IKM uke 51

6 dpo i dag.
Har hatt leamus på nesa i fleire timar no! Kanskje det er symptom (hehe)? :hilarious:

Ja, det er fryktelig frustrerende at det er så likt! :shifty: Men jeg kan virkelig ikke huske å ha hatt vonde pupper før ikm tidligere...o_O har prøvd i et år nå og synes det har startet først nå de siste månedene. Gjett om jeg var håpefull første gangen! :joyful: Haha.. for en skuffelse! Men nå er jeg bedre forberedt :joyful: håper dette er den pp’en hvor det klaffer for oss! Vi fortjener alle sammen å få gode nyheter til jul :happy::happy::happy:
Håper det at de er ekstra vonde er et godt tegn for deg denne PP :Heartred
Her har jeg type mensmurringer allerede 5 dpo o_O og tung følelse i livmorområdet liksom.. og jeg som skulle ha en avslappende PP uten så mye symptomjakt :hilarious:
Enig :Heartred det hadde vært magisk med masse positive tester :Heartred

Åja! Det står på pakken din ja, da er det selvsagt best å gjøre som det står :happy: uansett om det er progesteronet eller ikke, så er det ikke godt å føle seg nedfor :oops: Det er lett å miste troen, svinger veldig hos meg! I utgangspunktet har jeg ingen grunn til å tro at det skal gå, etter så lang tid, men prøver meg på å håpe litt denne runden. Kanskje det er førjulsstemningen som spiller inn :p det er ikke fornuften ihvertfall:D hvilken dpo er du i dag? Føler du deg lik i dag?

Jamen ingenting er bedre enn håp, det er alltid lurt å ha med seg :D gjør ting mye enklere, som oftest! Lov å håpe på en julepresang :happy: I dag er jeg 4 dpo. Ja føler meg lik i dag. I dag blir det påfyll av mere progesteron så :confused:

7 dpo, og har klart å la være å teste i dag også:p Har null symptomer.
Men i morra spørs det om det ryker en test, var litt optimistisk da jeg så den sterke skyggen, men akkurat i dag har jeg null tro:wacky:
Rart hvordan håp og håpløshet varierer i slike PP’r.
Ønsker dere en fin helg:happy:

7 dpo, og har klart å la være å teste i dag også:p Har null symptomer.
Men i morra spørs det om det ryker en test, var litt optimistisk da jeg så den sterke skyggen, men akkurat i dag har jeg null tro:wacky:
Rart hvordan håp og håpløshet varierer i slike PP’r.
Ønsker dere en fin helg:happy:
Bra du klarte å vente:joyful:

Optimismen går i bølgedaler her og. Tida går berre så ufattelig sakte no om dagen:dead: vil teste noo:D
Skal på middag hos eit vennepar i kveld, så då får eg vertfall tankane over på noko anna ei stund:joyful:
Ønsker deg og alle andre her ei fin helg:smiley-angelic003

Testet i morges 9dpo og den var heeelt negativ. IKM 18/12.. testet dog med vanlig gravitest og ikke tidligtest:bored: tror jeg bør drøye testing med vanlige testet til IKM kanskje? Eller dagen etter?
Enig med alle om at denne ventetiden er sååå lang :banghead:

Testet i morges 9dpo og den var heeelt negativ. IKM 18/12.. testet dog med vanlig gravitest og ikke tidligtest:bored: tror jeg bør drøye testing med vanlige testet til IKM kanskje? Eller dagen etter?
Enig med alle om at denne ventetiden er sååå lang :banghead:
I følge denne så kan gjennomsnittet forvente positiv vanlig test fra 11 dpo. Så mest sannsynlig var det nok for tidlig:rolleyes:

Vedlegg

• Information-on-the-increase-in-HCG-on-days-past-ovulation-DPO-from-7th-to-42th-DPO.png
    Information-on-the-increase-in-HCG-on-days-past-ovulation-DPO-from-7th-to-42th-DPO.png
    109,8 KB · Visninger: 159
Daa skjedde det selvfølgelig, klarte ikke å motstå fristelsen:wideyed: Jeg er bare 9dpo så det er en smule tidlig:yuck: Har ikke hatt positiv på 9dpo før men..
Vet ikke om jeg bare ser suuper svak antydning fordi jeg vil eller ikke:hilarious: Ser dere noe?

Vedlegg

• 59E73B06-A95B-4E51-BE85-96DD3511DA6F.jpeg
    59E73B06-A95B-4E51-BE85-96DD3511DA6F.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 136
  • FC20FDA1-A334-4519-9859-DD0D90A7080D.jpeg
    FC20FDA1-A334-4519-9859-DD0D90A7080D.jpeg
    22 KB · Visninger: 124
Last edited:
Jamen ingenting er bedre enn håp, det er alltid lurt å ha med seg :D gjør ting mye enklere, som oftest! Lov å håpe på en julepresang :happy: I dag er jeg 4 dpo. Ja føler meg lik i dag. I dag blir det påfyll av mere progesteron så :confused:

Jeg har nok begynt å merke litt mer av progesteronet, veldig sliten og varm! Er alltid varm på denne tiden, men føles varmere enn ellers og tempen er litt høyere (ikke feber-høy, men høy for dpo) :happy: håper progesteronet gir oss det lille ekstra som skal til :joyful:

Håper det at de er ekstra vonde er et godt tegn for deg denne PP :Heartred
Her har jeg type mensmurringer allerede 5 dpo o_O og tung følelse i livmorområdet liksom.. og jeg som skulle ha en avslappende PP uten så mye symptomjakt :hilarious:
Enig :Heartred det hadde vært magisk med masse positive tester :Heartred
Både gøy å slitsomt når man begynner å kjenne de der symptomene :p men blir litt gal, men så er det spennende også :nailbiting: høres jo litt lovende ut med de murringene :nailbiting::happy:

Andre som strikker her, og som har strikka litt smått? :rolleyes: Eg begynte før me begynte prøvinga, men la det litt på is sidan ting tar litt lengre tid enn håpa:shy:
Når eg tar det opp igjen trur eg det må bli denne søte dressen:love017
20201211_182416.jpg

Andre som strikker her, og som har strikka litt smått? :rolleyes: Eg begynte før me begynte prøvinga, men la det litt på is sidan ting tar litt lengre tid enn håpa:shy:
Vis vedlegget 343321
Den var jo helt nydelig! :love017
Dårlig med strikking på meg, ikke gjort siden ungdomsskolen. Men så mye fint man kan strikke burde jeg vel lære meg det igjen :happy:

Vis vedlegget 343321
Åh, den var fin! :love017
Elskee å strikke, og har strikka masse smått til sønnen og i gave til andre :) veldig glad i klompelompe, og i å finne ukjente skatter på forskjellige oppskriftsider :)

Jeg har nok begynt å merke litt mer av progesteronet, veldig sliten og varm! Er alltid varm på denne tiden, men føles varmere enn ellers og tempen er litt høyere (ikke feber-høy, men høy for dpo) :happy: håper progesteronet gir oss det lille ekstra som skal til :joyful:

Oi, det er jo skikkelig spennende da :wideyed: det må da være et godt tegn?! Merker du forresten noe til murringer etter du har tatt progesteronen? Fikk litt sånn mensen-følelse ikke lenge etterpå. Har gitt seg altså. Stakk litt i magen i dag, så da måtte frk «jeg bryr meg ikke like mye denne pp» inn å Google :woot: men er jo alt for tidlig for noe uansett :smiley-ashamed005

11 dpo idag :)
Igår fekk eg lysrosa uflod og kjente mykje til stikkinger på høgre side i nedre del av magen.
Ingen rosa utflod idag, men utrulig støl på høgre sida idag, kjenner det godt når eg bøyger meg :wtf:
Ellers har eg begynt å fryse litt idag, dei andre dagane har eg vore veldig varm.

I følge denne så kan gjennomsnittet forvente positiv vanlig test fra 11 dpo. Så mest sannsynlig var det nok for tidlig:rolleyes:

du er snill du:love7

Vis vedlegget 343321

herlighet, så flink du er!! Den var helt nydelig :love7
Mammaen min er heldigvis flink til å strikke, så får mye fint, men det gjør at jeg ikke gidder å lære da jeg blir skjemt bort :woot: Tror jeg må tipse om denne dressen, når jeg blir gravid! (Skriver når, det skal jo forhåpentligvis skje etterhvert) :Heartred

Oi, det er jo skikkelig spennende da :wideyed: det må da være et godt tegn?! Merker du forresten noe til murringer etter du har tatt progesteronen? Fikk litt sånn mensen-følelse ikke lenge etterpå. Har gitt seg altså. Stakk litt i magen i dag, så da måtte frk «jeg bryr meg ikke like mye denne pp» inn å Google :woot: men er jo alt for tidlig for noe uansett :smiley-ashamed005
Jeg har fått vondere og vondere i puppene også, merker det bare når jeg går ned trappa :p jeg har ikke kjent murringer nei, ikke siden El. Men jeg tror mange som er gravide kjenner menslignende murringer :woot: noen mener de kan kjenne stikk/smerte når egget fester seg. Kan jo være det?? :nailbiting: Jeg tør ikke håpe alt for mye for min del, kan jo bare være prog.støtten som slår inn... men litt håp har jeg da:p litt treg mage/fordøyelse har jeg også! Når vil du teste?

Back
Topp