Høres ganske likt ut som her.Jeg hadde ikke monsterblødning heller. Helt vanlig mens, men varte lengre, spottet lenge før og etter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ganske likt ut som her.Jeg hadde ikke monsterblødning heller. Helt vanlig mens, men varte lengre, spottet lenge før og etter.
Oi, ser ut som EL er på vei hos degFikk for meg at jeg ville teste i dag. Har ikke testet etter EL denne måneden. Tror EL var mandag, tirsdag eller onsdag. Har hatt ømme nippler fra tirsdag. På EL-testen i dag var streken sterkere enn jeg hadde trodd og G-testen var blenda(legger jeg godviljen til kan jeg kanskje skimte noe). Vis vedlegget 149708
Store følsomme bryster siden EL. Har det slikt hver mnd. Så egentlig ingen symptomer.Hvilke symptomer har dere? jeg har ømme brystvorter og en rar/øm følelse i livmorsområde.
Hehe, ingen poeng i å dele symptomer for min del. Alt det andre kan relatere til graviditet har jeg ALLTID mellom el og ikm![]()
Samme her...Hehe, ingen poeng i å dele symptomer for min del. Alt det andre kan relatere til graviditet har jeg ALLTID mellom el og ikm![]()
Samme her...![]()
Samme her..bare teasing..
Utrolig kjipt! Men så slipper vi i det minste den der: "hmm, DETTE er nok et sikkert tegn!", for så å bli skuffet iiigjeen![]()
Vel.. Ja. Dette er første syklus hvor jeg er klar over det da, så det er jo litt deilighar vært veldig slitsomt tidligere.. Har selvfølgelig aldri vært oppmerksom på disse symptomene før etter vi begynte å prøve! :s
Ganske sikker på at jeg ikke hatt hatt alt dette her før vi ble prøvere, menmen og jaja![]()
Samme her!Hehe, ingen poeng i å dele symptomer for min del. Alt det andre kan relatere til graviditet har jeg ALLTID mellom el og ikm![]()
Er sant det. Ca 20% sjanse hver syklus. Men du vet, kaster du terningen nok får du en sekser til slutt! Eller på første kast! Det er jo langt fra umulig, og en 20% sjanse er faktisk ganske storÆsj, jeg leste en kjip greie: at å prøve å bli gravid er som å kaste en terning og prøve å få et bestemt tall, du må kaste en del ganger før du treffer riktig!ikke akkurat oppløftende nå i DPO-verden, skjønner ikke hvorfor jeg skal Google meg borti alt mulig..
får håpe noen av oss kaster riktig denne gangen da!
![]()
Nå blir det femte kastet!Er sant det. Ca 20% sjanse hver syklus. Men du vet, kaster du terningen nok får du en sekser til slutt! Eller på første kast! Det er jo langt fra umulig, og en 20% sjanse er faktisk ganske storsett i sammenheng med andre ting..
Må ærlig innrømme at jeg har spretta to allerede..! Haha.. En under EL.. Bare for å være sikker, vetu. Også en i morgest selv om jeg VET at det er for tidlig.. Alle blendahvite, men det er jeg jo vant tilNår tenker dere å begynne å teste?
Nå blir det femte kastet!bare å håpe på flaksen da! (og jeg veit at folk prøver helt sjukt mye lenger og at jeg ikke skal klage egentlig altså!)
5 DPO, ingen symptomer...
Di begynte på akkurat denne dagen sist pp når jeg hadde kjemisk. Så håpet jeg skulle kjenne noe i dag. Noen andre som kjenner på noe?