IKM uke 50

DPO 8, nesten sikker på at det ikke kan være rester fra Ovitrelle men vi får se videre.. :happy090
IMG_0387.jpeg

Ingen progresjon på de 12 timer som har gått - kjenner at jeg angrer at jeg testet, overtenker nok noe sykt etter 2 kjemiske, selv om det er bare 9 DPO :(
Nå må jeg bare lufte ut og skrive det som dagbok for meg selv og alle andre som kanskje ser på det i ettertid - det er jo kjempe tidlig for å teste 8/9 dpo og etter å ha sett på million bilder her på babyverden - de fleste får ikke ordentlig strek før 10/11/12 dpo. :happy090 Tror jeg venter med neste test til 12/13 dpo, orker ikke å stresse mer.

Nå må jeg bare lufte ut og skrive det som dagbok for meg selv og alle andre som kanskje ser på det i ettertid - det er jo kjempe tidlig for å teste 8/9 dpo og etter å ha sett på million bilder her på babyverden - de fleste får ikke ordentlig strek før 10/11/12 dpo. :happy090 Tror jeg venter med neste test til 12/13 dpo, orker ikke å stresse mer.
Tenker du gjør lurt i å vente litt da hcg kan bruke tid på øke, og som du sier at det fortsatt er tidlig :Heartpink Vi har troa!

De testene (Metode, hvis noen andre leser dette og lurer på hva de heter) du bruker er helt sjukt dårlige, så det forundrer meg ingenting om du ikke får opp progresjon på 12 timer. Jeg tror du er gravid, men med de testene der må du nok ha 2-3 dager før det er mulig å se progresjon. Legger ved testen til venninna mi, hun visste ikke DPO. Jeg ga henne en babyplan som vi dyppet i samme urin og den var mye tydeligere positiv enn metode.
IMG_6438.jpeg

IMG_6442.jpeg

Hold fast i håpet ditt og vent litt til, eller om du bor på et sted hvor de har Coop, Kiwi eller Meny kan du se etter Make Sure tester. Koster 120kr elns, for 10 strimler ❤️
Jeg håper for deg! Har troen :woot:

Hei! Har sneket og fulgt med men ikke kommet meg så langt at jeg har meldt meg inn før nå. Spennende å følge :Heartpink

Kliss- 39 - B1 - PP6 (MA PP2, Kjemisk PP5) - 26/11 - 10/12

I går tok jeg en CB tidligtest som var positiv og en makesure som viste en veeeldig svak strek. Etter kjemisk forrige gang så tør jeg ikke å tro enda på at dette fortsetter. Holder meg til i morgen med å ta en ny test for å se om det er progresjon. Legger ved testen.

Back
Topp