IKM uke 51

:love7:HeartbigredÅåå herlighet!! Nå dåner jeg helt!!

må ut og kjøpe nye tester senere i dag, skjønner ingenting nå..

Aldri vært gravid før, så veldig rart dette her. Nå skal jeg bare prøve å finne en morsom måte å si det til mannen min på :Heartred

kan settes på gravid :love017

Vedlegg

• A969AE41-1420-48BF-8B2A-EDC910B78BFA.jpeg
    A969AE41-1420-48BF-8B2A-EDC910B78BFA.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 185
Last edited:

Aldri vært gravid før, så veldig rart dette her. Nå skal jeg bare prøve å finne en morsom måte å si det til mannen min på :Heartred
Fantastisk:woot: gratulerer så mykje! :Heartred

Her kommer en liten sniker.. Det er så gøy å følge med på dere og se alle testene - og ikke minst strekene!, som dukker opp her. Ekstra gledelig er det at det er flere av dere med strek som jeg tidligere, helt tilbake til på denne tida i fjor faktisk, var i IKM-grupoe med ❤ Jeg blir så utrolig glad når jeg ser at det lykkes for dere også. For selv om det ble klaff for oss i sommer, så kiker jeg bort på mine gamle "kompanjonger" nå og da for å se hvordan det går. Veldig gøy at flere får en fin førjulspresang i år! Håper dere andre følger etter med streker dere også ❤❤❤

Og så er jeg nok ekstra nostalgisk akkurat i disse dager, siden jeg også fikk positiv test for nøyaktig ett år siden ❤ (mistet dessverre + enda en gang til, men så satt den kort tid etter, så det er alltid håp❤)

Kan settes over på gravidlista. Tok ny test i dag som er helt tydelig. Merker det helt tydelig på Kroppen, noe jeg har gjort den siste uken og er blitt tydeligere for hver dag :Heartred legger ved bilde av test i går og i dag. Øverste testen var i går, nederste i dag.

Vedlegg

• 20201217_074507.jpg
    20201217_074507.jpg
    13,3 KB · Visninger: 148
Siste fra meg :p

Vedlegg

• 90724CF6-D395-419F-90F9-C1475B403AD9.jpeg
    90724CF6-D395-419F-90F9-C1475B403AD9.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 157
11 dpo og blenda test (eller, ser jo skygger, men det er fordi ønsket er så stort)
Nå oppdaget jeg spotting?! Noe jeg aldri har, TR pleier å komme friskt o_O kanskje noe nytt kroppen har begynt med etter SA i oktober?
For nøyaktig 1 år siden oppdaget vi MA, så litt ekstra tungt idag.. men gir meg håp å se alle de positive testene, håper det er terminspirer :Heartred:Heartred

Her kommer en liten sniker.. Det er så gøy å følge med på dere og se alle testene - og ikke minst strekene!, som dukker opp her. Ekstra gledelig er det at det er flere av dere med strek som jeg tidligere, helt tilbake til på denne tida i fjor faktisk, var i IKM-grupoe med ❤ Jeg blir så utrolig glad når jeg ser at det lykkes for dere også. For selv om det ble klaff for oss i sommer, så kiker jeg bort på mine gamle "kompanjonger" nå og da for å se hvordan det går. Veldig gøy at flere får en fin førjulspresang i år! Håper dere andre følger etter med streker dere også ❤❤❤

Og så er jeg nok ekstra nostalgisk akkurat i disse dager, siden jeg også fikk positiv test for nøyaktig ett år siden ❤ (mistet dessverre + enda en gang til, men så satt den kort tid etter, så det er alltid håp❤)
Veldig gøy at du kikker innom og ikkje minst at du fortsatt er gravid! For ein vei du hadde mot denne graviditeten ❤️
Håpar eg og kjem så langt at eg til sommaren vaggar meg rundt som ein kval i sommarvarmen:D

11 dpo og blenda test (eller, ser jo skygger, men det er fordi ønsket er så stort)
Nå oppdaget jeg spotting?! Noe jeg aldri har, TR pleier å komme friskt o_O kanskje noe nytt kroppen har begynt med etter SA i oktober?
For nøyaktig 1 år siden oppdaget vi MA, så litt ekstra tungt idag.. men gir meg håp å se alle de positive testene, håper det er terminspirer :Heartred:Heartred
Det var trist å lese MIT90 :(
Håpar så inderleg det snart er din tur etter all denne tida. Det fortener du❤️

Gratulerer så mye!!:Heartred:wav

Hei, arti å se de positive testene her! Det er blenda all the way hos meg, venter tr om et par dager. Jeg er jo bare på pp1 så føler kanskje jeg ikke har så stor syterett i dette selskapet, her er det mange som har prøvd lenge. Jeg har aldri mistet, blitt gravid kjapt (pp1 og pp2). Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det er for langtidsprøvere, men jeg håper at alle her som ønsker det så inderlig får sine barn så snart som mulig. Det er mitt juleønske som jeg sender ut i universet i år. For min del er jeg glad for at det straks er jul, jeg skal kose meg meg vin, blåmuggost og spekemat (kanskje ikke samtidig da). Glad for at dagene kommer til å fortere mot neste prøvevindu enn om det bare var kjedelig korona-hverdag. Håper på det i allefall.

Hurra..!!:talk017

Kan settes over på gravidlista. Tok ny test i dag som er helt tydelig. Merker det helt tydelig på Kroppen, noe jeg har gjort den siste uken og er blitt tydeligere for hver dag :Heartred legger ved bilde av test i går og i dag. Øverste testen var i går, nederste i dag.

Gratulerer såå mye:love7:love7

Hei, arti å se de positive testene her! Det er blenda all the way hos meg, venter tr om et par dager. Jeg er jo bare på pp1 så føler kanskje jeg ikke har så stor syterett i dette selskapet, her er det mange som har prøvd lenge. Jeg har aldri mistet, blitt gravid kjapt (pp1 og pp2). Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det er for langtidsprøvere, men jeg håper at alle her som ønsker det så inderlig får sine barn så snart som mulig. Det er mitt juleønske som jeg sender ut i universet i år. For min del er jeg glad for at det straks er jul, jeg skal kose meg meg vin, blåmuggost og spekemat (kanskje ikke samtidig da). Glad for at dagene kommer til å fortere mot neste prøvevindu enn om det bare var kjedelig korona-hverdag. Håper på det i allefall.
Så fint du skriver :Heartred tror også neste PP vil gå fort for de fleste, og det er jo en trøst at man kan spise og drikke det man vil når det er jul :)
Det er kjedelig å ikke klaffe, selv om det er i pp1 - når man har bestemt seg for å prøve skulle man helst vært gravid med en gang :)

Kan settes på gravid :happy: MA i september så Håpee virkelig dette holder veien!! Øverste strimmel er fra i går 9 dpo og fikk også positiv digital med ukeindikator! Trodde det var altfor tidlig så det var gøy! Nederste er i dag 10 dpo:welcome

Vedlegg

• 7CC0A4C3-32D7-4781-9F6A-370D1EBC0560.jpeg
    7CC0A4C3-32D7-4781-9F6A-370D1EBC0560.jpeg
    50,9 KB · Visninger: 149
Er det noen av dere som røyker eller snuser? :)
Selv snusere jeg, men etter 2 SA på rad har jeg klart å minsket veldig:D Vært ned på 1 snus annen hver dag. Men i mellom SA’ene så har jo snusen vært en trøst, så har vært av og på hver gang:yuck:

Jeg fant en CB early (med en strek), da jeg leita etter andre tester i går kveld. Tok denne på morgenen idag.
Nå er ikke jeg veldig kjent med disse testene, så vet ikke helt om de er kjent for skygger?
Når jeg ser på den i virkeligheten, så ser den litt blåaktig ut, men synes disse er vanskeligere å lese av enn strimler:confused:
Hva tenker dere?

Vedlegg

• 613A0E0D-2C6E-4E03-82C9-A1768A43D0FA.jpeg
    613A0E0D-2C6E-4E03-82C9-A1768A43D0FA.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 147
  • 1050F67A-635F-4D0D-8F31-23A06DC6D9E1.jpeg
    1050F67A-635F-4D0D-8F31-23A06DC6D9E1.jpeg
    22 KB · Visninger: 145
  • 8D4614C5-87EA-4E8E-BFDD-D47A60268712.jpeg
    8D4614C5-87EA-4E8E-BFDD-D47A60268712.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 139
Jeg fant en CB early (med en strek), da jeg leita etter andre tester i går kveld. Tok denne på morgenen idag.
Nå er ikke jeg veldig kjent med disse testene, så vet ikke helt om de er kjent for skygger?
Når jeg ser på den i virkeligheten, så ser den litt blåaktig ut, men synes disse er vanskeligere å lese av enn strimler:confused:
Hva tenker dere?
Meiner ein del har fått skyggar på deg, men syns denne var veldig tydelig? o_O
Kan du ha hatt el seinare enn antatt? :rolleyes:

Meiner ein del har fått skyggar på deg, men syns denne var veldig tydelig? o_O
Kan du ha hatt el seinare enn antatt? :rolleyes:
Ja har hatt masse skygger, så er ikke veldig optimist.
Jeg testet etter el, og fikk positiv, for deretter å få en svakere strek dagen etter. Regnet den som negativ, men jeg temper jo ikke, så det er jo umulig å vite om når nøyaktig egget slapp:smiley-angelic006Så i grunnen umulig å vite. Vi la inn aksjer flere dager etter positiv test, så mye mulig jeg ikke er så langt inn i dpo land som jeg tror? :confused013

Hva tenker dere?
Ser noe, men synes det er vanskelig å se hvilken farge det er :nailbiting: håper det er noe :Heartred

Back
Topp