IKM uke 51

Dagens test på morran idag, 10dpo :rolleyes:

Øverste i går, nederste i dag.

Vedlegg

• 09CA7754-A4EF-4A68-8C7D-CEFC7BAA6784.jpeg
    09CA7754-A4EF-4A68-8C7D-CEFC7BAA6784.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 184
  • 46FC1358-A390-4A39-A517-FBCD08B93C9F.jpeg
    46FC1358-A390-4A39-A517-FBCD08B93C9F.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 167
Jeg ser! :woot: Omtent slik ser min også ut nå på 9dpo! Håper virkelig det er spirer hos oss begge :woot:

krysser hardt!
Tester du igjen i kveld eller klarer du å holde deg i skinnet?
Ikke noe skinn å holde i her.. har testet for tredje gang nå i dag:facepalm: fremdeles svak strek

krysser hardt!
Tester du igjen i kveld eller klarer du å holde deg i skinnet?
Ikke noe skinn å holde i her.. har testet for tredje gang nå i dag:facepalm: fremdeles svak strek

Hehe, jeg sitter akkurat for øyeblikket å nistirrer på nye tester :nailbiting: Så jeg klarer ikke helt å holde meg i skinnet jeg heller ;) Det blir spennende i morgen :)

Her meldte tr sin ankomst i dag. Krysser fingrene for dere andre og gratulerer til dere med positiv test :happy:

Så koselig å se alle som får streker ❤️
Jeg har bestilt tester, for å unngå at jeg tester for tidlig. Tenker å ta en når de kommer, som jeg tror blir på onsdag. Da er jeg 9/10 dpo. Har ikke troen, men har jo et lite håp baki der. Håper bare ikke at det ødelegger hele julen min :(
Føler med deg.. Har "heldigvis" ikm ei veke før julaften, så rekker å bli ferdig med tr før dess, om det skulle gå den veien. Då har eg forhåpentligvis tid på meg til å komme meg ovanpå igjen

Hei dere:)

jeg er 11 dpo idag, igår hadde jeg murringer og litt rødrosa blod på papiert, idag er det borte.. kan dette vært festeblødning? Og isåfall når ca kan jeg da regne med en positiv test? :)
Krysser fingrene for at det er en spire som fester seg og ikke tr.. har aldri hatt det sånn før tr de andre mnd...

Føler med deg.. Har "heldigvis" ikm ei veke før julaften, så rekker å bli ferdig med tr før dess, om det skulle gå den veien. Då har eg forhåpentligvis tid på meg til å komme meg ovanpå igjen
Bra du får litt tid på deg ❤️ Jeg tar den når testen kommer, er den negativ, så venter jeg bare på mensen. Da har jeg testa liksom, og vet svaret mer eller mindre. Bli ferdig med det! Det verker sååå i truseområdet, i den ene siden. Men vet jo at det ikke trenger å bety noe, selv om det er rart å ha sånne smerter uten at det betyr noe?! Hva kan det være liksom?

Kjenner økende murringer, men er så pesimistisk at jeg tror nok det er TR, spennende å se, er 7/8 dpo, men har bare 9 dager lutelfase så TR kan komme i morgen :(

Bra du får litt tid på deg ❤️ Jeg tar den når testen kommer, er den negativ, så venter jeg bare på mensen. Da har jeg testa liksom, og vet svaret mer eller mindre. Bli ferdig med det! Det verker sååå i truseområdet, i den ene siden. Men vet jo at det ikke trenger å bety noe, selv om det er rart å ha sånne smerter uten at det betyr noe?! Hva kan det være liksom?
Hormoner.. :meh:

Men håpar det er "gode" hormoner;)

Har dere med to streker mye symptomer? Evt hadde dere 11 dpo? :rolleyes: Har lyst til å håpe litt frem til jeg tester, søker bekreftelser på at noen (på tross av symptomjakt) ikke merker noe før etter ikm:wacky:

Har dere med to streker mye symptomer? Evt hadde dere 11 dpo? :rolleyes: Har lyst til å håpe litt frem til jeg tester, søker bekreftelser på at noen (på tross av symptomjakt) ikke merker noe før etter ikm:wacky:
Det samme lurer jeg på:) I natt var jeg så kvalm at jeg fikk til sammen en time søvn. Har ikke klart å få i meg noe mat på jobb. Bare håper det kan være et bra symptom:rolleyes:

Back
Topp