** IKM UKE 51 **

Offameg! Alt man gjør for å få det til :P Da blr det være verdt d! Gleder meg til å følge dere i dpo land!
Har også vært helt sinnsykt øm og smertefull under EL denne syklusen håper at aksjene får full uttelling denne gang !
Følelsen var som indre blåmerker :o
Håper vi slipper i morgen. Hehe, høres fælt ut ;)
Håper vi klarer det alle sammen!! Krysser fingrene! :)

Da sitter jeg på flyet til Køben etter positiv ELtest i går, forventet el i morgen egentlig, så blir spennende å se om det klaffer denne gangen!! *krysser fingrene*

Da sitter jeg på flyet til Køben etter positiv ELtest i går, forventet el i morgen egentlig, så blir spennende å se om det klaffer denne gangen!! *krysser fingrene*
Så spennende!!! Masse lykke til :)
Men er ikke EL i dag når du hadde positiv test i går? Eller?

Så spennende!!! Masse lykke til :)
Men er ikke EL i dag når du hadde positiv test i går? Eller?
Takk!Håper på det ja! Ut i fra mine beregninger skulle jeg ha el i morgen, på en 28 dagers syklus, men forrige måned var den bare 27 dager så ut i fra det stemmer det med i dag! :)

Jaja, at jeg ikke skulle teste kan jeg bare glemme, spesielt når det kommer til EL! ventet el til helga jeg, men har hatt el smerter på andre dagen nå, og jeg som ikke har tester :P Så nå er det bestilt tester i hauer og lass gitt!

Har nå lagt inn aksjer lørdag, søndag og tirsdag. Har ikke brukt tester, men i følge kalendermetoden kunne EL vært mellom lørdag og onsdag. I følge EL slim og mine observasjoner, så hadde jeg EL på mandag. Satser at det stemmer.
Da må IKM flyttes til den 15. desember.

Jeg fikk positiv på EL i forgårs. Var den siste strimmelen min, så fikk ikke testa i går. Kom nye i posten i dag, og den er fremdeles klart positiv?!

Har hatt mye smerter denne syklusen. Svært øm i magen og ekstra sensitiv for trykk på h. side. Noen som har opplevd liknende?
Har hatt smertefulle cyster ved et par anledninger før, så mistenker at det kan være noe i den duren....? Kanskje det gjør at egget ikke får sluppet?

Der var den ja! :) det er ganske gøy med den faktisk! Har ikke fått max enda, men det skal etter mine egne beregninger være i morgen! Lurer på om monitoren er enig☺️

Spennende! Er det din første gang med monitoren? Har hørt at man da bør teste med annen el test vedsiden av da monitoren ofte ikke vil få max første gang. Usikker på om det stemmer men jeg tror jeg vil gjøre det :)

Jeg fikk positiv på EL i forgårs. Var den siste strimmelen min, så fikk ikke testa i går. Kom nye i posten i dag, og den er fremdeles klart positiv?!

Har hatt mye smerter denne syklusen. Svært øm i magen og ekstra sensitiv for trykk på h. side. Noen som har opplevd liknende?
Har hatt smertefulle cyster ved et par anledninger før, så mistenker at det kan være noe i den duren....? Kanskje det gjør at egget ikke får sluppet?

Kanskje el bare er lang denne mnd? Jeg kan ha flere dager med vond mage rundt el.. Usikkert ellers hva det kan være. Eneste jeg vet at når jeg var hos gyn fortalte jeg henne om at jeg ofte fikk veldig vondt og trykk på venstre side, hun sa ingenting så galt ut hos meg, men at det mest sannsynlig var luft/full tarm :)

Hadde el i går, onsdag. Men fikk dessverre ikke lagt inn noen aksjer :/ finnes det likevel et håp om at de aksjene vi la inn søndags natta kan ha overlevd så lenge? Ble smått skuffet da vi ikke fikk lagt inn noen i går eller dagene før der :/

Hadde el i går, onsdag. Men fikk dessverre ikke lagt inn noen aksjer :/ finnes det likevel et håp om at de aksjene vi la inn søndags natta kan ha overlevd så lenge? Ble smått skuffet da vi ikke fikk lagt inn noen i går eller dagene før der :/
3 dager er helt innafor. Spermiene lever i 2-5 dager i hvert fall.

Desperat som jeg er, ventet jeg på at mannen skulle komme hjem fra jobb. Kl 03.00 var han hjemme. Vi fikk lagt inn aksjer, flinke mannen etter 12 timer på jobb og reise.. Nå har vi lagt inn aksjer for 5,4,2 og 1 dag siden og håper at det holder :)
ImageUploadedByBV Forum1449124189.864913.jpg

Spennende! Er det din første gang med monitoren? Har hørt at man da bør teste med annen el test vedsiden av da monitoren ofte ikke vil få max første gang. Usikker på om det stemmer men jeg tror jeg vil gjøre det :)
Ja, jeg har lest det samme, men jammen ble det ikke max i dag! Wii! ☺️ så da slipper jeg ekstra strimler! Og aksjer både i går og i dag så da har vi iallefall truffet riktig denne gangen! Det er veldig deilig å vite faktisk! Så får vi se om et par uker om det har noen effekt da! *krysser fingrene*
ImageUploadedByBV Forum1449128123.890852.jpg

Kanskje el bare er lang denne mnd? Jeg kan ha flere dager med vond mage rundt el.. Usikkert ellers hva det kan være. Eneste jeg vet at når jeg var hos gyn fortalte jeg henne om at jeg ofte fikk veldig vondt og trykk på venstre side, hun sa ingenting så galt ut hos meg, men at det mest sannsynlig var luft/full tarm :)

Det virker sånn. Jeg bruker Ovia appen for å spore syklusen, og den har rekalkulert meg flere ganger :p Men smertene avtok litt i går kveld, og jeg hadde tilsynelatende en tempstigning i dag, så da regner jeg med at eggløsning har skjedd :D la inn rekordmange aksjer denne syklusen :'D så håper det klaffer denne gang :) Regner meg selv i dpoland fra i morgen.. Spennende!

Back
Topp