IKM UKE 52

Da har endelig TR sjekker ut! Jeg får alltid en dag opphold CD5 før hun gjør et lite "comeback" CD6. Rare geier!

Endelig tid for teste-bonanza igjen!
Vi pusser opp kjøkkenet og har MYE jobb igjen om vi skal bli ferdige til jul, så jeg regner med dagene går fort!

Jeg er bare på cd3 og med så mye mer blødning enn jeg pleier pga den kjemiske forrige syklus... Uvant og kjenner meg helt urutinert på det! haha..
Jeg har vanligvis aldri mensen, bruker p piller jevnt og får sjeldent gjennombruddsblødninger. Når jeg har mensen ellers er det også sparsomt, så dette greiene her kan ta seg ei bolle altså :P

Føler dagene går så seint!!! Og kjenner jeg er så himla redd for ny nedtur... skikkelig skikkelig stressa på det... Og mannen mener at siden jeg stresser sånn så kommer det ikke til å gå. Ja for det er SÅ lett å bare slutte stresse med det... :(

Hiver meg med her. Usikker på om syklusen blir normal etter kjemisk. Mensen kom jo da noen dager for sent og blødde veldig lite faktisk.

Mimino - 34 - B3 - PP5 etter MA - EL 14.12 - IKM 29.12

Måtte juledagene bringe haugevis med babystøv vår vei :Heartred

Lever dere som om at dere er gravide mens dere prøver? Altså holder dere helt unna alkohol, salami, visse oster, maks 1-2 kopper kaffe osv? Jeg har prøvd å holde meg unna det meste, men sliter med kaffe og te (og Pepsi Max) :nailbiting: Så lurer bare på hvor i landet dere andre ligger? :p
Jeg har levd som vanlig, men siden forrige pp endte i kjemisk lurer jeg jo på om jeg burde levd mer som gravid i dagene etter el. Samtidig blir ikke det enkelt nå i disse juletider :arghh:

Lever som vanlig , spiser salami (det gjør jeg når jeg har hvert gravid og jeg da :bag: Men jg kjøpte spekeskinke på purr f her og trøkker i meg det . Drikker kaffe osv Nå blir det lite alkohol , men tar en øl om jeg har mulighet . Har vel drikki 3 øl i hele år haha . Lev som normalt tenker jeg , eller med måte . Ellers blir man kokko . Dra å ha det gøy , skam deg ikke med et festlig julebord eller jentekveld med vin osv :Heartred
Gode råd! :Heartred Er nok lurt å ikke sette livet helt «på vent» når man prøver, men fortsatt kose seg! Men jeg kommer nok til å være litt forsiktig mellom EL og IKM :angelic:

Jeg har levd som vanlig, men siden forrige pp endte i kjemisk lurer jeg jo på om jeg burde levd mer som gravid i dagene etter el. Samtidig blir ikke det enkelt nå i disse juletider :arghh:
Veldig enig i at det er ekstra vanskelig i disse juletider! Og i den alderen her tror alle jeg er gravid bare jeg takker nei til et glass vin :bored: Veldig irriterende med de kommentarene!

Fra eggløsning ja, før det nei :) eller, nå har jeg lest om så mange ulike te typer som visstnok ikke er bra, så der bare orker jeg ikke sette meg inni alt så bare dropper det, haha.
Det høres ut som en bra mellomting :D Haha ånei huff! Jeg er skikkelig glad i te, drikker det hver dag til frokost, lunsj og gjerne en kopp på kvelden. Så det orker jeg ikke forholde meg til:wacky::nailbiting:

Hiver meg med her. Usikker på om syklusen blir normal etter kjemisk. Mensen kom jo da noen dager for sent og blødde veldig lite faktisk.

Mimino - 34 - B3 - PP5 etter MA - EL 14.12 - IKM 29.12

Måtte juledagene bringe haugevis med babystøv vår vei :Heartred
Jeg er også veldig spent på om syklus blir vanlig etter kjemisk forrige mnd. Håper den blir som vanlig..! Blir den veldig mye lenger blir jeg sprø… vil bare ha svar!
Jaaaa hadde vært veldig veldig fint med dobbel julestrek ❤️

Noen ganger lurer jeg på hvorfor vi prøver på en tredjemann (midt i en krangel med minstemann på straks 6år, han er sta som et esel) :arghh: :banghead::wacky:

Noen ganger lurer jeg på hvorfor vi prøver på en tredjemann (midt i en krangel med minstemann på straks 6år, han er sta som et esel) :arghh: :banghead::wacky:
Haha tanken har streifa meg også , har tre stykk og enda så vil man gjennom det igjen haha :laughing002

Etter ma i april var jeg i syklus igjen som vanlig, men etter en mnd kom det en skikkelig slimklump med litt rosa . Hadde ma i september og kjemisk første syklus og nå kom det en sånn slimklump ut igjen med litt rosa . Skikkelig sånn tjukk blank snørr klyse på tjukkelse med en blyant og 10 cm . Ikke noe lukt . Sorry detaljer :bag: hva i alle dager er detta? :nailbiting:

Etter ma i april var jeg i syklus igjen som vanlig, men etter en mnd kom det en skikkelig slimklump med litt rosa . Hadde ma i september og kjemisk første syklus og nå kom det en sånn slimklump ut igjen med litt rosa . Skikkelig sånn tjukk blank snørr klyse på tjukkelse med en blyant og 10 cm . Ikke noe lukt . Sorry detaljer :bag: hva i alle dager er detta? :nailbiting:
Har dessverre ikke peiling (jeg har ikke vært gjennom ma, kun et par kjemiske), men håper andre har svar :Heartred

Rare greier... Bilde to var igår kveld, bilde tre nå. Jeg har fortsatt vondt i magen. Jaja, får bare fortsette å teste og se :wacky:
Hvordan har det gått? Fortsatt økning?

Back
Topp