Jeg ser ingenting desverreTrur ønsket er så sterkt at jeg innbiller meg en strek som ikke er der.
For denne er blendahvit sant?
Vis vedlegget 43492
Vis vedlegget 43493
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingenting desverreTrur ønsket er så sterkt at jeg innbiller meg en strek som ikke er der.
Vis vedlegget 43492
Vis vedlegget 43493
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ser dessverre heller ingentingTrur ønsket er så sterkt at jeg innbiller meg en strek som ikke er der.
Vis vedlegget 43492
Vis vedlegget 43493
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Neida det er nok ingenting. Sitter stirrer på den, helt hvit så plutselig kommer det fram en svak strekSom sagt, innbilning :/
Jeg har sjekket dagens test minst 10 ganger nå, bare sånn i tilfelle streken ikke er der likevel.. Håper jeg ikke blir mer skrullete enn dette xD
Trur ønsket er så sterkt at jeg innbiller meg en strek som ikke er der.
Vis vedlegget 43492
Vis vedlegget 43493
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
God norsk på morgenen også, hahaHer ble det hvit test nok en gang i dag...
Skal i alle fall ta EL tester neste periode så jeg vet når jeg har eggløsning i alle fall! For nå aner jeg ikke om jeg er for tidlig ute og streken på fredag var skyggestrek, eller om fredagen(og litt torsdagen) var hcg og jeg evt har hatt en kjemisk :/
Den var nok helt negativ ja :/
Så spennende! Skjønner godt at du har tre jeg! Har du bilde?Nå som testene (ja tok 3 stykk forskjellige merker) kan jeg se "noe" på 2 av de. Vet at det ikke er gyldig, men gir absolutt et håp
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Da er det bare å vente på tr og ny pp!;-)Den var nok helt negativ ja :/
Her ser jeg "noe", men vanskelig å si om det er skyggestrek eller hva det er :/ håper den blir sterkere etterhvertRedigert det øverste bildet litt
Vis vedlegget 43556
Vis vedlegget 43557
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Haha ja som sagt nærmest usynlig men er akkurat sim det er "noe" der. Håper på litt tydligere strek i morgenHer ser jeg "noe", men vanskelig å si om det er skyggestrek eller hva det er :/ håper den blir sterkere etterhvert![]()