IKM uke 51

Røk på en test idag, 9 dpo - 2-3 dager før planlagt :bag: blenda selvfølgelig. Hadde skikkelig god troa denne PPn, men kjenner ingenting. Har ikke utflod engang, så her bestiller jeg nye tester og forbereder meg på ny PP :) Håpet er ikke helt ute, er jo tidlig, men siden det er jul snart og posten sikkert går ganske seint nå fremover må jeg bare bestille nå :)
Eg fekk ingen strek i går, 9 dpo:rolleyes: Forutenom smertene eg hadde 8 dpo så er det ingenting som antyder graviditet hos meg enda. Ingen endring i utflod, hadde lite sist eg var gravid og:)
For min del er vel heller lite symptom før ikm eit symptom:p
Tenker at dei fleste graviditetssymptomer dukker ikkje opp før etter streken er på plass:)
Håpar virkelig du får strek etter kvart:Heartred

Nå gjorde jeg en kjempetabbe. Skulle være rask på apoteket så samboer ikke mistenkte noe. Skulle bare på butikken som er rett borti her, så hadde blitt mistenksomt. Tok me meg det første jeg så, og når jeg kom hjem så såg jeg at det ikke var en tidligtest :( det dukker opp noe, men tror det er skyggestrek, er jo bare 9 dpo og denne er jo 25 i styrke..
Syns eg ser noko eg og:wideyed::nailbiting: klarer du å ta bilde nærmare? :woot:

Vedlegg

• D9D43F67-E2AB-4544-AB89-FD246BB8307D.png
    D9D43F67-E2AB-4544-AB89-FD246BB8307D.png
    55,5 KB · Visninger: 146
Ser den lett, men den såg kanskje litt grå ut? :oops: Kanskje andre her som har erfaring med rfsu?
Ja såg litt grå ut.. aldri brukt RFSU men lest mye dårlig om de, haha. Tar det med en klype salt. Jeg er 9 dpo, og den er ikke en tidligtest, så rart om den hadde slått ut uansett :)

Ja såg litt grå ut.. aldri brukt RFSU men lest mye dårlig om de, haha. Tar det med en klype salt. Jeg er 9 dpo, og den er ikke en tidligtest, så rart om den hadde slått ut uansett :)
Ja meiner å ha lest at embryoet fester seg gjennomsnittlig på 11 dpo:joyful:

Eg fekk ingen strek i går, 9 dpo:rolleyes: Forutenom smertene eg hadde 8 dpo så er det ingenting som antyder graviditet hos meg enda. Ingen endring i utflod, hadde lite sist eg var gravid og:)
For min del er vel heller lite symptom før ikm eit symptom:p
Tenker at dei fleste graviditetssymptomer dukker ikkje opp før etter streken er på plass:)
Håpar virkelig du får strek etter kvart:Heartred
Takk :Heartred ble så glad da jeg så streken din, det MÅ jo være babystrek :Heartred håperhåperhåper!
Neida, det er jo tidlig og veldig varierende hvordan symptomer man får, og jeg husker selvfølgelig ikke hvordan det var for 3 1/2 år siden da jeg var gravid med sønnen, kan bare huske at det kriblet i magen da jeg kunne skimte en strek, og fløt på en rosa sky helgen da streken ble sterkere (da var jeg på en idrettsturnering og testet i smug hver morgen :hilarious:)

Takk :Heartred ble så glad da jeg så streken din, det MÅ jo være babystrek :Heartred håperhåperhåper!
Neida, det er jo tidlig og veldig varierende hvordan symptomer man får, og jeg husker selvfølgelig ikke hvordan det var for 3 1/2 år siden da jeg var gravid med sønnen, kan bare huske at det kriblet i magen da jeg kunne skimte en strek, og fløt på en rosa sky helgen da streken ble sterkere (da var jeg på en idrettsturnering og testet i smug hver morgen :hilarious:)
Håpar det er babystrek :joyful:

Testa du med vanlig eller tidligtest? Eg brukte som nevnt tidligtest og den var jo veldig svak!

Eg tester i smug for sambuaren min:hilarious: fekk skygge sist pp, så lovde at eg skulle vente denne runden. Trur han jah:D

Håpar det er babystrek :joyful:

Testa du med vanlig eller tidligtest? Eg brukte som nevnt tidligtest og den var jo veldig svak!

Eg tester i smug for sambuaren min:hilarious: fekk skygge sist pp, så lovde at eg skulle vente denne runden. Trur han jah:D
Vanligtest :bag::hilarious: men mister alltid håpet fra midten av LF og til TR :rolleyes: aldri fått antydning til strek tidligere enn 10 dpo (vanligtest det også), så høpløst å teste så tidlig. Meen nå jar jeg den jeg tok i dag da, som jeg kan stirre på - kanskje jeg holder ut til i morgen kveld :hilarious:

Hahahah, mannen skulle bare visst hvor mye jeg tester, både etter el og med G-tester, og hvor mye jeg har brukt på dette :hilarious:

Blenda tester idag, 11dpo. Hadde faktisk litt troen denne gangen, men nå forsvinner det lille håpet jeg hadde. Tyder på at de forrige testene hadde skyggestreker:meh: Er en grunn for at man ikke burde teste før ikm :facepalm:

Vedlegg

• D03EFC39-0729-4FA6-B5FC-EE0ACE964E35.jpeg
    D03EFC39-0729-4FA6-B5FC-EE0ACE964E35.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 134
Nå gjorde jeg en kjempetabbe. Skulle være rask på apoteket så samboer ikke mistenkte noe. Skulle bare på butikken som er rett borti her, så hadde blitt mistenksomt. Tok me meg det første jeg så, og når jeg kom hjem så såg jeg at det ikke var en tidligtest :( det dukker opp noe, men tror det er skyggestrek, er jo bare 9 dpo og denne er jo 25 i styrke..
Åååååå! Så kjedelig at du ikke fikk med deg en tidligtest... Men! Jeg synes jeg ser noe der :happy: selv om det var vanskelig å se skikkelig på bildet. Da er det er lite håp der, selv om du på ingen måte fikk noen avklaring :p Tenk så spennende med ny test i morgen eller dagen etter! :woot: Du forventet tester i posten? Var det sånn? :happy:

12 dpo her, ingen tegn på graviditet :sorry: har ikke så mye tro på denne runden lenger... følte så mange rare ting rundt 7-8 dpo, men ikke nå. Føler meg egentlig i toppform (rart å syte over det:wtf:)! Skulle nesten tro jeg følte noe, om så bare på grunn av progesteronet.. puppene er nesten ikke ømme lenger engang:rolleyes:

Vanligtest :bag::hilarious: men mister alltid håpet fra midten av LF og til TR :rolleyes: aldri fått antydning til strek tidligere enn 10 dpo (vanligtest det også), så høpløst å teste så tidlig. Meen nå jar jeg den jeg tok i dag da, som jeg kan stirre på - kanskje jeg holder ut til i morgen kveld :hilarious:

Hahahah, mannen skulle bare visst hvor mye jeg tester, både etter el og med G-tester, og hvor mye jeg har brukt på dette :hilarious:
Ja håpet pleier å dale på denne tida. For min del kan eg nok ikkje forvente strek på vanlig test før tidligst i morgon, kanskje tom torsdag, så 11/12 dpo:rolleyes:

Holdt ut før du tar siste test, så krysser eg alt eg har for at det er verdt det:love7

Ja håpet pleier å dale på denne tida. For min del kan eg nok ikkje forvente strek på vanlig test før tidligst i morgon, kanskje tom torsdag, så 11/12 dpo:rolleyes:

Holdt ut før du tar siste test, så krysser eg alt eg har for at det er verdt det:love7
Du er så god :Heartred

Jeg har mye murringer og var sikker på at TR skulle komme før den skulle nå i natt, men ingenting foreløpig.. Har dog liten tro på at den sitter denne gangen. TR kommer nok en av de neste dagene. Vil ikke teste mer før forventet TR torsdag, de to jeg har testet med siste dagene er blendahvite :sorry: Om den ikke kommer innen fredag, tenker jeg teste, men tror ikke det skjer :scratch
Krysser fingrene for dere andre, gøy at flere allerede er gravide og at mange er spente på små glimt av streker på sine tester, håper på de fineste julegavene for dere alle :Heartred:Heartred

Back
Topp