Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh
Gratulerer!!
Tusen takk dere begge. Har alltid fått positive tester på 11DPO før, men nå hadde jeg negativ både på 11 og 12. Hadde ikke stort håp altså…Gratulerer![]()
![]()
Hvilken dpo er du nå?Tusen takk dere begge. Har alltid fått positive tester på 11DPO før, men nå hadde jeg negativ både på 11 og 12. Hadde ikke stort håp altså…
Men nå melder jo en mengde bekymringer seg med en gang, forrige gang mistet seg i SA osv![]()
Sender deg gode tanker og satser på at dette er en terminspire 
Du kan altså sette meg på gravid

Hehe, ja, du kan sette meg på gravid. Jeg er gravid nå til jeg enten ikke er det lenger eller føder om noen månederHvilken dpo er du nå?
Skal jeg sette deg på gravid?
Skjønner at det blir mange bekymringer etter en sånn opplevelse, lei meg for at du måtte gå gjennom detSender deg gode tanker og satser på at dette er en terminspire
![]()

HurraHehe, ja, du kan sette meg på gravid. Jeg er gravid nå til jeg enten ikke er det lenger eller føder om noen måneder
Takk for gode tanker![]()
Skikkelig glad på dine vegne nå!Hurra, gratulerer så masse

Forståelig det..Tusen takk dere begge. Har alltid fått positive tester på 11DPO før, men nå hadde jeg negativ både på 11 og 12. Hadde ikke stort håp altså…
Men nå melder jo en mengde bekymringer seg med en gang, forrige gang mistet seg i SA osv![]()
håper den lille holder seg inne i maaaange måneder til

Ååh så kjipt å høre@Babydrømmen<3 jeg har ikke testet, men har så smått begynt å spotte og kjenner murringer. Jeg kan settes på tr. Lykke til alle sammen![]()
Lykke til videreSå leit. Masse lykke til neste gangGratulerer til alle gravideHer kom TR i dag, så ingen tidlig julegave her. Litt som forventet (som alltid), men man har jo alltid håpet.

Ånei åneiNå har jeg sånn smått fått samme kramper som jeg bruker å få dagen før tr![]()
Hmm så rart.Se så rar testen fra nå etter jobb er. Akkurat som om overflaten ble "ru"
Testen fra i morges øverst, den ser mer glatt ut om det gir mening!
Ja, er skygge på den nederste! Så på testen nå ista, da er den blitt normal, og skyggen er der enda! Vises bedre i virkeligheten enn på bildet!Hmm så rart.
Syns jeg ser en skygge på den nederste, er den sånn i virkeligheten?
Er det den fra igår?Ja, er skygge på den nederste! Så på testen nå ista, da er den blitt normal, og skyggen er der enda! Vises bedre i virkeligheten enn på bildet!