IKM uke 50

Og makesure pleier å være nokså svake, så dette er kjempe fint! ❤️
Kan ikke være kjemisk detta nei!:excited001

Ja, jeg kjenner livmora jobber og jeg får strekk.. så syns det er litt rart hvis det ikke går forbi en kjemisk..
tenker å holde meg til søndag kveld, men kommer sikkert til å ta en ny ikveld, imorgen tidlig, imorgen ettermiddag, imorgen kveld, søndag morgen, søndag ettermiddag og søndag kveld.. :knegg: :facepalm:

Det er veldig rart at streken er like sterk med konsentrert morgenurin og urin som har vært i blæra maks to timer? Øverst fra i går med halvannen time urin, midten i dag morges og nederste er med ca 2 timer..

Chat gpt (my bestie) er veldig positiv

Vedlegg

• IMG_5952.jpeg
    IMG_5952.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 56
Det er veldig rart at streken er like sterk med konsentrert morgenurin og urin som har vært i blæra maks to timer? Øverst fra i går med halvannen time urin, midten i dag morges og nederste er med ca 2 timer..

Chat gpt (my bestie) er veldig positiv
For meg er den i midten mye sterkere, så ser helt riktig ut dette! ❤️

Bare negative tester så langt. Opprinnelig IKM er i dag, men ingen TR. Henger sammen med sen eggløsning, så alt er forskjøvet. Får teste videre, tenker at det kan være håp i noen dager til, selv om jeg ikke har så veldig troen :smiley-ashamed005

IMG_6718.jpeg

Blanke tester her i dag også. Opprinnelig IKM var i går, men om lutealfasen skal følge den sene eggløsningen blir det kanskje tirsdag/onsdag.

Jeg kan settes på bytte gruppe @KriMar , og så tester jeg videre i uke 51 :happy: Masse lykke til til dere som hopper videre til neste PP, og gratulerer så mye til dere som fikk august-spirene deres ❤️ det er magisk å ha det lille, hemmelige frøet i magen i jula, unner dere alt godt :love017

Back
Topp