IKM UKE 52

Er det ikke noen-og-tjue prosent sjanse for klaff selv om man treffer el og er frisk? Jeg har hatt seks pp med full treff, men enda ingen positiv test :shy:
Lykke til med prøving på andremann :Heartred
Forrige syklus det var mitt første pp med EL-tester så da trodde jeg endelig vi treffer riktig, men ble skuffet igjen da mensen kom. Har jo regelmessige sykluser og alt er fin hos oss men de klaffer ikke likevel. Vi håper at deg nye året bringer oss mer lykke enn 2023. lykke til dere og :happy:

Forrige syklus det var mitt første pp med EL-tester så da trodde jeg endelig vi treffer riktig, men ble skuffet igjen da mensen kom. Har jo regelmessige sykluser og alt er fin hos oss men de klaffer ikke likevel. Vi håper at deg nye året bringer oss mer lykke enn 2023. lykke til dere og :happy:
Jeg kjenner følelsen. Første og eneste gang jeg testet med eltester da vi prøvde på minsten vår, så ble jeg gravid. Jeg begynte med eltester med en gang da vi satte igang prøving denne gangen, og begynte å tempe fra andre pp. Håper det kan klaffe, og håper på mange positive tester i denne gruppa :Heartred

Jeg prøver å puste med magen og tror vi skal prøve en gang til… selv om jeg er litt redd for å angre om dpo dagene havner midt i juletiden… :( kommer ikke til å klare tenke på noe annet og alt for mye tid hjemme, men med unger og folk overalt…

Håper ikke syklusen blir tulla til mtp den kjemiske forrige syklus så får sette meg på lista med dette enn så lenge:

Hermine84- 39 år - B4 - PP3- EL 17.12(?) - IKM 30.12

Hadde vært fint å starte det nye året med sterke streker !!

Må man bruke egen type glidemiddel og? :rolleyes:
Må ikke, men hører folk har hatt suksess med det, kan selvsagt være tilfeldig, men sikkert kjekt å prøve om man ønsker øke sjansen.
Men er hvertfall greit å ikke bruke glidemiddel som potensielt kan hemme sædcellene :)
2CD907E4-6CA8-4225-8C11-8BA25B375042.png

Må ikke, men hører folk har hatt suksess med det, kan selvsagt være tilfeldig, men sikkert kjekt å prøve om man ønsker øke sjansen.
Men er hvertfall greit å ikke bruke glidemiddel som potensielt kan hemme sædcellene :)
Vis vedlegget 421504
Sniker. Vi kjøpte slikt glidemiddel når vi prøvde på nr 3. hadde hatt 4 måneder ingen hell, så prøvde vi glidemiddelet og det klaffa. Kan være tilfeldig da :angelic:
IMG_2514.png

Sprettball1 - 35 - B2 - PP5 - EL 13/12 - IKM 26/12

Mannen er på jobb under el, trooor vi. Men, tester og prøver likevell!

Lever dere som om at dere er gravide mens dere prøver? Altså holder dere helt unna alkohol, salami, visse oster, maks 1-2 kopper kaffe osv? Jeg har prøvd å holde meg unna det meste, men sliter med kaffe og te (og Pepsi Max) :nailbiting: Så lurer bare på hvor i landet dere andre ligger? :p

Lever dere som om at dere er gravide mens dere prøver? Altså holder dere helt unna alkohol, salami, visse oster, maks 1-2 kopper kaffe osv? Jeg har prøvd å holde meg unna det meste, men sliter med kaffe og te (og Pepsi Max) :nailbiting: Så lurer bare på hvor i landet dere andre ligger? :p
Jeg lever som vanlig, prøvingen her drar visst litt ut :p

Jeg har hatt endel vondt i høyre side ila dagen idag, fortsatt plagsomt vondt...
Hva skjer her egentlig? Det er da altfor tidlig med eggløsning allerede.... :banghead: håper ikke positiv test kommer allerede, vil tro at egget burde godgjør seg litt mer. Og hjelper ikke at samboer er inni nattevaktsperiode...
Ps: jeg pleier å ha tester på mellom 0,01-0,1 nå på denne tiden, vanligvis starter jeg ikke å teste før cd10 som regel .

Vedlegg

• Screenshot_20231205-205617~2.png
    Screenshot_20231205-205617~2.png
    134,6 KB · Visninger: 65
  • PXL_20231205_195410858.jpg
    PXL_20231205_195410858.jpg
    459,2 KB · Visninger: 74
Jeg lever som vanlig, prøvingen her drar visst litt ut :p
Ja, jeg har lurt litt på om det kan være lurt å leve litt normalt slik at prøvingen ikke skal ta helt overhånd. Foreløpig klarer jeg å ha et ganske sunt forhold til prøvingen, tenker ikke på det hele tiden osv, men er redd den fort kan ta mer og mer plass og bli altoppslukende. Hvert fall leve ganske normalt fra TR til EL, og så kanskje stramme litt inn fra EL til IKM ? Alle må vel bare gjøre det som føles rett for en selv :happy:

Ja, jeg har lurt litt på om det kan være lurt å leve litt normalt slik at prøvingen ikke skal ta helt overhånd. Foreløpig klarer jeg å ha et ganske sunt forhold til prøvingen, tenker ikke på det hele tiden osv, men er redd den fort kan ta mer og mer plass og bli altoppslukende. Hvert fall leve ganske normalt fra TR til EL, og så kanskje stramme litt inn fra EL til IKM ? Alle må vel bare gjøre det som føles rett for en selv :happy:
En må gjøre det som føles rett, ja :)

Heeeey jenter , jeg ser nå at jeg tror jeg havner her og ikke 51. Vi henger vel litt i alle ukene føler jeg :dance011
Litt usikker på datoer fordi mensen kom 3 dager før og den varer enda CD7 idag . Så venter litt med pinnetesting …bestemt meg for å bruke opp bp sine og eBay testene før jeg kjøper noe som helst mer :hilarious: har bare 12-15 bp tester igjen , tror jeg …krise , men har bestemt å ikke kjøpe mer i år .

Nytt er wild yam som jeg begynner med 1Dpo
Det klaffa med angus castus dråper i sommer .
Prinsessa - 41 – B4 - PP3 - EL15/12 - IKM 29/12

Hatt litt kluss ( men samtidig stabilt )etter ma og kjemisk i september /oktober . Har spotta tre dager før IKM

Lever som vanlig , spiser salami (det gjør jeg når jeg har hvert gravid og jeg da :bag: Men jg kjøpte spekeskinke på purr f her og trøkker i meg det . Drikker kaffe osv Nå blir det lite alkohol , men tar en øl om jeg har mulighet . Har vel drikki 3 øl i hele år haha . Lev som normalt tenker jeg , eller med måte . Ellers blir man kokko . Dra å ha det gøy , skam deg ikke med et festlig julebord eller jentekveld med vin osv :Heartred

Ja her lever jeg som vanlig! Drikker alt for mye Pepsi max, og spiser spekemat! :) eneste endringen her er at jeg tar folat, resten av endringene gjør jeg etter evt. Positiv test :Heartred

Fra eggløsning ja, før det nei :) eller, nå har jeg lest om så mange ulike te typer som visstnok ikke er bra, så der bare orker jeg ikke sette meg inni alt så bare dropper det, haha.

Jeg tror vi bare går for sex hver dag jeg :hilarious: mannen ble skuffet når første pp ikke gikk, tok ut spiral rett før EL og trodde jeg nådde peak på testene og ofte sex, mulig at vi stoppet for tidlig.. så nå er han supergiret og tar insj hver dag, nesten så jeg synes det blir i overkant men er velvillig med selvom det er lenge til el:laughing002
Og jeg lever som normalt, er med på julebord å blir god og full, drikker koffein i vanlige mengder og spiser masse salami så lenge jeg kan:angelic:

Rare greier... Bilde to var igår kveld, bilde tre nå. Jeg har fortsatt vondt i magen. Jaja, får bare fortsette å teste og se :wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20231206-074900~2.png
    Screenshot_20231206-074900~2.png
    179,7 KB · Visninger: 69
  • PXL_20231205_225851254.jpg
    PXL_20231205_225851254.jpg
    382,1 KB · Visninger: 60
  • PXL_20231206_064541549.jpg
    PXL_20231206_064541549.jpg
    505,2 KB · Visninger: 67
Back
Topp