** IKM UKE 51 **

Hadde el CD 17 forrige mnd, og hvis den kommer samme denne mnd kommer mannen hjem samme dag som jeg har el. Er det for sent å kun legge inn aksjer samme dag som el? Krysser fingrene for at el ikke dukket opp tidlig (har ustabile sykluser).

Kjører på når dere kan! Krysser fingrene! :)

Skal definitivt teste etter el neste måned. Er så bekymret over at el har vært og vi gikk glip av den. Hjelper ikke at jeg leser at sæden kan leve i 2 timer på ufertile dager...

Melder meg inn her :)
Venter på EL, men har ikke peiling når den kommer. Har tatt dobbel pergo og er på CD15 i dag. Regner med EL kommer i løpet av uka, så bare vent med å føre opp IKM på meg.

Slim med blodtråder i går kveld og i dag tidlig. Da er EL rundt disse dagene nå. Rett etter planen. Håper at denne gangen blir vår pp :greet008

Slim med blodtråder i går kveld og i dag tidlig. Da er EL rundt disse dagene nå. Rett etter planen. Håper at denne gangen blir vår pp :greet008
Åh, så spennende! Her har monitoren gått over på "Høy", så da nærmer det seg for meg og! :) krysser fingrene sånn for denne gangen! Tenk så fin julegave!

Det kan nesten virke som om EL er i dag. Egentlig kalkulert til Onsdag. Har aldri hatt en så sterk respons på EL-testen før. Men jeg har lest at den skal være like sterk som, eller sterkere enn kontrollstreken. Hva tror dere?
20151130_151919.jpg

Det kan nesten virke som om EL er i dag. Egentlig kalkulert til Onsdag. Har aldri hatt en så sterk respons på EL-testen før. Men jeg har lest at den skal være like sterk som, eller sterkere enn kontrollstreken. Hva tror dere?
Vis vedlegget 148387
Hvis testen er fra i dag, så er EL i morgen.

Jeg har holdt meg unna forumet litt i det siste, det ble visst litt for mye fokus på testing og alt mulig. Og samt med flytting så ble det BARE stress.
Første syklus etter overtakelse på leilighet og andre syklus etter at jeg sluttet å teste/holde meg borte fra forum hadde jeg en dag lengre lutealfase.. hehe.

Prøver meg igjen, PP6 tror jeg, mistet litt oversikten. IKM 20. desember

Vis vedlegget 148387

Positiv EL-test viser jo at du har EL mest sannsynlig i løpet av 12-48 timer. Så tirsdag/onsdag er kanskje rett.

Er så spent hva EL-testen viser i ettermiddag :)
Har vondt for å sette meg ned, nyse og hoste. Verker i høyre side. Så håper egget slipper :)

Det ante meg ja..pergo-EL. Fytti, så smertefullt!!! Blir nok ikke særlig behagelig med innlegg av aksjer i dag. Men, men..må man så må man ;)
ImageUploadedByBV Forum1448971778.899277.jpg

Da satser vi på mange førjulsspirer her inne i desember :)

*Mandag 14*

*Tirsdag 15*
Emilie89, pp4
LilleØnskeSpire, pp7

*Onsdag 16*
Shio, pp2
Emely2016, pp5

*Torsdag 17*
Symaskin, pp11
Amahel, pp 5
Chanett, pp12
Nimmelim, pp3
AnnB_ , pp1

*Fredag 18*
Utolmodigemeg, pp 4
CCmil, pp3

*Lørdag 19*
matrosfrue, pp6

*Søndag 20*
Fjellrose, pp4
Skjærepåtunet, pp4

*TR :( *

*GRAVID ❤️ :)*
Tipper EL i morgen, så jeg kan settes opp på IKM onsdag 16.12.

Aksjer lagt inn...og det var FORFERDELIG ubehagelig :o
Kunne jo ikke vise det til mannen, måtte bare bite tenna sammen ;) Håper på negativ EL-test igjen i morgen!!

Aksjer lagt inn...og det var FORFERDELIG ubehagelig :o
Kunne jo ikke vise det til mannen, måtte bare bite tenna sammen ;) Håper på negativ EL-test igjen i morgen!!

Offameg! Alt man gjør for å få det til :P Da blr det være verdt d! Gleder meg til å følge dere i dpo land!

Back
Topp