IKM uke 51

Gratulerer så mye!!
Så utrolig gøy :Heartred
Er du fornøyd med fertilitetsmonitoren? Hvor lenge har du brukt den og er den enkel i bruk?

Ja det er kjempe gøy, håper virkelig det skal gå veien. Kjøpte den nå nettopp, andre PP med den, veldig enkel i bruk! Denne gangen var det kun på den første dag med maksimal at vi hadde muligheter til litt kos så det klaffet på den! Første PP med monitoren prøvde vi dagen før maksimal og på andre dagen med maksimal men da klaffet det ikke.

Håpar det, kjipt om det er forgjeves:rolleyes:
Ja jeg vet :( ❤️ Husker at jeg hadde sånn forrige måned også. Tar meg selv i å Google i lang tid, for å deretter komme på hvor mye tid jeg kasta bort da på å prøve å finne ut hva det var. Nå stikker det i livmor også, og jeg tenker: hva i alle dager utenom en graviditet kan føre til sånne stikkinger? Men var jo ikke noe forrige mnd. Tar jo progesteron nå da, så får se... :)

Ja jeg vet :( ❤️ Husker at jeg hadde sånn forrige måned også. Tar meg selv i å Google i lang tid, for å deretter komme på hvor mye tid jeg kasta bort da på å prøve å finne ut hva det var. Nå stikker det i livmor også, og jeg tenker: hva i alle dager utenom en graviditet kan føre til sånne stikkinger? Men var jo ikke noe forrige mnd. Tar jo progesteron nå da, så får se... :)
Føler eg har vore gjennom det meste av symptomer sjølv når eg ikkje har blitt gravid, så eg blir ikkje håpefull av noko som helst i dpo-land lenger:p
Det som gjer meg ekstra håpefull denne runden er at me la askjer kvar dag før og etter el. Kun gjort det ein pp før, då blei det klaff:rolleyes:

Føler eg har vore gjennom det meste av symptomer sjølv når eg ikkje har blitt gravid, så eg blir ikkje håpefull av noko som helst i dpo-land lenger:p
Det som gjer meg ekstra håpefull denne runden er at me la askjer kvar dag før og etter el. Kun gjort det ein pp før, då blei det klaff:rolleyes:
Ja, om ikke det funker, da skjønner jeg ingenting :D

Er det noen andre som føler seg mer uggen/murrete på kvelden? Følte meg helt symptomfri på dagen i dag! Både i går kveld og nå i kveld merker jeg det veldig i puppene, trøtt og litt små-murrete/stikkete. Til og med litt småkvalm, men kan være noe jeg har spist! o_O

Siden jeg er tom for tidligtester, ble det en vanlig i kveld. Bruker å teste to ganger om dagen når jeg har kommet meg til 9 dpo.
Tror det kroniske streksynet har meldt sin ankomst, for synes jeg kan skimte noe svakt på den vanlige babyplanen også....
Men både på tidlig og vanlig test, så ser de dessverre mer grå ut enn rosa:meh: Fortsette testing igjen i morgen.

Vedlegg

• 671A6BCD-F5E5-48A0-AE22-13F4FAF2F6E2.jpeg
    671A6BCD-F5E5-48A0-AE22-13F4FAF2F6E2.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 178
Siden jeg er tom for tidligtester, ble det en vanlig i kveld. Bruker å teste to ganger om dagen når jeg har kommet meg til 9 dpo.
Tror det kroniske streksynet har meldt sin ankomst, for synes jeg kan skimte noe svakt på den vanlige babyplanen også....
Men både på tidlig og vanlig test, så ser de dessverre mer grå ut enn rosa:meh: Fortsette testing igjen i morgen.
Syns eg ser noko litt blurry på den nye og! Klarer du å ta bilde nærmare? :woot:

Ja det er kjempe gøy, håper virkelig det skal gå veien. Kjøpte den nå nettopp, andre PP med den, veldig enkel i bruk! Denne gangen var det kun på den første dag med maksimal at vi hadde muligheter til litt kos så det klaffet på den! Første PP med monitoren prøvde vi dagen før maksimal og på andre dagen med maksimal men da klaffet det ikke.

Får vurdere å kjøpe en sånn om det ikke går etterhvert da kanskje :) Fint med tips! Jeg klarer aldri helt å fange opp eggløsning på tester, så mulig den vil gjøre det lettere.

Synes jeg ser noe på begge jeg også!

11 DPO i dag og negativ på monitoren. Da gir jeg opp denne prøveperioden. Får alltid utslag tidlig. Typ 7-8 DPO når jeg er gravid. Blææ. Dritt asså. Jaja. Ny eggløsning rundt nyttår. Så vi får heller kjøre på da.

Jeg tok denne i dag, da jeg var tom for alle andre tester... :bag: 13 dpo. Jeg kan settes på gravid. :love7
Håper det holder hele veien frem til mål denne gangen.
FrøkenØ - 33 år - PP2 etter MA - B2 - EL 1/12 - IKM ca 15/12

Vedlegg

• 20201214_050501.jpg
    20201214_050501.jpg
    50 KB · Visninger: 126
Back
Topp