** IKM UKE 51 **

Jeg har jo ikke truffet faren til mine barn før jeg var nesten 29 år. Vi begynte i alle fall prøving etter 2 år sammen. Mange trenger flere år for å satse på hverandre.
Samboeren er 36 og forstår ikke hvorfor man skal kommentere alderen. At vennene hans har barn på 15-11 år, ser han ikke :)
Det er sant! :) Jeg er jo glad for at vi har ventet for vi har ikke vært klare før nå heller :) Men vil bare at det skal skje SNART! :D

Jeg er 26 og har ingen barn fra før.

ImageUploadedByBV Forum1449247001.160125.jpg

Har vi flaks, var denne positiv igår og dette er el dagen. Da traff vi iallefall godt i går med aksjer. :)

Samme her! :p Jeg har også sagt til meg selv at jeg skal IKKE kjenne etter om jeg har noen symptomer denne pp og heller ikke teste tidlig. Spent på hvordan det vil gå for å si det sånn :rolleyes:
Haha! Jeg og! Vi får se hvordan det går når testinga er i gang her inne :P men symptomer skal jeg virkelig prøve å ikke se etter denne gangen! Jeg har "hatt" ALLE :P

Da satser vi på mange førjulsspirer her inne i desember :)

*Mandag 14*

*Tirsdag 15*
Emilie89, pp4
LilleØnskeSpire, pp7

*Onsdag 16*
Shio, pp2
Emely2016, pp5
Minti

*Torsdag 17*
Symaskin, pp11
Amahel, pp 5
Chanett, pp12
Nimmelim, pp3
AnnB_ , pp1

*Fredag 18*
Utolmodigemeg, pp 4
CCmil, pp3

*Lørdag 19*
matrosfrue, pp6

*Søndag 20*
Fjellrose, pp4
Skjærepåtunet, pp4
BabyG, pp6

*TR :( *

*GRAVID ❤️ :)*

Nå er jeg i DPO land og IKM ble flyttet litt i følge kalkulatoren, til 18.12! Endrer du? :)

Nå ble el testene svakere igjen, så jeg har nok hatt el onsdag/torsdag tipper jeg. Men umulig å vite, får bare vente å se :)

Nå ble el testene svakere igjen, så jeg har nok hatt el onsdag/torsdag tipper jeg. Men umulig å vite, får bare vente å se :)

Nei, jeg må tenke litt lenger her, el var fredag må jeg gå utifra, med tanke på tolking av testene. Får endre litt på ikm lista :) og 2 dpo idag da.. Kanskje :P

Back
Topp