** IKM UKE 51 **

Ser lite og ingenting på testen i dag. Så mandagens test var definitivt en skyggestrek.
ImageUploadedByBV Forum1449730112.460728.jpg

Har så troa hver kveld, for da har jeg masse symptomer. Men på morgenen har jeg ingen, så da tenker jeg at det ikke har lykkes denne gangen :o Noen andre som kjenner det samme??

Mine vanlige sympt kommer og går, uten noe mønster :) Er som regel tilstede hele tiden, men dette er jo da pms hos meg ;)

Da ble vi henvist til IVF. Kan vel melde meg ut herfra.

Hæ, er det ikke en strek til venstre da?:)

Nå måtte jeg hente testen frem i dagslys, og ja, jeg ser strek! Måtte redigere for å få frem på bilde. Meeen, jeg har jo tidligere fått strek på disse uten at de er blitt sterkere. Men guu, jeg går på hver gang, og håpet blir vekket ❤️ bare å vente å se fremover gitt. Hater at jeg begynte å teste såå tidlig da det enda er fare for at det evt slipper taket før ikm :(

ImageUploadedByBV Forum1449744045.317405.jpg

Last edited:
Har så troa hver kveld, for da har jeg masse symptomer. Men på morgenen har jeg ingen, så da tenker jeg at det ikke har lykkes denne gangen :o Noen andre som kjenner det samme??
Har det akkurat likt. Mye murringer, stikninger og lignende på kveldene. Men om morgenen kjenner jeg ingenting.

Hmmm. Puppene er fortsatt vanlig størrelse og ikke ømme. De blir alltid dobbel størrelse og ømme uken før mens! Hmmm.... Forsåvidt teit siden vi skal ha festlig lag lørdag å hadde vært greit med større pupper for anledningen :-D

Nå måtte jeg hente testen frem i dagslys, og ja, jeg ser strek! Måtte redigere for å få frem på bilde. Meeen, jeg har jo tidligere fått strek på disse uten at de er blitt sterkere. Men guu, jeg går på hver gang, og håpet blir vekket ❤️ bare å vente å se fremover gitt. Hater at jeg begynte å teste såå tidlig da det enda er fare for at det evt slipper taket før ikm :(

Vis vedlegget 150442
Ser streken hvertfall :)

Så mye for den viljestyrken :p 8 dpo i dag og jeg åpnet nettopp en test :p

Men er det virkelig en strek der? Eller er jeg så forskrudd i hodet at jeg ser syner? Kan da umulig være sant? Så tidlig?! :eek: Bilde er tatt innen fristen. Tok å presset ut noen nye dråper like etter bilde for å teste med en test til. Men den ble ikke så sterk. Er strek på den å, men redd alt bare er skyggestreker :( skal fortsette å teste fremover, så jeg tar ikke denne testen på alvor :p

Vedlegg

• SI_20151210_154550.jpg
    SI_20151210_154550.jpg
    91,3 KB · Visninger: 88

Men er det virkelig en strek der? Eller er jeg så forskrudd i hodet at jeg ser syner? Kan da umulig være sant? Så tidlig?! :eek: Bilde er tatt innen fristen. Tok å presset ut noen nye dråper like etter bilde for å teste med en test til. Men den ble ikke så sterk. Er strek på den å, men redd alt bare er skyggestreker :( skal fortsette å teste fremover, så jeg tar ikke denne testen på alvor :p
Der er definitivt en strek der! :D

Var jo kjempefin strek jo!!! ❤️

Back
Topp