IKM uke 51

Som en klokke! Svak frisk blødning nå, så i morgen er TR her for fullt:sorry:

Gratulerer til dere med spirestreker, og fortsatt lykke til til dere andre:happy:

Ønsker dere alle sammen en riktig god jul, om det er med spire i magen eller ei:Heartred
Jeg ser frem i mot rødvin, god mat, og at jeg slipper TR i romjula (noe jeg har hatt de siste årene):joyful:

Og så er det bare å se frem i mot samtale på Rikshospitalet rett over nyttår, og i tillegg få satt inn fryseembryoet vi har på frys hos Hausken, så kommer nok til å flytte meg over til assistert gjengen igjen etterhvert:)

Og så krysser jeg fingrene for at 2021 blir et magisk år for oss allle. GOD JUL:santa
Kanskje vi sees i assistertgjengen til neste år :happy: Nå får vi kose oss i julen! Riktig GOD JUL!!

Veldig gøy at du kikker innom og ikkje minst at du fortsatt er gravid! For ein vei du hadde mot denne graviditeten ❤️
Håpar eg og kjem så langt at eg til sommaren vaggar meg rundt som ein kval i sommarvarmen:D
Takk! Ja, på en måte sa var det litt av en vei, men denne gangen slapp jeg i hvert fall at det tok lang tid i tillegg. Lan prøvetid er jo ofte en veldig stor belastning. Men ja, det føles både utrolig fint og surrealistisk at jeg i dag er 29+3, og det kun er et drøyt år siden vi starta prøvknga på andremann! ❤ Vi prøvde jo å forberede oss på at det kunne ta flere år!

Men guri så kjekt at du har en spire i magen nå! ❤ håper virkelig den vokser og koser seg inni magen helt til termin ❤❤❤

Unnskyld meg, men det kan ikke bare være meg som ser dette?! Ikke redigert. 12 dpo, vanlig test. Hjelp! Hva betyr spottingen jeg har da?!
Så forbanna typisk at jeg starta for tidlig å teste, har ingen strimler igjen :banghead:

Vedlegg

• 54CCFD1F-79EE-492B-A358-2051B9D6C605.jpeg
    54CCFD1F-79EE-492B-A358-2051B9D6C605.jpeg
    9,4 KB · Visninger: 191
Unnskyld meg, men det kan ikke bare være meg som ser dette?! Ikke redigert. 12 dpo, vanlig test. Hjelp! Hva betyr spottingen jeg har da?!
Så forbanna typisk at jeg starta for tidlig å teste, har ingen strimler igjen :banghead:

Ser streken! Du må vel ut å kjøpe fler tester da :angelic:

Kan være positiv den der!!:D
Spottingen kan enten være en festebløsning eller bare litt spotting fordi ting er litt skjørt og evt kjemisk.

krysser fingrene for deg:rolleyes:

Ser streken! Du må vel ut å kjøpe fler tester da :angelic:
Jaa.. bor langt ut på bygda og nærmeste apotek er over 2 timer unna, her er det bare små lokalbutikker hvor alle kjenner alle, kjente ikke det fristet så veldig :angelic: har to digitale, prøver en digital på søndag tenker jeg :nailbiting: venter strimler i posten som kanskje kommer neste uke :)

Det var jo en tydelig strek! Så spennende! :woot:

Ser den:woot:

Skulle seriøst ønske eg kunne ha vippsa deg nåken av mine testar:hilarious:

Ser den:woot:

Skulle seriøst ønske eg kunne ha vippsa deg nåken av mine testar:hilarious:
Haha, skulle ønske det var mulig! :hilarious:
Holdt på å rydde på badet i dag, og fant faktisk el-tester og en g-test fra jeg ble gravid med sønnen min! G-testen ryker i morgentidlig, selv om den gikk ut på dato for over 2 år siden :hilarious: tok en av el-testene, og den hadde ganske sterk teststrek :woot:

Haha, skulle ønske det var mulig! :hilarious:
Holdt på å rydde på badet i dag, og fant faktisk el-tester og en g-test fra jeg ble gravid med sønnen min! G-testen ryker i morgentidlig, selv om den gikk ut på dato for over 2 år siden :hilarious: tok en av el-testene, og den hadde ganske sterk teststrek :woot:
Ææ, det må jo vere noko der då:nailbiting:
Gleder meg til testen i morgon :woot:

Målte HCG i dag som var på 110! 11 dpo så det burde være bra. Krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen:shy:

Back
Topp