Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Forrige syklus det var mitt første pp med EL-tester så da trodde jeg endelig vi treffer riktig, men ble skuffet igjen da mensen kom. Har jo regelmessige sykluser og alt er fin hos oss men de klaffer ikke likevel. Vi håper at deg nye året bringer oss mer lykke enn 2023. lykke til dere ogEr det ikke noen-og-tjue prosent sjanse for klaff selv om man treffer el og er frisk? Jeg har hatt seks pp med full treff, men enda ingen positiv test
Lykke til med prøving på andremann![]()

Så lurer bare på hvor i landet dere andre ligger?
håper ikke positiv test kommer allerede, vil tro at egget burde godgjør seg litt mer. Og hjelper ikke at samboer er inni nattevaktsperiode...
har bare 12-15 bp tester igjen , tror jeg …krise , men har bestemt å ikke kjøpe mer i år .
Men jg kjøpte spekeskinke på purr f her og trøkker i meg det . Drikker kaffe osv Nå blir det lite alkohol , men tar en øl om jeg har mulighet . Har vel drikki 3 øl i hele år haha . Lev som normalt tenker jeg , eller med måte . Ellers blir man kokko . Dra å ha det gøy , skam deg ikke med et festlig julebord eller jentekveld med vin osv