Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg husker at det gjorde ordentlig vondt når jeg fikk kontrastveske gjennom. Var kun av nysgjerrighet jeg tok det, men er så glad for at jeg gjorde det. Er ikke sikker på at egget hadde kommet gjennom der om det hadde vært befruktet. Håper at du er nært eggløsning på riktig side for din delHmmm.. ok. Jeg vet ikke om jeg tror det hjelper, men kan jo like gjerne prøve noe nytthar fått gyn time mandag, da er jeg på cd 10 og de kan se om det ser ut til å være klart for eggløsning og om det er på riktig side
håper skikkelig det er på rett side (der jeg har eggleder)! Nå har jeg akkurat hatt sånn kontrastvæske undersøkelse og da hører jeg at man kan ha et godt utgangspunkt, renset opp skikkelig inni der
![]()
![]()

Jeg tenker også å begynne på CD 10, men er enda 5 dager igjen for min delCD 9 i dag. Tenker å begynne å teste etter EL i morgen.

Jeg tenker også å begynne på CD 10, men er enda 5 dager igjen for min del![]()
Takk! Jeg skjønner deg kjempegodt. Jeg har testet etter eggløsning lenge selv om vi ikke har prøvd. De siste periodene har jeg kun testet når jeg har merket eggløsningsslim, så denne gangen vi jeg begynne tidligere for å se om den blir positiv før jeg oppdager slimet. Legg ut oppdatering når du har tatt test da!Veldig usikker denne syklusen. Forrige var på 33 dager, mens den før det var 27 dager.
Føler jeg må begynne på CD 10 for å være sikker at jeg ikke går glipp av den.
Lykke til med testing når du begynner.
Jeg husker at det gjorde ordentlig vondt når jeg fikk kontrastveske gjennom. Var kun av nysgjerrighet jeg tok det, men er så glad for at jeg gjorde det. Er ikke sikker på at egget hadde kommet gjennom der om det hadde vært befruktet. Håper at du er nært eggløsning på riktig side for din del![]()
det var skikkelig vondt. Men nå er det sikkert åpent og fint der
hvor er du i løypa?Haha! Det kan du siOm det gjorde ja! Jeg revurderte nesten hele prosjektet når jeg kom til å tenke på at en fødsel vil være enda 100 ganger mer smertefulltdet var skikkelig vondt. Men nå er det sikkert åpent og fint der
hvor er du i løypa?
Jeg var ikke forberedt på at det skulle gjøre vondt, så tror gjorde det ekstra ille, men vi kommer oss vel gjennom begge deler 
Haha! Det kan du siJeg var ikke forberedt på at det skulle gjøre vondt, så tror gjorde det ekstra ille, men vi kommer oss vel gjennom begge deler
Jeg er på CD 6 i dag. Skal kose meg i helga også starter jeg vel å teste etter eggløsning sammen med 1 luka i adventskalenderen.
Blir spennende å se om det blir en ekstra julegave i år![]()
Da er vi ganske likt i syklusen, jeg er på cd 7 i dag! Jeg dropper nok å teste El denne runden, siden jeg skal sjekke hos gyn og sette el-sprøyte. Det blir spennende! Jeg håper veldig at vi får mange koselige julegaver her inne CD10 og første EL test.
Men denne må jo være defekt? Det er jo den streken mot den grønne siden som skal være sterkest, og den andre svakere.
Får prøve å ta en ny senere i dag.
du får ta en ny ja
Jøss! Ja, den må vel være defekt? Jeg vet at teststreken skal bli sterkere enn kontrollstreken, men den skal vel ikke bli helt bortedu får ta en ny ja
![]()

Ja, ikke sant. Skulle nesten tro kontrollstreken og test-streken hadde byttet plass.![]()
Ja, det var nok litt overraskende med den smertenDa er vi ganske likt i syklusen, jeg er på cd 7 i dag! Jeg dropper nok å teste El denne runden, siden jeg skal sjekke hos gyn og sette el-sprøyte. Det blir spennende! Jeg håper veldig at vi får mange koselige julegaver her inne
Det hadde vært skikkelig stas!!!

Virkelig spennende for deg da! Håper det er det som skal til for å få det til for din del
Jeg synes bestandig at adventstida er så fin, men med all usikkerhet rundt julefeiring dette året, så klarer jeg ikke helt å glede meg til jul. Da er det ekstra fint å kunne bruke litt av hjernekapasiteten på prøving fremfor å tenke på hvordan jula blir. Og om jeg skulle bli gravid så bryr jeg meg nesten ikke om hvor og med hvem jula blir feira. Da blir det den beste jula uansett![]()
Det er sant! Hele dette covid-året har det egentlig vært fint å ha et sideprosjekt å fokusere på
selv om det har vært noen nedturer, så er det jo et koselig fokus! Jeg håper virkelig du får den beste julen og julegavenTakk for fine ordSå fine, fornuftige og koselige tanker du gjør degDet er sant! Hele dette covid-året har det egentlig vært fint å ha et sideprosjekt å fokusere på
selv om det har vært noen nedturer, så er det jo et koselig fokus! Jeg håper virkelig du får den beste julen og julegaven
![]()
Helt enig! Har aldri sett noe så rart![]()
Takk for fine ord
Har vært noen runder med å prøve å snu negativ tankegang, men må til noen ganger for å ikke gå helt i kjelleren vi har jo ikke prøvd så lenge, men vi har hatt mange runder for å komme dit at vi faktisk begynte å prøve, så det har virkelig vært en tålmodighetsprøve å komme til dette punktet. Håper at jeg ikke trenger like mye tålmodighet nå som prøvingen er i gang.
Så tenker jeg at begge deler er lov fremover, det får gå litt opp og ned! Jeg håper også at du ikke må være tålmodig så mye lenger
glad for å høre at du kom deg gjennom og til der du er nå, i det spennende prøve-prosjektet!Tok en ny tidligere i kveld. Den så mer «normal» ut.
Ser ut som det er en stund til EL enda.