** IKM UKE 51 **

30 og han er 28, vi har ingen fra før av. Her ble det lite sengekos i uka her pga han ødela hånda si og ikke var så mobil :-P

Jeg som ikke skulle teste denne gang hadde et svakt øyeblikk og kjøpte pakke med både el og g tester :-P
Først trodde jeg el var i går. Men det kan se ut som den kommer i morgen heller.
Så jeg er glad jeg testa likevel nå :-)
Her blir det action og aksjesetting i kveld!
01bffda08e791fa2c0ab7be770874509

VI er 31 og 35. Ingen av oss har barn fra før.
Prøvde sex hver dag for 2 mnd siden (5 dager på rad). Han var ivrig fordi jeg da brukte CB indikator og han fulgte med. Han ble sliten, han :)
Denne gangen fant jeg Intercourse Timing Calculator, så vi brukte en av anbefalte skjemaene der. Kanskje det er interessant for noen også.

VI er 31 og 35. Ingen av oss har barn fra før.
Prøvde sex hver dag for 2 mnd siden (5 dager på rad). Han var ivrig fordi jeg da brukte CB indikator og han fulgte med. Han ble sliten, han :)
Denne gangen fant jeg Intercourse Timing Calculator, så vi brukte en av anbefalte skjemaene der. Kanskje det er interessant for noen også.
Godt å vite at det er flere som er over 30, kjenner at det har stresset meg litt! Har så mange venninner som fikk i 20 årene, hvor de ikke prøvde en gang! Det var bare "oi! Der var vi gravide ja!" på første forsøk eller ved å ha glemt å ta en pille gjerne. Og nå når det tar litt tid kjenner jeg at jeg burde kanskje ha begynt før, men nå er det jo en gang sånn her og det er jo ikke noe å gjøre noe med! Går vel til slutt vel?! :)

Godt å vite at det er flere som er over 30, kjenner at det har stresset meg litt! Har så mange venninner som fikk i 20 årene, hvor de ikke prøvde en gang! Det var bare "oi! Der var vi gravide ja!" på første forsøk eller ved å ha glemt å ta en pille gjerne. Og nå når det tar litt tid kjenner jeg at jeg burde kanskje ha begynt før, men nå er det jo en gang sånn her og det er jo ikke noe å gjøre noe med! Går vel til slutt vel?! :)
Jeg har jo ikke truffet faren til mine barn før jeg var nesten 29 år. Vi begynte i alle fall prøving etter 2 år sammen. Mange trenger flere år for å satse på hverandre.
Samboeren er 36 og forstår ikke hvorfor man skal kommentere alderen. At vennene hans har barn på 15-11 år, ser han ikke :)

Back
Topp