IKM uke 51

Okei! Jeg tok ingen test på morgenen idag, men tok en stad. Titta kjapt på den, og la den vekk. Så ingenting.

Men nå når jeg tittet på den, etter en halvtime, ser den slik ut? :wideyed: Hjertet hoppa litt, for denne «skyggen» er ganske så synlig!! :eek:
See der jaaa! Positive vibber:D

Aww.. tusen takk for at du titter innom! :Heartred Ja, håper lille frø holder seg på plass. Så går vi for August 2021:binkybaby
Fantastisk❤️ Null problem ❤️ Dette går så bra❤️ Jeg er snart ferdig. Kun noen uker igjen :)

12 dpo og ikm i dag. Trur eg våger meg over på gravidlista:Heartpink

20201217_054836.jpg

Såå stas! Gratulerer så mye :Heartred
Ligger og vurderer om jeg skal ta den ene digital testen (eneste jeg har) i dag 1 dag før IKM.. Hadde egentlig sagt jeg skulle vente, men blir sprø:oops:

Har du ikke testet noe hittil? :wideyed:

Såå stas! Gratulerer så mye :Heartred
Ligger og vurderer om jeg skal ta den ene digital testen (eneste jeg har) i dag 1 dag før IKM.. Hadde egentlig sagt jeg skulle vente, men blir sprø:oops:
Tusen takk:Heartred

Så spennande! Kor mangen dpo er du i dag? :joyful:

Tusen takk:Heartred

Så spennande! Kor mangen dpo er du i dag? :joyful:

Jeg klarte ikke helt å fastsette EL denne gangen, men syklusen min forrige mnd var 34 dager. Nå er jeg på dag 33 og TR skal da komme i morgen om den er lik som forrige mnd. Jeg tror utifra testene at EL må ha vært rundt 1/2/3 desember og er jo da 14/15/16 DPO.. :wacky: Var en nedgang på EL tester fra 2-3/12 1/12 fikk jeg ikke tatt test:(
Slutter på p-piller i mai, men fikk ikke TR før i september, syklusen har da blitt kortere for hver mnd. Starter på 37 med TR 38 dager etter første mens, så 34 med TR 35. Dette blir da min tredje TR hvis den kommer.. Er derfor litt usikker på alt :bag:

Har du ikke testet noe hittil? :wideyed:
Tok en forrige fredag, men ikke tidligtest og den var negativ, så vidt jeg kunne se.. Også tok jeg en til søndag. Men ga meg etter det, siden jeg da tenkte at løpet var kjørt med to negative :oops: pluss at jeg kun hadde den ene digital CB igjen :love2
Men kroppen er så rar, så føler det er noe på gang, men sikkert en ønsketenkning :rolleyes:

Blir det august 2021 på deg og?
Termin i følge eggløysing blir 31. August trur eg. Men både venninner og familiemedlemmer som har vore gravid har alle gått over tida med sine, så føler det er mest vanleg og at det blir ein septemberbaby av dette:joyful: så tenker kanskje eg melder meg inn i september 2021 i staden:)

Jeg klarte ikke helt å fastsette EL denne gangen, men syklusen min forrige mnd var 34 dager. Nå er jeg på dag 33 og TR skal da komme i morgen om den er lik som forrige mnd. Jeg tror utifra testene at EL må ha vært rundt 1/2/3 desember og er jo da 14/15/16 DPO.. :wacky: Var en nedgang på EL tester fra 2-3/12 1/12 fikk jeg ikke tatt test:(
Slutter på p-piller i mai, men fikk ikke TR før i september, syklusen har da blitt kortere for hver mnd. Starter på 37 med TR 38 dager etter første mens, så 34 med TR 35. Dette blir da min tredje TR hvis den kommer.. Er derfor litt usikker på alt :bag:
Kjedelig at kroppen bruker så lang tid på å komme i orden igjen.. Min syklus og vart gradvis kortare etter p-pillene. Begynte på 35 dagar og kom ned til 26-28:)

Krysser fingrane for at tr ikkje kjem denne gongen då:joyful: og så må du oppdatere visst du tester:rolleyes:

Back
Topp