Nimmelim
Glad i forumet
Da er det sikkert for tidligAner ikke dpo, kan være alt i fra 6-10 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det sikkert for tidligAner ikke dpo, kan være alt i fra 6-10 dpo.
Det sier vel vi alle"Denne perioden skal jeg være flink og ikke lete etter symptomer!" Sitat meg selv dagen etter inseminasjon! Men så feil man kan ta, hoppa rett på lete-etter-symptom-toget gitt!! Har egentlig en veeeldig dårlig følelse denne gangen, så vi får se! Forrige periode var jeg så sikker på at det hadde klaffa, fullt opp med symptomer, men ingen positiv test og tanta kom to dager før tida!! Blir noen spennende dager fremover, 5 dpo i dag!
Haha! Da er vi to!Haha! Kan jeg bruke unnskyldning "symptom" for at jeg spiste to desserter i dag?![]()
Satser på det. Fortsetter testingen i morgenDa er det sikkert for tidlig![]()
Da satser vi på mange førjulsspirer her inne i desember![]()
*Mandag 14*
*Tirsdag 15*
LilleØnskeSpire, pp7
Ønskespise, pp3
Bare meg =o)
Fajomo
Tr0llmor
*Onsdag 16*
Shio, pp2
Emely2016, pp5
Minti
Fjelldronning
*Torsdag 17*
Symaskin, pp11
Amahel, pp 5
Chanett, pp12
Nimmelim, pp3
AnnB_ , pp1
Utolmodigemeg, pp4
*Fredag 18*
CCmil, pp3
Emilie89, pp4
Lillemy_._
*Lørdag 19*
matrosfrue, pp6
*Søndag 20*
Fjellrose, pp4
Skjærepåtunet, pp4
BabyG, pp6
Frøkenvims
*TR*
*GRAVID![]()
*
Syyyykt vonde pupper...... Jeg har ikke lyst å bli lurt, så holder meg rolig. Men føles akkurat likt nå som sist pp, da hadde jeg kjemisk.
Varm i hodet, temp på 37,2 (pleier ligge på 36,5), murringer og ømme boobs![]()
Hååååååper......![]()
Er bare 6dpo, så en test slår nok ikke utÅjåjåj!! Da bør jo test slå ut, om kroppen får symptomer som reaksjon på hcg??Test?
![]()
Nå er tempen på 37,5. Er så varm i hodet
Slo ut som feber på temp.måleren
Når synker tempen igjen om TR kommer? Rett før? Eller når hun har ankommet?
Hos meg bruker tempen å synke i god tid før ikm! Opptil 4-5dager!Nå er tempen på 37,5. Er så varm i hodet
Hos meg har tempen sunket på morgenen da jeg får tr. Usikker på om det er det vanlige daNå er tempen på 37,5. Er så varm i hodet
9 dpo og negativ test. Fikk resultater av samboerens ny sædprøve. Etter 6 mnd. med C, E, D, sink og selen har ikke sæden blitt bedre. Det er bare 19% raske spermier (normalt mer enn 25%), men antallet kompenserer litt (52 mln mot normalt mer enn 20 mln per ml).
Så jeg tipper det er dette som er årsaken til at det tar så lang tid. Altså, han har ingen problemer for så vidt, men andre menn har jo mye bedre resultater.
Gynekologen kalte oss begge inn til samtalen. Skal se hva hun har å si.
Som noen kanskje husker, så sendte hun meg så å si vekk ved å si at hun ikke kan gjøre noe fordi begges resultater er fine.