Å herregudKanskje bittelitt bedre her?
Jubler overhode ikkje enda. Tenker uansett ny test i morgon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregudKanskje bittelitt bedre her?
Jubler overhode ikkje enda. Tenker uansett ny test i morgon![]()
Eg fekk ingen strek i går, 9 dpoRøk på en test idag, 9 dpo - 2-3 dager før planlagtblenda selvfølgelig. Hadde skikkelig god troa denne PPn, men kjenner ingenting. Har ikke utflod engang, så her bestiller jeg nye tester og forbereder meg på ny PP
Håpet er ikke helt ute, er jo tidlig, men siden det er jul snart og posten sikkert går ganske seint nå fremover må jeg bare bestille nå
![]()

Syns eg ser noko eg ogNå gjorde jeg en kjempetabbe. Skulle være rask på apoteket så samboer ikke mistenkte noe. Skulle bare på butikken som er rett borti her, så hadde blitt mistenksomt. Tok me meg det første jeg så, og når jeg kom hjem så såg jeg at det ikke var en tidligtestdet dukker opp noe, men tror det er skyggestrek, er jo bare 9 dpo og denne er jo 25 i styrke..

klarer du å ta bilde nærmare? 
Akkuratt det eg tenker ogÅ herregud![]()

Var veldig vanskelig! Prøvd så godt jeg kanSyns eg ser noko eg ogklarer du å ta bilde nærmare?
![]()
Ser den lett, men den såg kanskje litt grå ut?Var veldig vanskelig! Prøvd så godt jeg kan![]()
Ja såg litt grå ut.. aldri brukt RFSU men lest mye dårlig om de, haha. Tar det med en klype salt. Jeg er 9 dpo, og den er ikke en tidligtest, så rart om den hadde slått ut uansettSer den lett, men den såg kanskje litt grå ut?Kanskje andre her som har erfaring med rfsu?
Ja meiner å ha lest at embryoet fester seg gjennomsnittlig på 11 dpoJa såg litt grå ut.. aldri brukt RFSU men lest mye dårlig om de, haha. Tar det med en klype salt. Jeg er 9 dpo, og den er ikke en tidligtest, så rart om den hadde slått ut uansett![]()

TakkEg fekk ingen strek i går, 9 dpoForutenom smertene eg hadde 8 dpo så er det ingenting som antyder graviditet hos meg enda. Ingen endring i utflod, hadde lite sist eg var gravid og
For min del er vel heller lite symptom før ikm eit symptom
Tenker at dei fleste graviditetssymptomer dukker ikkje opp før etter streken er på plass
Håpar virkelig du får strek etter kvart![]()
ble så glad da jeg så streken din, det MÅ jo være babystrek
håperhåperhåper!
)Ja santJa meiner å ha lest at embryoet fester seg gjennomsnittlig på 11 dpo![]()
Håpar det er babystrekTakkble så glad da jeg så streken din, det MÅ jo være babystrek
håperhåperhåper!
Neida, det er jo tidlig og veldig varierende hvordan symptomer man får, og jeg husker selvfølgelig ikke hvordan det var for 3 1/2 år siden da jeg var gravid med sønnen, kan bare huske at det kriblet i magen da jeg kunne skimte en strek, og fløt på en rosa sky helgen da streken ble sterkere (da var jeg på en idrettsturnering og testet i smug hver morgen)

fekk skygge sist pp, så lovde at eg skulle vente denne runden. Trur han jahÅå, tusen takkJa santMen heier på deg da! Så utrolig koselig å se din test
Det gjorde dagen min!
13 mnd no si me begynte å prøve, så håpar virkelig det blir ein baby av detteVanligtestHåpar det er babystrek
Testa du med vanlig eller tidligtest? Eg brukte som nevnt tidligtest og den var jo veldig svak!
Eg tester i smug for sambuaren minfekk skygge sist pp, så lovde at eg skulle vente denne runden. Trur han jah
![]()

men mister alltid håpet fra midten av LF og til TR 

Åååååå! Så kjedelig at du ikke fikk med deg en tidligtest... Men! Jeg synes jeg ser noe derNå gjorde jeg en kjempetabbe. Skulle være rask på apoteket så samboer ikke mistenkte noe. Skulle bare på butikken som er rett borti her, så hadde blitt mistenksomt. Tok me meg det første jeg så, og når jeg kom hjem så såg jeg at det ikke var en tidligtestdet dukker opp noe, men tror det er skyggestrek, er jo bare 9 dpo og denne er jo 25 i styrke..
selv om det var vanskelig å se skikkelig på bildet. Da er det er lite håp der, selv om du på ingen måte fikk noen avklaring
Du forventet tester i posten? Var det sånn? 
Var veldig vanskelig! Prøvd så godt jeg kan![]()
Det er noe der! Og samtidig er den som nevnt her litt grå, men jeg holder trua oppe for deg
har ikke så mye tro på denne runden lenger... følte så mange rare ting rundt 7-8 dpo, men ikke nå. Føler meg egentlig i toppform (rart å syte over det
)! Skulle nesten tro jeg følte noe, om så bare på grunn av progesteronet.. puppene er nesten ikke ømme lenger engangJa håpet pleier å dale på denne tida. For min del kan eg nok ikkje forvente strek på vanlig test før tidligst i morgon, kanskje tom torsdag, så 11/12 dpoVanligtestmen mister alltid håpet fra midten av LF og til TR
aldri fått antydning til strek tidligere enn 10 dpo (vanligtest det også), så høpløst å teste så tidlig. Meen nå jar jeg den jeg tok i dag da, som jeg kan stirre på - kanskje jeg holder ut til i morgen kveld
Hahahah, mannen skulle bare visst hvor mye jeg tester, både etter el og med G-tester, og hvor mye jeg har brukt på dette![]()

Du er så godJa håpet pleier å dale på denne tida. For min del kan eg nok ikkje forvente strek på vanlig test før tidligst i morgon, kanskje tom torsdag, så 11/12 dpo
Holdt ut før du tar siste test, så krysser eg alt eg har for at det er verdt det![]()

Om den ikke kommer innen fredag, tenker jeg teste, men tror ikke det skjer