M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDa er det ikke noe å lure på lengerjeg er gravid
![]()
![]()
Sette deg på gravid?Jeg ser!Omtent slik ser min også ut nå på 9dpo! Håper virkelig det er spirer hos oss begge
![]()
fremdeles svak strekkrysser hardt!
Tester du igjen i kveld eller klarer du å holde deg i skinnet?
Ikke noe skinn å holde i her.. har testet for tredje gang nå i dagfremdeles svak strek
Så jeg klarer ikke helt å holde meg i skinnet jeg heller Dagens test på morran idag, 10dpo
Øverste i går, nederste i dag.
Ser den! Håpar så inderlig for deg!Dagens test på morran idag, 10dpo

Føler med deg.. Har "heldigvis" ikm ei veke før julaften, så rekker å bli ferdig med tr før dess, om det skulle gå den veien. Då har eg forhåpentligvis tid på meg til å komme meg ovanpå igjenSå koselig å se alle som får streker
Jeg har bestilt tester, for å unngå at jeg tester for tidlig. Tenker å ta en når de kommer, som jeg tror blir på onsdag. Da er jeg 9/10 dpo. Har ikke troen, men har jo et lite håp baki der. Håper bare ikke at det ødelegger hele julen min![]()
Din dagens ligner på min 10 dpo da jeg var gravid med sønnen minDagens test på morran idag, 10dpo
Ser strek på alle

Bra du får litt tid på degFøler med deg.. Har "heldigvis" ikm ei veke før julaften, så rekker å bli ferdig med tr før dess, om det skulle gå den veien. Då har eg forhåpentligvis tid på meg til å komme meg ovanpå igjen
Oi! SpennendeDin dagens ligner på min 10 dpo da jeg var gravid med sønnen minkrysser fingrene for deg!

Hormoner..Bra du får litt tid på degJeg tar den når testen kommer, er den negativ, så venter jeg bare på mensen. Da har jeg testa liksom, og vet svaret mer eller mindre. Bli ferdig med det! Det verker sååå i truseområdet, i den ene siden. Men vet jo at det ikke trenger å bety noe, selv om det er rart å ha sånne smerter uten at det betyr noe?! Hva kan det være liksom?

Hersens hormoner, har bare laga trøbbel for megHormoner..
Men håpar det er "gode" hormoner![]()

Det samme lurer jeg påHar dere med to streker mye symptomer? Evt hadde dere 11 dpo?Har lyst til å håpe litt frem til jeg tester, søker bekreftelser på at noen (på tross av symptomjakt) ikke merker noe før etter ikm
![]()