Avonlea
Flørter med forumet
Og makesure pleier å være nokså svake, så dette er kjempe fint!Den var jo veldig fin.. halvannen time siden jeg gikk sist på do.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og makesure pleier å være nokså svake, så dette er kjempe fint!Den var jo veldig fin.. halvannen time siden jeg gikk sist på do.
Kan ikke være kjemisk detta nei!Den var jo veldig fin.. halvannen time siden jeg gikk sist på do.

Og makesure pleier å være nokså svake, så dette er kjempe fint!![]()
Kan ikke være kjemisk detta nei!![]()

Lykke til videreNegativ test 15 dpo, så kan settes på tr.

For meg er den i midten mye sterkere, så ser helt riktig ut dette!Det er veldig rart at streken er like sterk med konsentrert morgenurin og urin som har vært i blæra maks to timer? Øverst fra i går med halvannen time urin, midten i dag morges og nederste er med ca 2 timer..
Chat gpt (my bestie) er veldig positiv
Den i midten er sterkestDet er veldig rart at streken er like sterk med konsentrert morgenurin og urin som har vært i blæra maks to timer? Øverst fra i går med halvannen time urin, midten i dag morges og nederste er med ca 2 timer..
Chat gpt (my bestie) er veldig positiv
Ja takk, sett meg på gravid! Fikk denne i dag, ikm i morgen, så nå skal jeg bare prøve å nyte det og håpe det går braHerregud det er jo ei nydelig økning!! Rop ut når du vil settes som gravid![]()

Du må hoppe videre til terminforumet, der finner du flere gravide og et videre fellesskapOg deeeer slo kvalmen inn!! Innmari spent på de neste 8 ukene! Flere som kjenner det på kroppen nå?

Bare negative tester så langt. Opprinnelig IKM er i dag, men ingen TR. Henger sammen med sen eggløsning, så alt er forskjøvet. Får teste videre, tenker at det kan være håp i noen dager til, selv om jeg ikke har så veldig troen![]()
TakkHåper for deg <3
Gratulere så masse!Ja takk, sett meg på gravid! Fikk denne i dag, ikm i morgen, så nå skal jeg bare prøve å nyte det og håpe det går bra![]()

Krysser fingreneBare negative tester så langt. Opprinnelig IKM er i dag, men ingen TR. Henger sammen med sen eggløsning, så alt er forskjøvet. Får teste videre, tenker at det kan være håp i noen dager til, selv om jeg ikke har så veldig troen![]()

Jippi! GratulereFøler dagens morgenstest er litt sterkere med bare fire timer i blæra. I dag smaker kaffen og drit. Så da er det bare å håpe at kaffe smaker pyton de neste 9 månedene, og jeg tar sjansen og kan settes som gravid![]()
![]()

Masse lykke til til dere som hopper videre til neste PP, og gratulerer så mye til dere som fikk august-spirene deres