** IKM UKE 51 **

Syyyykt vonde pupper...... Jeg har ikke lyst å bli lurt, så holder meg rolig. Men føles akkurat likt nå som sist pp, da hadde jeg kjemisk.
Varm i hodet, temp på 37,2 (pleier ligge på 36,5), murringer og ømme boobs ;)
Hååååååper......❤️
Sniker fra august, måtte bare kommentere dette med temperatur...Både nå og da jeg ble gravid tidligere i høst (endte med sa) var det kanskje tydeligste symptomet at jeg var så mye varmere, særlig på kveldene. Ligger da vanligvis på 37,2-37,3, men nå var det opptil 37,8 på målingene. Følte meg veldig varm i ansiktet også. Så krysser fingrene for at det er et godt tegn for deg:)

Sniker fra august, måtte bare kommentere dette med temperatur...Både nå og da jeg ble gravid tidligere i høst (endte med sa) var det kanskje tydeligste symptomet at jeg var så mye varmere, særlig på kveldene. Ligger da vanligvis på 37,2-37,3, men nå var det opptil 37,8 på målingene. Følte meg veldig varm i ansiktet også. Så krysser fingrene for at det er et godt tegn for deg:)
Åh, håååååper det stemmer! ❤️
Er bare 7dpo, men de siste to kveldene har jeg hatt temp på 37,2-37,5. Følt meg skikkelig varm, og rød i ansiktet.

Det hørtes ikke greit ut! Men så lenge det er spermier som lever så vil dere bli gravide :) Det er enda tidlig å testa, så ikke gi opp enda ❤️
Vi har jo også blitt gravid en gang, men mistet, så jeg tviler ikke at vi klarer det i hvert fall tre ganger til :)

Med minimale normale verdier har man 40 mln x 0,25 = 10 mln raskt progressive spermier.
Med sine avvik, har samboeren min 106 mln x 0,19 = 20 mln raskt progressive spermier. Så det er definitivt håp.

Har nå kjøpt kosttilskudd som skal forbedre sperm motilitet. Håper at det gir utslag om 2-3 mnd.

9 dpo og negativ test. Fikk resultater av samboerens ny sædprøve. Etter 6 mnd. med C, E, D, sink og selen har ikke sæden blitt bedre. Det er bare 19% raske spermier (normalt mer enn 25%), men antallet kompenserer litt (52 mln mot normalt mer enn 20 mln per ml).
Så jeg tipper det er dette som er årsaken til at det tar så lang tid. Altså, han har ingen problemer for så vidt, men andre menn har jo mye bedre resultater.

Gynekologen kalte oss begge inn til samtalen. Skal se hva hun har å si.

Som noen kanskje husker, så sendte hun meg så å si vekk ved å si at hun ikke kan gjøre noe fordi begges resultater er fine.

Håper virkelig dere får hjelp da! I hvertfall når dere nå har fått bevis på at det er et element der som vanskeliggjør unnfangelse. Krysser fingrene for dere! <3

Åh, håååååper det stemmer! ❤️
Er bare 7dpo, men de siste to kveldene har jeg hatt temp på 37,2-37,5. Følt meg skikkelig varm, og rød i ansiktet.
Jeg og!!! Føler ansiktet koker, men fryser ellers! Pyjamas, dyne og to pledd når jeg legger meg!! Får håpe det er et tegn!

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal teste i morgen eller ikke. Sikkert ikke lurt, siden jeg bare er 8DPO i morgen :o

Ja, må nok ta en test i morgen. Men det blir på ettermiddagen uansett. Har ikke konsentrert nok urin på morgenen :o

Ja, må nok ta en test i morgen. Men det blir på ettermiddagen uansett. Har ikke konsentrert nok urin på morgenen :o
Jeg er med på å teste i morgen :)

Usj.. Har en dårlig følelse. Lite smerter i pupsa, Ingenting på gang av smerter i magen, ingen spotting.. Ingenting å rapportere.

Litt cranky i dag kanskje, og relativt høy temp (0,8 grader over minstemåling, men dette er første hele syklus med temping).. Mister litt motet jeg..

Venter mensen 20-22 desember

10 dpo og negativ test.

Prøver å ikke være på symptomjakt denne mnd, men i dag føler jeg meg veldig oppblåst og har ømme brystvorter. Men det kan jo være alt mulig, har skjedd før også! :P

Har så troa hver kveld, for da har jeg masse symptomer. Men på morgenen har jeg ingen, så da tenker jeg at det ikke har lykkes denne gangen :o Noen andre som kjenner det samme??

Back
Topp