** IKM UKE 51 **

Da satser vi på mange førjulsspirer her inne i desember :)

*Mandag 14*

*Tirsdag 15*

*Onsdag 16*
Shio, pp2
Emely2016, pp5

*Torsdag 17*
Symaskin, pp11
Amahel, pp 5
Chanett, pp12
Nimmelim, pp3

*Fredag 18*
Utolmodigemeg, pp 4

*Lørdag 19*
matrosfrue, pp6

*Søndag 20*

*TR :( *

*GRAVID ❤️ :)*
Vil du sette meg inn på søndag den 20? :-)

Det blir pp 4 :-)

Har egentlig syklus på 28 dager, men fikk plutselig en skikkelig lang syklus denne måneden (trodde jo jeg da var gravid) , så fant ut at jeg egentlig skal ha IKM uke 49 ut i fra det:nailbiting: EL er nok over da for meg om om jeg bare fikk et lite hopp i syklusen..... har ikke :love022rundt EL fordi jeg trodde/ gikk ut i fra at EL var i løpet av neste uke, så det blir nok ikke noe baby denne PP :banghead: da blir det PP6.

Åh, så kjedelig da :( skal fjerne deg fra lista.. (D var visst gjort allerede ja :P )

Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett på kalenderen i dag bare for å få bekreftelse på at; ja, det er fremdeles 4-8 dager igjen til EL.. *utålmodig*.. I hvertfall når man akkurat har fått hilse på nyfødt familiemedlem. Klyyyynk..

Ventetiden går faktisk bittelitt fortere når jeg tar el-tester med monitoren! Den har spurt etter tester siden dag seks så da har jeg noe å holde på med frem til el sniker seg på (forhåpentligvis) :)

Ventetiden går faktisk bittelitt fortere når jeg tar el-tester med monitoren! Den har spurt etter tester siden dag seks så da har jeg noe å holde på med frem til el sniker seg på (forhåpentligvis) :)

Gleder meg litt til beste pp når jeg får min monitor :) men ellers er det sykt digg å ikke tenke på dette med testing, kjenner det ikke en plass. Skal bare ha regelmessig sex og masse kos :D

Ikm 15.12 pp4

Jeg tror jeg fant masse EL-slim i går kveld. EL er beregnet om 2-4 dager. Nesten umulig at det blir tidligere. Pluss jeg sov borte, så jeg håper at aktivitetene fra i dag og utover skal dekke den feritle fasen.

Jeg tror jeg fant masse EL-slim i går kveld. EL er beregnet om 2-4 dager. Nesten umulig at det blir tidligere. Pluss jeg sov borte, så jeg håper at aktivitetene fra i dag og utover skal dekke den feritle fasen.

Jeg har kalkulert EL på Fredag, men tror også jeg fant masse EL-slim. Og EL - Test er ganske negativ. *forvirra*

Jeg har kalkulert EL på Fredag, men tror også jeg fant masse EL-slim. Og EL - Test er ganske negativ. *forvirra*
Det er mjulig el slim varer i flere dager. Tenker også at det er noe for tidlig for EL nå.

Mitt fertile vindu åpner seg egentlig ikke før Tirsdag, men.. Det er vel aldri 100% forutsigbart. Er vel bare å stå på og håpe på det beste! ;p
Jeg er i det fertile vinduet nå. Allikevel tenker jeg at hadde jeg vist at EL kom tidligere, så hadde jeg blitt mer aktiv. Urgh. Hvorfor bestemte jeg meg å slutte med el-testing denne mnd? Det er jo mer stress enn å teste og vite alt =)

Hadde el CD 17 forrige mnd, og hvis den kommer samme denne mnd kommer mannen hjem samme dag som jeg har el. Er det for sent å kun legge inn aksjer samme dag som el? Krysser fingrene for at el ikke dukket opp tidlig (har ustabile sykluser).

Back
Topp