Babydrømmen<3
Forelsket i forumet
Ønsker deg masse lykke til videreKan settes på TR:-(

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker deg masse lykke til videreKan settes på TR:-(

Så spennende å høreJeg fikk svaaak positiv tidligtest om kvelden 12dpo når jeg ble gravid med sønnen min. Holdt på å bli gal av alle symptomene over ei hel uke (stikk i lysken, murringer i livmor osv.), men stadig negative tester. Så det er ikke for sent! Jeg er i samme situasjon nå, masse symptomer, ikm i går (men ingen mens) og negative tester. Vi får håpe på positiv test å gå inn i jula og nyåret med![]()

Går veldig bra nå, bare kroppen som er sliten etter gårsdagen. Føles ut som den har vært med i et maraton + merOi, det hørtes jo kjempealvorlig ut! Går det bra med deg nå?
Godt det går bra nåGår veldig bra nå, bare kroppen som er sliten etter gårsdagen. Føles ut som den har vært med i et maraton + mer
Men ser du kan bare sette meg på TR, blitt noe mer blødning også nå![]()
Jeg testet svakt dagen IKM med min minste på tidligtest. Vet ikke hvordan dop det var, da det ikke var planlagt. Så er enda håp på positiv test. Krysser fingrene for at du får det snart.Hadde akkurat en skarp smerte like under navlen på høyresiden, som ble borte etter noen sekunder! Au
Småstikking og murringer fortsetter smått, holdt på en ukes tid nå!
Takk for at du deler, det gir håpJeg fikk svaaak positiv tidligtest om kvelden 12dpo når jeg ble gravid med sønnen min. Holdt på å bli gal av alle symptomene over ei hel uke (stikk i lysken, murringer i livmor osv.), men stadig negative tester. Så det er ikke for sent! Jeg er i samme situasjon nå, masse symptomer, ikm i går (men ingen mens) og negative tester. Vi får håpe på positiv test å gå inn i jula og nyåret med![]()
er 11/12 dpo i dag!
Jeg ser også skyggeTesten jeg tok etter jobb på litt utvannet urin! Føler jeg ser en skygge, men stoler ikke på det, spesielt med tanke på at urin var ganske utvannet og testen var klinke negativ i morges!![]()

TakkIkkesant, da er det ikke så lett å vite hva som er det vanlige for deg!
Du er velkommen til å joine gruppa uansett om du vil![]()

Den ser positiv ut for meg!Testen jeg tok etter jobb på litt utvannet urin! Føler jeg ser en skygge, men stoler ikke på det, spesielt med tanke på at urin var ganske utvannet og testen var klinke negativ i morges!![]()

Ååh så gøy, gratulerer!TakkNå har jeg fått svak positiv i to dager, så føler meg sikker på at det ikke er noen skyggestrek
![]()

Så spennende!I kveld så fikk jeg plutselig helt sinnsykt mye stikking og smerter i livmoren, ikke en bestemt side men mer over hele greia
Er veldig spent om det blir noe TR eller om jeg begynner å få streker snart. Blenda i morges.

Har vært litt kvalm opp og ned, pleier aldri å være detSå spennende!
Har du kjent på noen andre symptomer?![]()
Jaa, det blir spennende å seJeg hadde IKM i går, fortsatt ikke fått mensen. Det er ikke helt uvanlig at syklusen varierer med et par dager, men tror jeg skal ta en test i kveld allikevel.
Krysser fingreneHar vært litt kvalm opp og ned, pleier aldri å være det

Hååper det er starten på en strekSkrudde ned lysstyrken på bildet av testen jeg tok etter jobb og den jeg tok et par timer sener! Er jo NOE der, men er så redd for å få forhåpninger! Føler jeg kan se det i virkeligheten hvis jeg ser på testen i akkurat korrekt vinkel![]()