*** IKM uke 51 ***

Neida det er nok ingenting. Sitter stirrer på den, helt hvit så plutselig kommer det fram en svak strek :p Som sagt, innbilning :/

Neida det er nok ingenting. Sitter stirrer på den, helt hvit så plutselig kommer det fram en svak strek :p Som sagt, innbilning :/

Jeg sitter og stirrer på dagens og gårsdagens om hverandre med et håp om at streken skal smitte over på dagens, så jeg ser med jevne mellomrom en svak svak strek jeg og! Haha, men er nok bare innbilning det og. Spørs om det var en skyggestreker i går :/

Jeg har sjekket dagens test minst 10 ganger nå, bare sånn i tilfelle streken ikke er der likevel.. Håper jeg ikke blir mer skrullete enn dette xD

Jeg har sjekket dagens test minst 10 ganger nå, bare sånn i tilfelle streken ikke er der likevel.. Håper jeg ikke blir mer skrullete enn dette xD

Er jo gøy at du har en strek å se på :D jeg gjorde det samme i går, haha! I dag derimot har jeg gjemt dagens :(

Her ble det hvit test nok en gang i dag...
Skal i alle fall ta EL tester neste periode så jeg vet når jeg har eggløsning i alle fall! For nå aner jeg ikke om jeg er for tidlig ute og streken på fredag var skyggestrek, eller om fredagen(og litt torsdagen) var hcg og jeg evt har hatt en kjemisk :/

Her ble det hvit test nok en gang i dag...
Skal i alle fall ta EL tester neste periode så jeg vet når jeg har eggløsning i alle fall! For nå aner jeg ikke om jeg er for tidlig ute og streken på fredag var skyggestrek, eller om fredagen(og litt torsdagen) var hcg og jeg evt har hatt en kjemisk :/
God norsk på morgenen også, haha

Spottet litt i går. Ingenting mer så langt i dag, men negativ test i dag..
Tipper tr kommer i morgen når den skal.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå som testene (ja tok 3 stykk forskjellige merker) kan jeg se "noe" på 2 av de. Vet at det ikke er gyldig, men gir absolutt et håp :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hehe ja men er flaut :p For er sikkert bare jeg som ser det.
But here it goes :p
1387103448379.jpg
her ser jeg en usynlig strek

1387103475446.jpg
her ser jeg og en usynlig strek

1387103498294.jpg
jer ser jeg ingenting. Uansett muligens en defekt test da den hsr et rosa felt rett ved kontrollstreken.

Sånn, den nye testetøsa er kommet ut av skapet:p:p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Redigert det øverste bildet litt
1387103739721.jpg

1387103752244.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Her ser jeg "noe", men vanskelig å si om det er skyggestrek eller hva det er :/ håper den blir sterkere etterhvert :D
Haha ja som sagt nærmest usynlig men er akkurat sim det er "noe" der. Håper på litt tydligere strek i morgen :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp