Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den på 1,43 så er den sterkere enn kontrollstrekHigh med 1,43 i dag, men synes den ser sterkere ut enn kontrollstrekenhvordan går det med dere andre?
![]()
Spennende!@RABLE89 jeg tror du kan fjerne meg fra lista, jeg tror jeg allerede har hatt el (ff mener fortsatt det og jeg sjanser på å starte på progesterontilskudd ikveld)![]()

Ja, jeg hadde peak på 1.86 forrige syklus så vi får se hvor høy den blir denne gangenEr den på 1,43 så er den sterkere enn kontrollstrek![]()

Så bra! Jeg er på CD 11 og har estimert EL CD 15. Har tatt to tester, en i går (0.08) og en i dag (0.06). Så ingen stigning enda. Men la inn aksjer i går for å være på den sikre siden, siden jeg har hørt at svømmere kan leve opptil 5 dager i livmorenHigh med 1,43 i dag, men synes den ser sterkere ut enn kontrollstrekenhvordan går det med dere andre?
![]()
håper stigningen kommer snart hos degSå bra! Jeg er på CD 11 og har estimert EL CD 15. Har tatt to tester, en i går (0.08) og en i dag (0.06). Så ingen stigning enda. Men la inn aksjer i går for å være på den sikre siden, siden jeg har hørt at svømmere kan leve opptil 5 dager i livmoren![]()
her blir også aksjer lagt hver dag eller annenhver dag
Supert, satser på å gjøre det samme denne ukahåper stigningen kommer snart hos degher blir også aksjer lagt hver dag eller annenhver dag
![]()
Har fått EL-slim allerede da, noen som vet om det er vanlig å få det så tidlig? Tolker det uansett som et godt tegn!Det synes jeg også at den skal!Ny uke! CD 13 i dag, så startet med el test. Ikke noe spesielt som skjer der ennå, men forventa ikke det heller. Men jeg har bestemt at jeg skal ha el innen søndag, så kroppen får bare oppføre seg å høre etter!
Blir å legge inn innskudd annenhver dag nå fram til vi er sikre på at el er over.
Skal på sykehuset å levere papirer, også får vi se når vi får komme inn på time til utredning. Blodprøvene fikk vi tatt forje uke.
Må ta en skikkelig runde denne uka for å bli ferdig med det siste til jul. Hektiske tider dette her med alt som foregår de 2 neste ukene!
Lykke til med alt!
Den er i hvert fall skinnende positiv! Tid for babydansingDet var litt av et hopp fra CD12 til CD13 gitt!Har i det siste ikke fått positiv EL-test før rundt CD20 - så kaaanskje kroppen endelig stabiliserer seg?
Gyn hadde fått en avbestilling, så blir time der på onsdag
![]()

Lettere sjokkert når jeg kikka ned på testen, forventa det virkelig ikkeDen er i hvert fall skinnende positiv! Tid for babydansing![]()
Babydans, herlig uttrykk 
Ikke sant?Lettere sjokkert når jeg kikka ned på testen, forventa det virkelig ikkeBabydans, herlig uttrykk
![]()

temper og tester og venter på mannen som er hjemme torsdag .
Han er 25 -30 mil unna 
Lover godt at testene fortsatt er lave da! Håper det holder seg på plass fram til torsdagCD13 super kramper , 0,15 på test . Hadde EL CD13 sist , pleier å ha på 16-17 . Håper bare det ikke slipper enda , men nå er det dag to med super murringertemper og tester og venter på mannen som er hjemme torsdag .
Han er 25 -30 mil unna
![]()