IKM uke 51

Jeg fikk svaaak positiv tidligtest om kvelden 12dpo når jeg ble gravid med sønnen min. Holdt på å bli gal av alle symptomene over ei hel uke (stikk i lysken, murringer i livmor osv.), men stadig negative tester. Så det er ikke for sent! Jeg er i samme situasjon nå, masse symptomer, ikm i går (men ingen mens) og negative tester. Vi får håpe på positiv test å gå inn i jula og nyåret med :Heartred
Så spennende å høre :Heartblue
Vil du være med i gruppa?

Hadde akkurat en skarp smerte like under navlen på høyresiden, som ble borte etter noen sekunder! Au :dead:

Småstikking og murringer fortsetter smått, holdt på en ukes tid nå!
Jeg testet svakt dagen IKM med min minste på tidligtest. Vet ikke hvordan dop det var, da det ikke var planlagt. Så er enda håp på positiv test. Krysser fingrene for at du får det snart.

Jeg fikk svaaak positiv tidligtest om kvelden 12dpo når jeg ble gravid med sønnen min. Holdt på å bli gal av alle symptomene over ei hel uke (stikk i lysken, murringer i livmor osv.), men stadig negative tester. Så det er ikke for sent! Jeg er i samme situasjon nå, masse symptomer, ikm i går (men ingen mens) og negative tester. Vi får håpe på positiv test å gå inn i jula og nyåret med :Heartred
Takk for at du deler, det gir håp :Heartred er 11/12 dpo i dag!

Testen jeg tok etter jobb på litt utvannet urin! Føler jeg ser en skygge, men stoler ikke på det, spesielt med tanke på at urin var ganske utvannet og testen var klinke negativ i morges!:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251218_155310_Gallery.jpg
    Screenshot_20251218_155310_Gallery.jpg
    492,4 KB · Visninger: 45
  • Screenshot_20251218_155306_Gallery.jpg
    Screenshot_20251218_155306_Gallery.jpg
    768,5 KB · Visninger: 46
I kveld så fikk jeg plutselig helt sinnsykt mye stikking og smerter i livmoren, ikke en bestemt side men mer over hele greia :pompus:

Er veldig spent om det blir noe TR eller om jeg begynner å få streker snart. Blenda i morges.

Skrudde ned lysstyrken på bildet av testen jeg tok etter jobb og den jeg tok et par timer sener! Er jo NOE der, men er så redd for å få forhåpninger! Føler jeg kan se det i virkeligheten hvis jeg ser på testen i akkurat korrekt vinkel:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251218_213134_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20251218_213134_Photo Editor.jpg
    409,1 KB · Visninger: 29
Back
Topp