IKM uke 51

Babydrømmen<3

Betatt av forumet
IMG_1337.jpeg

Velkommen til IKM uke 51!

Her er gruppen for oss med IKM i uke 51. Bare å slenge seg med for å dele tanker, ELtester, oppturer og nedturer, tolke graviditetstester og skravle :happy:

Krysser fingrene for oss og håper at vi kan gå inn i juletiden med mange positive tester :love2

For å melde deg inn, skriv:
Brukernavn - alder - barnet du prøver på - prøveperiode - EL (forventet eggløsning) - IKM (ikke kommende mens)

Eksempel:
Babydrømmen<3 - 33 - B1 - PP5 - EL 05.12 - IKM 17.12

Mandag 15.12
  • Kokkosbolle6 - 33 - B7 - PP2 - EL 01.12
  • Regnbueønske - 36 - B3 - PP4 - EL 01.12

Tirsdag 16.12
  • MammaØnsket - 37 - B1 - PPX - EL 3/12
  • Ari ♡ - 33 - B4 - PP1 - EL 03.12
  • Håpefull:Heartred - 40 - B2 - PP9 (SA PP5, MA PP8) - EL 05.12

Onsdag 17.12
  • Babydrømmen<3 - 33 - B1 - PP5 - EL 05.12
  • Lenemor39 - 40 - B2 - PP3 - EL 02.12
  • Prøveliten - 37 - B3 - PP2 (etter SA) - EL 2/12

Torsdag 18.12
  • Snorkfrøken85 - 40 - B2 - PP15 etter MA - EL 5/12

Fredag 19.12
  • Lyng - 34 - B3 - PP3 - EL 5/12
  • Lillepia1- 32 - B2 - PP3 - EL 06.12

Lørdag 20.12
  • Tønsker1til - 35 -B2 - pp1 - EL 06.12
  • Førstegangsprøver☀️ - 28 - b1 - pp5 - el 06/12

Søndag 21.12

Statistikk:
Gravid:
TR:
Byttet uke:

Last edited:
Åh, denne lette jeg etter for litt siden :)

Snorkfrøken85 - 40 - B2 - PP15 etter MA - EL 5/12 - IKM 18/12

Jeg er nå på runde sju med letrozol, og føler egentlig at jeg mister håpet. Guttungen satt på tredje runde. Jeg har nå også fått en 8cm stor cyste på ene eggstokken, som tydeligvis blokkerer både for eggets og spermens vei. Denne ble påvist på ultralyd før forrige pm, og da var det eggløsning på andre/rette siden. Skjer det annenhver side er det relativt håpløst denne pp, men jeg melder meg inn likevel

Åh, denne lette jeg etter for litt siden :)

Snorkfrøken85 - 40 - B2 - PP15 etter MA - EL 5/12 - IKM 18/12

Jeg er nå på runde sju med letrozol, og føler egentlig at jeg mister håpet. Guttungen satt på tredje runde. Jeg har nå også fått en 8cm stor cyste på ene eggstokken, som tydeligvis blokkerer både for eggets og spermens vei. Denne ble påvist på ultralyd før forrige pm, og da var det eggløsning på andre/rette siden. Skjer det annenhver side er det relativt håpløst denne pp, men jeg melder meg inn likevel
Hehe, jeg også. Men den lot vente på seg, så da lagde jeg selv :p

Ååh. Det skjønner jeg er en kjip beskjed å få! :Heartblue Mener jeg har lest eller sett på youtube eller noe at egget kan finne veien til den andre egglederen også? At selvom man har én eggleder som ikke fungerer optimalt så kan man bli bekfruktet allikevel.

Hurra for egen tråd :gen014

Ari ♡ - 33 - B4 - PP1 - EL 03.12 - IKM 16.12

EL ble en uke forsinket for min del, tipper grunnet ustabile hormoner etter fødsel i august. Har truffet på EL, men IKM blir bare gjetning :shy:

Hurra for egen tråd :gen014

Ari ♡ - 33 - B4 - PP1 - EL 03.12 - IKM 16.12

EL ble en uke forsinket for min del, tipper grunnet ustabile hormoner etter fødsel i august. Har truffet på EL, men IKM blir bare gjetning :shy:
Jaaa :talk017
Velkommen hit!

Det kan sikkert fort bli litt sånn etter fødsel! Har litt lang syklus/ustabil eggløsning selv.

Skummelt å melde seg inn i en gruppe, men det får bære eller briste.
Lenemor39- 40- B2- PP3- El 02.12- IKM 17.12

CD20 idag, og litt usikker på eggløsning.
Hadde ganske sterke tester på tirsdag (men ikke helt positive), før de ble litt svakere igjen i går og imorges. Men fortsatt høyere enn baseline. Har hatt EL-slim i sikkert 10 dager. Og i går og i dag trykkfølelse i høyre eggstokk/høyre side nedentil.. Hmm.. Enten var eggløsning natt til onsdag og jeg misset toppen. Eller så prøver kroppen å slippe egget snart :pompus:

Pleier å ha eggløsning mellom CD 18 og 23. Har hvertfall fått lagt inn godt med aksjer den siste uka :smiley-angelic005

Lillepia1- 32 - B2 - PP3 - EL 06.12 - IKM 19.12

Litt usikker på datoene enda. Også har vi sykdom i hjemmet så mulig det ikke blir noe aksjeligging men er jo lov å håpe hehee

Så glad denne gruppa ble ordnet
Tok en EL test idag/isted nå for å se om ting stemmer osv. (Legger ved bilde).
Men ser streken er mer tydelig idag, men ikke så tydelig som de sier den skal være. Men det stemmer vel litt også med at EL skal være på lørdag? At streken vil være enda tydeligere isåfall imorgen? Har ikke drevet å testet tidligere, men ønsket å gjøre det nå, for å se om kroppen min faktisk fungerer som den skal

Vedlegg

• 20251204_130549.jpg
    20251204_130549.jpg
    1,3 MB · Visninger: 10
Rekordhøy lh denne pp :happy: Høyeste med morgentiss, så da tipper jeg peak var i natt/tidlig i natt og EL i kveld/natt morgen tidlig

Vedlegg

• Screenshot_20251204_132708_Premom.jpg
    Screenshot_20251204_132708_Premom.jpg
    209,4 KB · Visninger: 18
Så glad denne gruppa ble ordnet
Tok en EL test idag/isted nå for å se om ting stemmer osv. (Legger ved bilde).
Men ser streken er mer tydelig idag, men ikke så tydelig som de sier den skal være. Men det stemmer vel litt også med at EL skal være på lørdag? At streken vil være enda tydeligere isåfall imorgen? Har ikke drevet å testet tidligere, men ønsket å gjøre det nå, for å se om kroppen min faktisk fungerer som den skal
Anefaler å teste 2-4 ganger i de dagene hvor du forventer mens, sånn at du ikke går glipp av toppen. Tester selv 3-4 ganger, litt ettersom hvor sterke testene er.
Kan se ut som du ligger fint an til EL til helgen :happy:

EDIT: mener selvsagt at du skal teste 2-4 ganger om dagen i de dagene hvor du forventer EGGLØSNING, ikke mens :hilarious:

Last edited:
Back
Topp