kjipt :shy: men koselig om du skulle komme :Heartred
Samme her , føler brått jeg har hundre IKM grupper :nailbiting:

Jeg tror jeg må begynne å tro på at el er overstått, men fortsatt skeptisk :shy: :p
Hvis tempen øker imorgen også, så begynner jeg på progesteron,tror jeg. Og bytter gruppe til 51 :shy:

Kommer dpo automatisk på den grafen ?

CD10 pleier å ha el CD17 , men etter kluss forrig mnd med EL CD13 …Har en samboer som jobber borte i uka , men nå har han noe andre prosjekter og kommet hjem hver dag , så gleda meg litt til desember testinga …. Men ikveld så reiser han på oppdrag han ikke kunne si nei til og hjem torsdag :nailbiting: Nå begynner det å murre i stokkene mine og skal banne på at jeg får el i måra :arghh: fuck fuck

Jeg har betalingsversjonen :) prøvingen drøyer ut, så fant ut at jeg ville ha den :p
Aha jeg får drøye med den betalinga , bruker nok på tester :laughing002 :laughing025 Har prøvd ett år nå , men siden problemet vårt ikke er å bli gravide , men å beholde så får vi ikke gi opp enda :bag:

Aha jeg får drøye med den betalinga , bruker nok på tester :laughing002 :laughing025 Har prøvd ett år nå , men siden problemet vårt ikke er å bli gravide , men å beholde så får vi ikke gi opp enda :bag:
Jeg nærmer meg et halvt år uten noen positive tester :shy: kanskje en vakker dag... :p

Det er jo fanden ikke rå å få tissa , satt i ob, skifte ob, tisse på pinne , duppe pinne i urinbeger MED EN 4 ÅRING I HUS :arghh: de aner ikke hvor kostbart tiss er for oss :laughing002 ungen kom i hælene opp trappa og jg trodde jeg skulle rekke å stikke pinnen under dåsa, men ungen kommer å glaner og jeg later som ingenting …… det ble super blenda LH test :bag:

Vedlegg

• IMG_5166.jpeg
    IMG_5166.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 79
Det er jo fanden ikke rå å få tissa , satt i ob, skifte ob, tisse på pinne , duppe pinne i urinbeger MED EN 4 ÅRING I HUS :arghh: de aner ikke hvor kostbart tiss er for oss :laughing002 ungen kom i hælene opp trappa og jg trodde jeg skulle rekke å stikke pinnen under dåsa, men ungen kommer å glaner og jeg later som ingenting …… det ble super blenda LH test :bag:
Nei, den var det ikke mye reaksjoner fra :hilarious:

Hatt en del slim to dager og nå ser det ut til at EL kommer om forhåpentligvis to dager, på CD16. Forrige syklus var det på CD 24. så glad for å se stigning på testene endelig:love7

IMG_0383.jpeg

High med 1,43 i dag, men synes den ser sterkere ut enn kontrollstreken :blackeye: hvordan går det med dere andre?:happy:

Back
Topp