Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det at de er ekstra vonde er et godt tegn for deg denne PPJa, det er fryktelig frustrerende at det er så likt!Men jeg kan virkelig ikke huske å ha hatt vonde pupper før ikm tidligere...
har prøvd i et år nå og synes det har startet først nå de siste månedene. Gjett om jeg var håpefull første gangen!
Haha.. for en skuffelse! Men nå er jeg bedre forberedt
håper dette er den pp’en hvor det klaffer for oss! Vi fortjener alle sammen å få gode nyheter til jul
![]()

det hadde vært magisk med masse positive tester 
Åja! Det står på pakken din ja, da er det selvsagt best å gjøre som det ståruansett om det er progesteronet eller ikke, så er det ikke godt å føle seg nedfor
Det er lett å miste troen, svinger veldig hos meg! I utgangspunktet har jeg ingen grunn til å tro at det skal gå, etter så lang tid, men prøver meg på å håpe litt denne runden. Kanskje det er førjulsstemningen som spiller inn
det er ikke fornuften ihvertfall
hvilken dpo er du i dag? Føler du deg lik i dag?
I dag er jeg 4 dpo. Ja føler meg lik i dag. I dag blir det påfyll av mere progesteron så Jeg ser! Krysser fingrene for at det øker på fort
Skal du teste igjen i kveld?
Tenkte å vente til i morra tidlig, men det spørs om jeg klarer å la være i kveld... 

Bra du klarte å vente7 dpo, og har klart å la være å teste i dag ogsåHar null symptomer.
Men i morra spørs det om det ryker en test, var litt optimistisk da jeg så den sterke skyggen, men akkurat i dag har jeg null tro
Rart hvordan håp og håpløshet varierer i slike PP’r.
Ønsker dere en fin helg![]()

vil teste noo

tror jeg bør drøye testing med vanlige testet til IKM kanskje? Eller dagen etter? 
I følge denne så kan gjennomsnittet forvente positiv vanlig test fra 11 dpo. Så mest sannsynlig var det nok for tidligTestet i morges 9dpo og den var heeelt negativ. IKM 18/12.. testet dog med vanlig gravitest og ikke tidligtesttror jeg bør drøye testing med vanlige testet til IKM kanskje? Eller dagen etter?
Enig med alle om at denne ventetiden er sååå lang![]()
Jeg er bare 9dpo så det er en smule tidlig
Har ikke hatt positiv på 9dpo før men..
Ser dere noe?Jamen ingenting er bedre enn håp, det er alltid lurt å ha med seggjør ting mye enklere, som oftest! Lov å håpe på en julepresang
I dag er jeg 4 dpo. Ja føler meg lik i dag. I dag blir det påfyll av mere progesteron så
![]()
håper progesteronet gir oss det lille ekstra som skal til 
Både gøy å slitsomt når man begynner å kjenne de der symptomeneHåper det at de er ekstra vonde er et godt tegn for deg denne PP
Her har jeg type mensmurringer allerede 5 dpoog tung følelse i livmorområdet liksom.. og jeg som skulle ha en avslappende PP uten så mye symptomjakt
Enigdet hadde vært magisk med masse positive tester
![]()
høres jo litt lovende ut med de murringene 

Ja det er så altfor spennendeBåde gøy å slitsomt når man begynner å kjenne de der symptomenemen blir litt gal, men så er det spennende også
høres jo litt lovende ut med de murringene
![]()

Den var jo helt nydelig!Andre som strikker her, og som har strikka litt smått?Eg begynte før me begynte prøvinga, men la det litt på is sidan ting tar litt lengre tid enn håpa
Når eg tar det opp igjen trur eg det må bli denne søte dressen
Vis vedlegget 343321

Åh, den var fin!Andre som strikker her, og som har strikka litt smått?Eg begynte før me begynte prøvinga, men la det litt på is sidan ting tar litt lengre tid enn håpa
Vis vedlegget 343321

Jeg har nok begynt å merke litt mer av progesteronet, veldig sliten og varm! Er alltid varm på denne tiden, men føles varmere enn ellers og tempen er litt høyere (ikke feber-høy, men høy for dpo)håper progesteronet gir oss det lille ekstra som skal til
![]()
det må da være et godt tegn?! Merker du forresten noe til murringer etter du har tatt progesteronen? Fikk litt sånn mensen-følelse ikke lenge etterpå. Har gitt seg altså. Stakk litt i magen i dag, så da måtte frk «jeg bryr meg ikke like mye denne pp» inn å Google
men er jo alt for tidlig for noe uansett 
I følge denne så kan gjennomsnittet forvente positiv vanlig test fra 11 dpo. Så mest sannsynlig var det nok for tidlig![]()

Andre som strikker her, og som har strikka litt smått?Eg begynte før me begynte prøvinga, men la det litt på is sidan ting tar litt lengre tid enn håpa
Vis vedlegget 343321

Tror jeg må tipse om denne dressen, når jeg blir gravid! (Skriver når, det skal jo forhåpentligvis skje etterhvert) 
Jeg har fått vondere og vondere i puppene også, merker det bare når jeg går ned trappaOi, det er jo skikkelig spennende dadet må da være et godt tegn?! Merker du forresten noe til murringer etter du har tatt progesteronen? Fikk litt sånn mensen-følelse ikke lenge etterpå. Har gitt seg altså. Stakk litt i magen i dag, så da måtte frk «jeg bryr meg ikke like mye denne pp» inn å Google
men er jo alt for tidlig for noe uansett
![]()
noen mener de kan kjenne stikk/smerte når egget fester seg. Kan jo være det??
Jeg tør ikke håpe alt for mye for min del, kan jo bare være prog.støtten som slår inn... men litt håp har jeg da