IKM uke 51

Hjelper det om eg seier at eg ikkje kan huske at eg hadde noko særleg med symptom den gong eg vart gravid? :rolleyes: Eg hadde ein dag (må ha vore rundt 7-10 dpo) der eg hadde litt sånn menskrampefølelse som varte i underkant av ein time trur eg. Ellers var det mens murringane som kom rundt 14 dpo:joyful:
Ja! Det hjelper Ellix :joyful: Det er godt å høre det, da stiger håper litt igjen :joyful: Takk! Man hører jo generelt om mange som ikke merker det, men godt å høre det fra en av oss prøvere på symptomjakt :joyful: satser på at spiren sitter denne runden! Alle gode ting er 14 har jeg hørt :p

Ja! Det hjelper Ellix :joyful: Det er godt å høre det, da stiger håper litt igjen :joyful: Takk! Man hører jo generelt om mange som ikke merker det, men godt å høre det fra en av oss prøvere på symptomjakt :joyful: satser på at spiren sitter denne runden! Alle gode ting er 14 har jeg hørt :p
Så bra:joyful:
Har lest om så mangt: kvalme, halsbrann, hodepine, stråling i lysken, tørste, tyngde i livmorområdet, ømme pupper osv. Har hatt enkelt av dei når eg ikkje har vore gravid, altså tilfeldig, men ingen av dei når eg faktisk var gravid:happy:
Det er gjerne å banne i kyrkja, men eg trur mangen av symptomene folk har ikkje heng saman med graviditet, kun fordi det er altfor tidleg:shy:

PP14 burde absolutt vere lykkerunden:joyful:

3 dpo i dag, men jeg har ingen tro på denne runden. Har endelig lest meg opp på EL-slim og at det er fullstendig nødvendig for å kunne bli gravid, og jeg hadde mye utflod uken etter mens, men det ble aldri skikkelig slimete. I tillegg har jeg hatt småblødninger daglig siden forrige onsdag, etter samleie. Jeg har pleid å blø littegrann og det er helt normalt for meg, men jeg har aldri blødd så lenge. I tillegg var det skikkelig rødt i dag. Har ikke tro på at svømmerne har funnet slim å klamre seg til opp til eggene gjennom blodet :hilarious::inpain:

Har vært undersøkt før for dette og også med ultralyd, men som sagt er dette noe uvanlig for meg, så jeg lurer på om jeg må ta meg en legetime for å få sjekket ståa. Men det er en dørstokk å trå over, er allerede til utredning for revmatisk sykdom og mini utredes for cøliaki og laktoseintoleranse så føler vi har gått inn og ut av legekontoret daglig i det siste :hilarious:

Har lest om så mangt: kvalme, halsbrann, hodepine, stråling i lysken, tørste, tyngde i livmorområdet, ømme pupper osv. Har hatt enkelt av dei når eg ikkje har vore gravid, altså tilfeldig, men ingen av dei når eg faktisk var gravid:happy:
Det er gjerne å banne i kyrkja, men eg trur mangen av symptomene folk har ikkje heng saman med graviditet, kun fordi det er altfor tidleg:shy:

Haha! Samme her:joyful: jeg har hatt alt av symptomer i løpet av disse pp’ene og aldri vært gravid, så jeg begynner å legge mindre vekt på dem. Blir likevel alltid litt mer håpefull når jeg føler på et eller annet:p hvordan føler du deg denne gangen da?

Eneste «symptomene» jeg hadde da jeg hadde en kjemisk graviditet i sommer var at jeg var sykt trøtt, og hadde veldig ilninger/stråling i venstre lyske og lår. Men alle de andre pp’ne har jeg vel omtrent hatt alle symptomer som fins:hilarious:

Haha! Samme her:joyful: jeg har hatt alt av symptomer i løpet av disse pp’ene og aldri vært gravid, så jeg begynner å legge mindre vekt på dem. Blir likevel alltid litt mer håpefull når jeg føler på et eller annet:p hvordan føler du deg denne gangen da?
Hatt mykje her og siste halve året, men har nok berre vore progesteronet:wacky:
Har kjent bittelitt murringar innimellom og puppene er litt større, men ingen av delene er nytt i dpo-land for min del:rolleyes:
Fortsatt aaaltfor håpefull! Har liksom berre bestemt meg for at denne gongen må det gå:DNåken blenda testar får meg vel ned på bakken igjen;)

WARNING!!
Testetøsa er sluppet løs!!!
Ååå jeg falt jo såklart for fristelsen for å teste da jeg kom hjem fra jobb idag!!!! :hilarious:

Nå er den tørr, og det er skyggestrek på testen. Ser den godt på redigert bilde. At jeg ALDRI lærer!!! :facepalm:

Om jeg hadde eggløsningen kvelden da jeg hadde positiv test og hadde smerter, så er jeg 6dpo. Men går utfra at jeg kun er 5dpo...så streken er jo bare tull!
Skjønner ikke at det går an å være så tett i pappen:banghead:

Vedlegg

• 0C4F7C58-49D5-48BC-9593-870644013CF1.jpeg
    0C4F7C58-49D5-48BC-9593-870644013CF1.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 136
  • 42F28857-38B2-4FA8-A14D-6FCB52820846.jpeg
    42F28857-38B2-4FA8-A14D-6FCB52820846.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 139
Eneste «symptomene» jeg hadde da jeg hadde en kjemisk graviditet i sommer var at jeg var sykt trøtt, og hadde veldig ilninger/stråling i venstre lyske og lår. Men alle de andre pp’ne har jeg vel omtrent hatt alle symptomer som fins:hilarious:
Haha, heilt normalt:D
Kjenner du noko denne runden då? :woot:

WARNING!!
Testetøsa er sluppet løs!!!
Ååå jeg falt jo såklart for fristelsen for å teste da jeg kom hjem fra jobb idag!!!! :hilarious:

Nå er den tørr, og det er skyggestrek på testen. Ser den godt på redigert bilde. At jeg ALDRI lærer!!! :facepalm:

Om jeg hadde eggløsningen kvelden da jeg hadde positiv test og hadde smerter, så er jeg 6dpo. Men går utfra at jeg kun er 5dpo...så streken er jo bare tull!
Skjønner ikke at det går an å være så tett i pappen:banghead:

Haha! Jeg er helt lik, så jeg burde kanskje ikke le...:bored:Jeg fikk en sånn strek 7dpo på babyplan i forrige pp. Syntes den var skikkelig sterk - men det var dessverre ikke streker på testene de neste dagene. Håper du er heldigere!

Haha! Jeg er helt lik, så jeg burde kanskje ikke le...:bored:Jeg fikk en sånn strek 7dpo på babyplan i forrige pp. Syntes den var skikkelig sterk - men det var dessverre ikke streker på testene de neste dagene. Håper du er heldigere!
Skyggestreker har jeg hele tiden!! Så jeg bryr meg snart ikke lenger:wacky: Hatt sterkere skyggestreker enn dette, så dette var jo ikke nytt for meg:hilarious:

Jeg har egentlig vært litt kvalm hver kveld siden el, trodde omgangssyken var på vei, men den har ikke dukket opp. Ellers er det nada! :wacky:
Kjipt å vere kvalm, men håpar du slepp unna omgangssjuka. Det er det verste! Men trur faktisk ikkje eg har hatt det sidan barneskulen? :wideyed:

Såg no at du har starta testinga:D tenk om den streken hadde utvikla seg til noko? :rolleyes::rolleyes:

Kjipt å vere kvalm, men håpar du slepp unna omgangssjuka. Det er det verste! Men trur faktisk ikkje eg har hatt det sidan barneskulen? :wideyed:

Såg no at du har starta testinga:D tenk om den streken hadde utvikla seg til noko? :rolleyes::rolleyes:
Er bare rart, for er ikke kvalm på dagen, men når kvelden kommer så blir jeg uvel:bored: Sånn som nå er jeg småkvalm og fryser:depressed:
Hadde en skikkelig omgangssyke for ca 5 år siden, så vil gjerne slippe. Det er det verste som er!!

Ja tenk om! Men med så mange skyggestreker og PP’r så tar jeg alt med en klype salt. Men har alltids et lite håp. Har i grunnen hatt en god følelse denne runden. Men tiden vil vise:happy:

Hatt mykje her og siste halve året, men har nok berre vore progesteronet:wacky:
Har kjent bittelitt murringar innimellom og puppene er litt større, men ingen av delene er nytt i dpo-land for min del:rolleyes:
Fortsatt aaaltfor håpefull! Har liksom berre bestemt meg for at denne gongen må det gå:DNåken blenda testar får meg vel ned på bakken igjen;)
Samme her, kjenner at puppene begynner litt nå, men det gjør de ofte rundt 8 dpo, har hørt progesteronet ofte når toppen rundt da! Jeg venter med å teste til jeg er klar for å gi slipp på håpet :rolleyes: men før tr :rolleyes: jeg er ganske trøtt og blir fort sliten. Jeg er treningsinstruktør og ble drit sliten av å vise noen øvelser i stad. Men sånn er jeg også ofte i dpo-land. Ikke hver gang, men en del ganger. Jeg har lurt på om jeg kan ha opplevd kjemiske ved et par anledninger, men har ikke sett noen strek. Kan jeg ha hatt det likevel?o_O

I dag kom termometeret i posten, så til dere som temper:
Hvor temper dere? Så noen gjør det vaginalt og noen oralt? Hvilke erfaringer har dere?o_O
Er 8 dpo i morgen, men tenkte jeg kunne begynne å tempe uansett, eller er det unødvendig?

Samme her, kjenner at puppene begynner litt nå, men det gjør de ofte rundt 8 dpo, har hørt progesteronet ofte når toppen rundt da! Jeg venter med å teste til jeg er klar for å gi slipp på håpet :rolleyes: men før tr :rolleyes: jeg er ganske trøtt og blir fort sliten. Jeg er treningsinstruktør og ble drit sliten av å vise noen øvelser i stad. Men sånn er jeg også ofte i dpo-land. Ikke hver gang, men en del ganger. Jeg har lurt på om jeg kan ha opplevd kjemiske ved et par anledninger, men har ikke sett noen strek. Kan jeg ha hatt det likevel?o_O

Her er også puppene ømme, og mye murringer de siste to dagene, spennende! Jeg vet ikke helt når jeg skal begynne å teste har ingen tidligtester, så da er det kanskje ikke noe poeng.:rolleyes:
Dette med kjemisk kan jeg dessverre lite om :confused013

Er bare rart, for er ikke kvalm på dagen, men når kvelden kommer så blir jeg uvel:bored: Sånn som nå er jeg småkvalm og fryser:depressed:
Hadde en skikkelig omgangssyke for ca 5 år siden, så vil gjerne slippe. Det er det verste som er!!

Ja tenk om! Men med så mange skyggestreker og PP’r så tar jeg alt med en klype salt. Men har alltids et lite håp. Har i grunnen hatt en god følelse denne runden. Men tiden vil vise:happy:
Ja skummelt å bli for håpefull, men håpar den godfølelsen viser seg å stemme:Heartred

Ja, samme her, pleier ha mest murringar rundt den tida. Eg og har perioder der eg blir sliten av absolutt ingenting:wacky: eg har ikkje kobla det til kor i syklusen eg er, men godt mulig det skjer i dpo-land:joyful:

Det er vel sikkert alltids mulig at egget har blitt befrukta og prøvd å feste seg, men ikkje fått det til? Men ingen ekspert då det her altså:wideyed:

Okei da, så da hadde jeg etter alle solemerker el 4.des og skal være 6 dpo i dag. Men søndag hadde jeg kjempetykt el-slim og vi la inn aksjer for å sikre oss. Denne pp er første med temping, og jeg fikk aldri det berømte krysset som bekrefter el. Jeg tenkte det kom av at jeg er helt ny, at app har lite info. Men imorges da jeg la inn tempen i fertility friend (itillegg til premom som sier 6dpo) fikk jeg kryss! Den viser at el var på søndag og ikke fredag, ergo er jeg bare 3 dpo. Det kan faktisk stemme, men da prøvde kroppen med el-testene og ikke fikk til. Sånt er veldig greit å vite. Fikk ikke lagt inn aksjer etter den dagen, så får bare håpe det var nok da!

Så når jeg regner etter så blir dette feil ikm gruppe pga det. Så da får jeg tusle videre til uke 52. Ønsker dere masse lykke til alle sammen! Det var hyggelig så lenge det varte! Må nok titte innom her etter hvert også for å se om julenissen er snill i år:Heartred Håper vi alle får hyggelig nytt denne mnd!

Back
Topp