IKM uke 51

Så glad denne gruppa ble ordnet
Tok en EL test idag/isted nå for å se om ting stemmer osv. (Legger ved bilde).
Men ser streken er mer tydelig idag, men ikke så tydelig som de sier den skal være. Men det stemmer vel litt også med at EL skal være på lørdag? At streken vil være enda tydeligere isåfall imorgen? Har ikke drevet å testet tidligere, men ønsket å gjøre det nå, for å se om kroppen min faktisk fungerer som den skal
Ja, det kan stemme bra med EL om noen dager :happy: Hvis du legger testene inn i premomappen, får du score på dem og lettere å følge utviklingen

CD20 idag, og litt usikker på eggløsning.
Hadde ganske sterke tester på tirsdag (men ikke helt positive), før de ble litt svakere igjen i går og imorges. Men fortsatt høyere enn baseline. Har hatt EL-slim i sikkert 10 dager. Og i går og i dag trykkfølelse i høyre eggstokk/høyre side nedentil.. Hmm.. Enten var eggløsning natt til onsdag og jeg misset toppen. Eller så prøver kroppen å slippe egget snart :pompus:

Pleier å ha eggløsning mellom CD 18 og 23. Har hvertfall fått lagt inn godt med aksjer den siste uka :smiley-angelic005
Vi ligger veldig likt :nailbiting: CD20 her også, EL slim i 9-10 dager og Høyre side som slapp egg her også! Var i alle fall Høyre side jeg hadde veldig vondt i i går ettermiddag. Tror egget slapp i går kveld for min del og at jeg kan være 1DPO i dag :happy:

Rekordhøy lh denne pp :happy: Høyeste med morgentiss, så da tipper jeg peak var i natt/tidlig i natt og EL i kveld/natt morgen tidlig
Har fulgt med fra sidelinjen og fått med meg det helvetet du har gått gjennom den siste tiden, så nå håper jeg veldig på dine vegne at du kan få terminspire i julegave ❤️ krysser fingrene for deg!

Så glad denne gruppa ble ordnet
Tok en EL test idag/isted nå for å se om ting stemmer osv. (Legger ved bilde).
Men ser streken er mer tydelig idag, men ikke så tydelig som de sier den skal være. Men det stemmer vel litt også med at EL skal være på lørdag? At streken vil være enda tydeligere isåfall imorgen? Har ikke drevet å testet tidligere, men ønsket å gjøre det nå, for å se om kroppen min faktisk fungerer som den skal
Velkommen hit :love2
Nesten sånne streker som jeg har idag. Tenker det kan stemme det ja, og at streken blir tydeligere imorgen.

Vi ligger veldig likt :nailbiting: CD20 her også, EL slim i 9-10 dager og Høyre side som slapp egg her også! Var i alle fall Høyre side jeg hadde veldig vondt i i går ettermiddag. Tror egget slapp i går kveld for min del og at jeg kan være 1DPO i dag :happy:
Spennende :Heartblue Så gøy å være i DPO land!
Ja, forrige måned var jeg hos gynekolog og da kunne han se at egget kom fra venstre eggstokk:p

Hei!

Tror jeg misset toppen på testene, men tror eggløsning var på mandag!

Regnbueønske - 36 - B3 - PP4 - EL 01.12 - IKM 16.12

Hehe, jeg også. Men den lot vente på seg, så da lagde jeg selv :p

Ååh. Det skjønner jeg er en kjip beskjed å få! :Heartblue Mener jeg har lest eller sett på youtube eller noe at egget kan finne veien til den andre egglederen også? At selvom man har én eggleder som ikke fungerer optimalt så kan man bli bekfruktet allikevel.
Ja, det var veldig kjipt. Vi har nok odds i mot oss fra før. Har hørt det jeg også, om de som f.eks har fjernet ene egglederen. Om det samme gjelder her aner jeg ikke. Basert på smertene i formiddag, har jeg eggløsning på den siden denne gangen.

Ja, det var veldig kjipt. Vi har nok odds i mot oss fra før. Har hørt det jeg også, om de som f.eks har fjernet ene egglederen. Om det samme gjelder her aner jeg ikke. Basert på smertene i formiddag, har jeg eggløsning på den siden denne gangen.
På den siden som ikke er bra?
Ååh, håper at det går veien allikevel, at kroppen ordner det :love2

Tror noe skjer her nå! Og jaggu fikk vi til å legge litt aksjer i kveld tross for sykdom på han. Håper på peak så kjapt som rakkern i morgen så el blir tidligst mulig på lørdag. Ikke sikkert det blir noe mer på meg nå, tipper formen hans er verre i morgen. Men blir nok å prøve å forføre han selv om:smiley-angelic006
IMG_0718.jpeg

Tror noe skjer her nå! Og jaggu fikk vi til å legge litt aksjer i kveld tross for sykdom på han. Håper på peak så kjapt som rakkern i morgen så el blir tidligst mulig på lørdag. Ikke sikkert det blir noe mer på meg nå, tipper formen hans er verre i morgen. Men blir nok å prøve å forføre han selv om:smiley-angelic006 Vis vedlegget 475289
Ooh, så spennende :happy: Hurra for aksjer.
Haha så morsomt, prøve å forføre han imorgen også :laughing002

Back
Topp