Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så troa hver kveld, for da har jeg masse symptomer. Men på morgenen har jeg ingen, så da tenker jeg at det ikke har lykkes denne gangenNoen andre som kjenner det samme??
Lykke til!!!!Da ble vi henvist til IVF. Kan vel melde meg ut herfra.
Lykke til <3Da ble vi henvist til IVF. Kan vel melde meg ut herfra.
Da ble vi henvist til IVF. Kan vel melde meg ut herfra.
Hæ, er det ikke en strek til venstre da?
Hæ, er det ikke en strek til venstre da?![]()
Det trenger da vel ikke bety noe?! Symptomer kan variere iløpet av dagen, trenger ikke være negativt!!Har så troa hver kveld, for da har jeg masse symptomer. Men på morgenen har jeg ingen, så da tenker jeg at det ikke har lykkes denne gangenNoen andre som kjenner det samme??
Har det akkurat likt. Mye murringer, stikninger og lignende på kveldene. Men om morgenen kjenner jeg ingenting.Har så troa hver kveld, for da har jeg masse symptomer. Men på morgenen har jeg ingen, så da tenker jeg at det ikke har lykkes denne gangenNoen andre som kjenner det samme??
Ømme bryst, murringer, høy temp, glovarm i hodet, fryser hver ettermiddag, opp å tisse på natta...Det trenger da vel ikke bety noe?! Symptomer kan variere iløpet av dagen, trenger ikke være negativt!!
Hvilke symptomer har du da?
Ser streken hvertfallNå måtte jeg hente testen frem i dagslys, og ja, jeg ser strek! Måtte redigere for å få frem på bilde. Meeen, jeg har jo tidligere fått strek på disse uten at de er blitt sterkere. Men guu, jeg går på hver gang, og håpet blir vekketbare å vente å se fremover gitt. Hater at jeg begynte å teste såå tidlig da det enda er fare for at det evt slipper taket før ikm
![]()
Vis vedlegget 150442
Der er definitivt en strek der!Så mye for den viljestyrken8 dpo i dag og jeg åpnet nettopp en test
![]()
Men er det virkelig en strek der? Eller er jeg så forskrudd i hodet at jeg ser syner? Kan da umulig være sant? Så tidlig?!Bilde er tatt innen fristen. Tok å presset ut noen nye dråper like etter bilde for å teste med en test til. Men den ble ikke så sterk. Er strek på den å, men redd alt bare er skyggestreker
skal fortsette å teste fremover, så jeg tar ikke denne testen på alvor
![]()
Jeg synes jeg ser no
Var jo kjempefin strek jo!!!Så mye for den viljestyrken8 dpo i dag og jeg åpnet nettopp en test
![]()
Men er det virkelig en strek der? Eller er jeg så forskrudd i hodet at jeg ser syner? Kan da umulig være sant? Så tidlig?!Bilde er tatt innen fristen. Tok å presset ut noen nye dråper like etter bilde for å teste med en test til. Men den ble ikke så sterk. Er strek på den å, men redd alt bare er skyggestreker
skal fortsette å teste fremover, så jeg tar ikke denne testen på alvor
![]()