IKM uke 51

Jeg synes nok at streken har blitt sterkere på underkant av 48 timer. Saumfart nettet etter hvordan rfsu testene oppfører seg, og det var ikke mye positive tilbakemeldinger :bag:

Har tenkt litt på om jeg rett og slett skal slå til med en digital i dag, evt i morgen? Tror dere den ville slått ut? :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20201214_063133.jpg
    IMG_20201214_063133.jpg
    12,2 KB · Visninger: 150
Skulle teste tidlig i dag, men vakna selfølgeleg halv 4 i natt og måtte på do. Gav etter kl. 4 og fekk nok ein blenda test. Ikkje søren om eg klarte å sovne igjen:shifty:

Må kanskje snart innsjå at dette teste greiene kun gir meg skuffelsar og mindre søvn.
Hadde håpt at dei intense smertene i korsryggen i går var tegn på noko, men lurt igjen:sorry:

Tar ein siste test onsdag, 11 dpo, som er dagen før ikm. Då veit eg nok sikkert om tr kjem eller ikkje

Så var det dette med forventninger og standhaftighet da... Jeg testet idag, negativ. 10 dpo, ikm på lørdag/søndag. Tenker at det burde ha blitt positiv idag om det var noe men men... Jeg får prøve å legge det fra meg, men det er vanskelig! T

Så var det dette med forventninger og standhaftighet da... Jeg testet idag, negativ. 10 dpo, ikm på lørdag/søndag. Tenker at det burde ha blitt positiv idag om det var noe men men... Jeg får prøve å legge det fra meg, men det er vanskelig! T

Det er så velkjent! Jeg kvier meg for å teste.. har litt lyst til å bare kvitte meg med håpet og teste, 11 dpo i dag... føler meg sikker på at den blir negativ, føler meg ikke gravid! Men hvis jeg får negativ i dag så vil jeg uansett ikke være helt sikker og det blir vanskelig å legge det fra seg:wacky: prøver å vente til ikm på torsdag, men det spørs!:wideyed:

Det er så velkjent! Jeg kvier meg for å teste.. har litt lyst til å bare kvitte meg med håpet og teste, 11 dpo i dag... føler meg sikker på at den blir negativ, føler meg ikke gravid! Men hvis jeg får negativ i dag så vil jeg uansett ikke være helt sikker og det blir vanskelig å legge det fra seg:wacky: prøver å vente til ikm på torsdag, men det spørs!:wideyed:

Ja, det er noe med at det er deilig å "leve i håpet" samtidig som jeg bare vil ha svar NÅ om det blir det ene eller det andre så jeg kan slå med til ro med resultat for denne pp.

9dpo og en svak skygge - mensmurringene har meldt sin ankomst i dag. Håper dette er starten på noe:smiley-angelic001 har hatt høyere forhåpninger denne ppen, så kjenner den fallhøyden er skummel nå rett før jul:smiley-ashamed004

EAAB353A-2168-4FFB-B6B2-1D5B53BE913F.png

Blenda test i dag, 8DPO. Så da var det nok bare e skygge jeg fikk i går.
Tror jeg drøyer til onsdag, 10DPO med å teste igjen.

Jeg synes nok at streken har blitt sterkere på underkant av 48 timer. Saumfart nettet etter hvordan rfsu testene oppfører seg, og det var ikke mye positive tilbakemeldinger :bag:

Har tenkt litt på om jeg rett og slett skal slå til med en digital i dag, evt i morgen? Tror dere den ville slått ut? :smiley-angelic001
Denne er ganske positiv i mine øyne:smug:

Ja, det er noe med at det er deilig å "leve i håpet" samtidig som jeg bare vil ha svar NÅ om det blir det ene eller det andre så jeg kan slå med til ro med resultat for denne pp.

Skulle trykke «svar» ikke «optimistisk»:shy: Jeg føler meg litt ferdig med håpet og vil helst ha svar nå! Bare så synd at det realistisk sett er håp helt til tr dukker opp:wtf: Og da er det ikke noe annet å gjøre enn å vente... blæææ.. hadde vært fint å få skuffelsen nå, med litt margin til jul!

Siden jeg tar prog.støtte frem til ikm, så vil jeg tro at tr ikke kommer før noen dager etter det igjen... men når jeg tar siste dose på fredag, da er jeg 15 dpo, vil vel en negativ test være mer eller mindre sikkert...? Anyone? Vil tro jeg kan gi slipp da og gå inn i julefreden (+ nytt prøvefritt år)...

9 Dpo! Jeg har fått streker både på makesure og babyplan i dag. Noen som ser strekene? Tenker dere at det kan være skyggestreker?

336C1045-4397-4599-A58A-1D7451D2D1D7.jpeg

Det som gjør meg bekymret er at jeg tok en first response ealy test med hcg følsomhet på 6, som var negativ. Så nå er jeg egentlig redd strekene til makesure og babyplan er skygger

7B6CBB9C-F71C-4E54-9FEF-A7EE0F49E366.jpeg

Vedlegg

• 6D1A8638-259E-48C1-B1FF-CD2AA5C95922.jpeg
    6D1A8638-259E-48C1-B1FF-CD2AA5C95922.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 146
Last edited:
Da er det ikke noe å lure på lenger :D jeg er gravid :D ❤️

Vedlegg

• IMG_20201214_110433~2.jpg
    IMG_20201214_110433~2.jpg
    20,2 KB · Visninger: 132
9 Dpo! Jeg har fått streker både på makesure og babyplan i dag. Noen som ser strekene? Tenker dere at det kan være skyggestreker?
Testene nedenfor er de samme, jeg har bare litt ulik vinkel på kameraet som gjør at strekene kommer forskjellig frem
Vis vedlegget 343525 Vis vedlegget 343526

Det som gjør meg bekymret er at jeg tok en first response ealy test med hcg følsomhet på 6, som var negativ. Så nå er jeg egentlig redd strekene til makesure og babyplan er skygger

Vis vedlegget 343527

Jeg ser antydning - men har fått svake skygger selv på makesure noen PP’er selv nå. Så stoler ikke på det før det er blitt rosa pigmentering :bag: -håper veldig for deg altså..!
9 dpo selv i dag - og det er jo fremdeles tidlig.

håpe vi sitter med positive tester i hånda om et par dager:smiley-angelic001

Jeg ser antydning - men har fått svake skygger selv på makesure noen PP’er selv nå. Så stoler ikke på det før det er blitt rosa pigmentering :bag: -håper veldig for deg altså..!
9 dpo selv i dag - og det er jo fremdeles tidlig.

håpe vi sitter med positive tester i hånda om et par dager:smiley-angelic001

Ja, er veldig redd det bare er skygger. Jeg heller stoler ikke de de testene, men på den andre siden hadde jeg ikke så sterke skygger i går eller i forgårs.
Vi får krysse fingrene noe mer dukker opp de neste dagene for oss begge.

Håper på et mirakel før jul med min korte lutealfase. Skal til utredning uansett nå, men lov å håpe :Heartred

snøblomst - 30år - B2 - PP12? (PP6 etter SA) - EL 12.1- IKM 20.12

Så koselig å se alle som får streker ❤️
Jeg har bestilt tester, for å unngå at jeg tester for tidlig. Tenker å ta en når de kommer, som jeg tror blir på onsdag. Da er jeg 9/10 dpo. Har ikke troen, men har jo et lite håp baki der. Håper bare ikke at det ødelegger hele julen min :(

Back
Topp